Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mentem egy újabb kört (ez most jóval hosszabb volt), és egyre javul a dolog, a jelek szerint "szokniuk kell" még egymást a cuccoknak odabent. Már ritkábban csúszik meg a kuplung, és azt is megfigyeltem, hogy összefüggésben lehet a dolog a váltómarkolat állásával, mert csak 1-esben jön elő (tudom, ezt lehetne a nyomaték számlájára írni), és nem jelentkezik a probléma, ha ilyenkor még próbálom előre fordítani (tehát az 1-es végállás felé) a váltómarkolatot. Szóval arra gondoltam, hogy állítok még a bowdeneken, aztán újból próba.
Csatolok két (ócska, telefonnal készült) fotót a gépezetről. Legközelebb rendes géppel is lefotózom.
Hogy meg értsd van amit 58 évesen tanultam meg,és nem szégyelek ma se tanulni a fiatalabbtól se, a KOR nem jogosit fel semmire!
amúgy ugye megnézte és a lendkerék elvan vetemedve valami fasszopóóó köcsög.... az eőző tulaj csavarhúzóval feszegette le a kurva annyját....és a főtengely végét is elkalapálta a marha ökör állat barom fasznyaku....
értem de ő már 30 éve csinálja :) énengem meg nincs ki tanítson.
na és? én csináltam már ilyet kétszer háromszor.
SlampixXx jöhetsz msn re.
Értem mit mondassz de ebben bonyolult egy rendszer van a csapágyak is speckóssak azt mondta a szerelő meg a régi fajta fúrható henger van még rajta
ez jó! :)
hát inkább ha van saját mocid. és csináld magadna! és ha vmi elakadtál akkor kérj tanácsot a puchostól. ennyi.-
és megmarad a faternak a simó.
és ha már ügyeseb leszek akkor akár a simót is felújíthatod gyárira és eladod jópézzér...
nyugodtan gunyolodj csak nem hat meg..
Brumo majd megkérem a szerelőt hogy regeljen ide be és majd meglátod ezerszer többet ért hozzá mint te abban biztos vagyok.... és ne sértődjmeg..
Én se hazudok: a nap holnaptól nyugaton kel és keleten nyugszik Hidd el!
azért mert faterom ismeri már 30 éve.És ez nem kamuzik mondom!
miért?
sokat böngésztem a neten és tapasztalatokat gyűjtöttem!
Brumo tényleg nem kamuzik...
Gombibácsi! a lényeg hogy gyárilag maximum volt kereken 14 es karbival és 44-es hátsó lánccal csak max volt a végsebessége 50 körül. és annál fölé nem ment! és én meg fokozatosan kihoztam a végsebességet. ami 17-es bing karbit tettem bele, és 2 helyett egy gyűrűs új elko dugószett van benne, és a kipukban a vakcsövet levágva. és hátsó láncfog 44-es helyett 38-as van bent. és úgy mond mostani végsebessége 80-85 KM\ht megy szépen.
azért írtam hogy harmadik sebességben megy 60-km/ht mert előtte csak negyedikben visítva 50-60 km/h-t maxon.
remélem most érted? nem úgy mint a szecska szűz gépe megy 92 kmht megy 14-es binggel meg gyári alapon. mert az inkább gyanús no meg csörgő blokkal ennyit menni ?nemá...
nemjó az msn em! most döglött be a napokba :S:S bocs de pill felteszem a jobbat hátha jo lessz
de akkor most jere fel msn re!
Te megkerestél MSN-n mikor kértem?!
NEM!

Akkor milyen választ vársz?

Gondolkozz el...
NEM igazat mond komolyan a simsonért megcsinálja teljesen eredeti alkatrészekkel! és ez az ember nem hazudik
simsonért? nebazzz ami egy simóért 40 ezerér felújítja? vmi nagyon gyanúúúússsss.
akkor az csúcs gép! :)
tudod a alu gyorsabban tágul mint a vas? nem tanultál fizikát?
a vas is tágul azt tom.
A Motorodat Te szereld, tanuld meg a javitást és ha elbaltázod csak magadat okolhatod és lesz tapasztalatod!
Kérdés: Mond te melliket Választanád ?(1-et lehet csak)
http://translate.google.hu/tra...