Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nagyon ˇˇPenge,, ^_^
Jajj dejóó nekem ilyen kell :d http://cgi.ebay.at/orig-ch-mes...
Slick árulod még a cobrádat?
Hello! Itt vannak a képek sajnos a fékből nem sok látszódik. Mivel automata ezért bovdenes a hátsó fék is talán ugyan olyan mint az első?
Igen. Gondolom ilyet kapott mert mondta hogy fejidomos.
KTM Comet 50 RS (Grand Prix)
Nem mindegyik de ez is tárcsás hátul.
Slick Pilangóhenger ha szabad javítanom :)
http://img176.imageshack.us/im...
erre gondoltál? KTM 50 MLS
De 50 köbcentis...
levegős de kitalálhattad volna a legyezős hengerfejesből
Én tudom.
Vizes vagy levegős?
Ki tudja megmondani, hogy milyen KTM Sachs az ami legyezőhengerfejes de elöl hátul tárcsafékes? Mert ismerős most kapott egyet.
volt velorex szerű jármű, abban volt plo iylen kuplung, de szerlték sváblerbe is.
nem prototipus, szériában nyomták, de tényleg nem gyakori.

ezeket a félautomata kuplungokat manapság kezdik ismét motorokba szerlgetni nagy újíásként beharangozva...
Na eeeez miez?:D Gondolom "gyakori" szerkezetről beszélünk. Csak prototípus volt ez vagy volt szériában is?
Hali! Ez a kuplung JÓ! Rakd össze,olaj felönt, Tedd elsöbe első-hátsó fék behúz gáz ütközőre,kuplung ki ameddig le nem áll! utánna mükszik!
Háát szerintem tudom kiről van szó.



Egyik este fényképeztem!
üdv.

valaki ismeri slampikszet? vagy tudja az elérhetöségét?

szeretnék vele beszélni ugy halotam hogy van pár jó motorja és szeretnék vele biszniszelni..
Bagyon meg a puklungozás, berakok valami érdekeset.

Volt simsonba-hoz ótómata röpsúlyos puklung is karhúzásra, válótbazstatásra reagál, induláskor meg egyszerűen oylan mint a robogó.
Héjhó G4-em nekem is volt!
Utolsó képek...
További képek...
Szétszedtem a kuplungot, a folyamatot lépésről lépésre dokumentáltam, hátha ti kiszúrjátok rajtuk, mi a hiba. A kézikönyvben található 3 lamellás kuplungról van szó. Azt korábban már említettem, hogy az állítócsavar nagyon be volt tekerve, az első képen már a korrigált állapot látható. Lemértem, a 2. képen látható kuplungharang pontosan 18 mm magas, ahogy a kézikönyv is említi. A 3. képen látható csavar elég könnyen lejött, nem kellett szerszámmal ellentartani az alátétnek, amit picit furcsállok.
A lamellák együtt kijöttek, a hajtóműolaj eléggé összetapasztotta őket. A tányérrugó jó állapotúnak tűnik, de nem kellene ennek kisebb belső átmérővel rendelkeznie?
A lamellákat lemértem tolómérővel, mindegyik pontosan akkora, mint amennyi a kuplungszerkezet robbantott ábráján olvasható (3.3 mm, illetve 1.7 mm és 2.5 mm). Lefotóztam ezeket és a többi alkatrészt is.

A leengedett hajtóműolajról még nem szóltam, azzal nem voltam megelégedve. Sűrű (legalábbis 80W-90-es olajhoz képest annak tűnik), lítiumos zsírhoz eléggé hasonló szagú (szintén nem az a kimondottan 80W-90-es váltóolaj-illat), buborékosodásra kimondottan hajlamos trutyi jött ki a gépezetből. Ennek lehet köze a jelenséghez (pl. túlságosan összetapadnak tőle a lamellák), vagy hülyeség ilyen összefüggésben gondolkodni?
üdv tegyél róla képet ...van egy bontott G4em....
PayPal működik, szállítási költség: 16.99€