Ilyesmire gondoltál: felrakom állványra, járatom a motort valamelyik sebességben, és kézzel megpróbálom annyira húzni a korábbi hozzászólásomban látható kart, hogy történjen valami (kiemeljen a kuplung)?
Tipikus győrmosonsopron megyei tájszólás a bárétom?
Mert volt szerencsém az elmúlt kicsivel több mint egy évet eltöltenem részben győrben és az ott tapasztalt tájnyelvek nagyonütősek tudnak lenni.
Ennyi jóértelembenvett magyarul nem tudó emberrel még nem találkoztam.
De hatalmas arcokat ismertem meg mind tudásban mind személyben.
A csatolt képen középen látszik a kérdéses kuplungszerkezet belseje (csak a beépített motorhoz képest pont fejjel lefele). Az ütköző az elengedett kuplungkart fogja meg, ott kellene lennie a nyugalmi állapotának (gondolom én).
A kuplung bowdenjén még tudnék húzni, mert a kuplungkart mozgató résznél csavaros szem van a bowden végén, de nekem gyanús, hogy ennyit húztam rajta (a markolaton lévő karnál), és még mindig nem reagál rá.
Ja és nem nagyon zavar hogy most elkezdesz ezmegazozni hogy megy 140 et kétszeméllyel. A KS50 TTWC t ismerem ültem rajta tudom hogy megy de lehet hogy a Kreidlerrel ha bejáratom meg tudom fogni. Főleg ha felmegy a 21 es karbi.
ha tudsz olyat csináélni hogy a csavart leszeredeg és a lapot kiveszed ha racsnis a tengely akkor pofonegyszerű 2 foggal távolabra rakod a ütközőtől., persze kötben a bovdent kikell akasztani és a csavardbe a állítókat. és újra kezdeni előről mindent. ha a lapka nem racsnis akkor szereld ki és fogd be a satuba és hajlítsd meg hogya bloktól kicsit távolabb legyen azaz ne érjen hozzá a ütközőre. azaz felette suhanjon el. és így működnie kell elvégre. De ha sehogy akkor balkézfog ülést a jobkéz fog gázmarkolatot és jobbrabalra lengetni 4 szer és bal váll mögött eldobni jó messzire. Másszóval GEnerálozás következik.... ez van. :) Remélem segítettem vmit.
Köszönöm. A youtube-ot is végigtúrtam 505/2-es motorok után, találtam is pár szétszedős, szerelgetős művet, ezek még hasznomra lehetnek (nagyon zöldfülű vagyok motorügyileg).
Közben bütyköltem picit a Saxy-t: a váltó bowdenjét sikerült annyira becsavarni, hogy most már rendesen veszi az 1-est (meg persze a 2-est is). A kuplung bowdenjével viszont már nincs ekkora szerencsém, hiába húzok rajta, nem akar kiemelni. Ha jól sejtem, ideális esetben a bowden által mozgatott kuplung karnak a képen (http://kepfeltoltes.hu/110508/kuplung_www.kepfeltoltes.hu_.jpg) látható ütközőn kellene pihennie, én már annyit húztam rajta, hogy nem ül vissza az ütközőre, de mégsem emel ki.
Van valakinek ötlete, hogy mi a legvalószínűbb oka a hibának (főleg az 505/2-es motor ismeretének függvényében)? Azért kérdem, mert rossz szokásom, hogy a legkisebb hiba miatt is jól szétborítom az egész gépezetet, csak aztán jövök rá, hogy fele ennyi szereléssel és szívással is megoldható lett volna a probléma...
szegedi motoros rendezvényen fékpadon.
:D
Köszi.
Mert volt szerencsém az elmúlt kicsivel több mint egy évet eltöltenem részben győrben és az ott tapasztalt tájnyelvek nagyonütősek tudnak lenni.
Ennyi jóértelembenvett magyarul nem tudó emberrel még nem találkoztam.
De hatalmas arcokat ismertem meg mind tudásban mind személyben.
A kuplung bowdenjén még tudnék húzni, mert a kuplungkart mozgató résznél csavaros szem van a bowden végén, de nekem gyanús, hogy ennyit húztam rajta (a markolaton lévő karnál), és még mindig nem reagál rá.
Közben bütyköltem picit a Saxy-t: a váltó bowdenjét sikerült annyira becsavarni, hogy most már rendesen veszi az 1-est (meg persze a 2-est is). A kuplung bowdenjével viszont már nincs ekkora szerencsém, hiába húzok rajta, nem akar kiemelni. Ha jól sejtem, ideális esetben a bowden által mozgatott kuplung karnak a képen (http://kepfeltoltes.hu/110508/kuplung_www.kepfeltoltes.hu_.jpg) látható ütközőn kellene pihennie, én már annyit húztam rajta, hogy nem ül vissza az ütközőre, de mégsem emel ki.
Van valakinek ötlete, hogy mi a legvalószínűbb oka a hibának (főleg az 505/2-es motor ismeretének függvényében)? Azért kérdem, mert rossz szokásom, hogy a legkisebb hiba miatt is jól szétborítom az egész gépezetet, csak aztán jövök rá, hogy fele ennyi szereléssel és szívással is megoldható lett volna a probléma...
http://www.technik-ostfriese.c...
A kuplungjához soks sikert a sachsoknak mindíg a legjobb kuplungjuk volt a világon.