Mentem egy újabb kört (ez most jóval hosszabb volt), és egyre javul a dolog, a jelek szerint "szokniuk kell" még egymást a cuccoknak odabent. Már ritkábban csúszik meg a kuplung, és azt is megfigyeltem, hogy összefüggésben lehet a dolog a váltómarkolat állásával, mert csak 1-esben jön elő (tudom, ezt lehetne a nyomaték számlájára írni), és nem jelentkezik a probléma, ha ilyenkor még próbálom előre fordítani (tehát az 1-es végállás felé) a váltómarkolatot. Szóval arra gondoltam, hogy állítok még a bowdeneken, aztán újból próba.
Csatolok két (ócska, telefonnal készült) fotót a gépezetről. Legközelebb rendes géppel is lefotózom.
amúgy ugye megnézte és a lendkerék elvan vetemedve valami fasszopóóó köcsög.... az eőző tulaj csavarhúzóval feszegette le a kurva annyját....és a főtengely végét is elkalapálta a marha ökör állat barom fasznyaku....
hát inkább ha van saját mocid. és csináld magadna! és ha vmi elakadtál akkor kérj tanácsot a puchostól. ennyi.-
és megmarad a faternak a simó.
és ha már ügyeseb leszek akkor akár a simót is felújíthatod gyárira és eladod jópézzér...
Gombibácsi! a lényeg hogy gyárilag maximum volt kereken 14 es karbival és 44-es hátsó lánccal csak max volt a végsebessége 50 körül. és annál fölé nem ment! és én meg fokozatosan kihoztam a végsebességet. ami 17-es bing karbit tettem bele, és 2 helyett egy gyűrűs új elko dugószett van benne, és a kipukban a vakcsövet levágva. és hátsó láncfog 44-es helyett 38-as van bent. és úgy mond mostani végsebessége 80-85 KM\ht megy szépen.
azért írtam hogy harmadik sebességben megy 60-km/ht mert előtte csak negyedikben visítva 50-60 km/h-t maxon.
remélem most érted? nem úgy mint a szecska szűz gépe megy 92 kmht megy 14-es binggel meg gyári alapon. mert az inkább gyanús no meg csörgő blokkal ennyit menni ?nemá...
Csatolok két (ócska, telefonnal készült) fotót a gépezetről. Legközelebb rendes géppel is lefotózom.