Szétszedtem a kuplungot, a folyamatot lépésről lépésre dokumentáltam, hátha ti kiszúrjátok rajtuk, mi a hiba. A kézikönyvben található 3 lamellás kuplungról van szó. Azt korábban már említettem, hogy az állítócsavar nagyon be volt tekerve, az első képen már a korrigált állapot látható. Lemértem, a 2. képen látható kuplungharang pontosan 18 mm magas, ahogy a kézikönyv is említi. A 3. képen látható csavar elég könnyen lejött, nem kellett szerszámmal ellentartani az alátétnek, amit picit furcsállok.
A lamellák együtt kijöttek, a hajtóműolaj eléggé összetapasztotta őket. A tányérrugó jó állapotúnak tűnik, de nem kellene ennek kisebb belső átmérővel rendelkeznie?
A lamellákat lemértem tolómérővel, mindegyik pontosan akkora, mint amennyi a kuplungszerkezet robbantott ábráján olvasható (3.3 mm, illetve 1.7 mm és 2.5 mm). Lefotóztam ezeket és a többi alkatrészt is.
A leengedett hajtóműolajról még nem szóltam, azzal nem voltam megelégedve. Sűrű (legalábbis 80W-90-es olajhoz képest annak tűnik), lítiumos zsírhoz eléggé hasonló szagú (szintén nem az a kimondottan 80W-90-es váltóolaj-illat), buborékosodásra kimondottan hajlamos trutyi jött ki a gépezetből. Ennek lehet köze a jelenséghez (pl. túlságosan összetapadnak tőle a lamellák), vagy hülyeség ilyen összefüggésben gondolkodni?
Nem mindegyik de ez is tárcsás hátul.
erre gondoltál? KTM 50 MLS
http://members.aon.at/fhaglei1...
Vizes vagy levegős?
nem prototipus, szériában nyomták, de tényleg nem gyakori.
ezeket a félautomata kuplungokat manapság kezdik ismét motorokba szerlgetni nagy újíásként beharangozva...
Egyik este fényképeztem!
valaki ismeri slampikszet? vagy tudja az elérhetöségét?
szeretnék vele beszélni ugy halotam hogy van pár jó motorja és szeretnék vele biszniszelni..
Volt simsonba-hoz ótómata röpsúlyos puklung is karhúzásra, válótbazstatásra reagál, induláskor meg egyszerűen oylan mint a robogó.
A lamellák együtt kijöttek, a hajtóműolaj eléggé összetapasztotta őket. A tányérrugó jó állapotúnak tűnik, de nem kellene ennek kisebb belső átmérővel rendelkeznie?
A lamellákat lemértem tolómérővel, mindegyik pontosan akkora, mint amennyi a kuplungszerkezet robbantott ábráján olvasható (3.3 mm, illetve 1.7 mm és 2.5 mm). Lefotóztam ezeket és a többi alkatrészt is.
A leengedett hajtóműolajról még nem szóltam, azzal nem voltam megelégedve. Sűrű (legalábbis 80W-90-es olajhoz képest annak tűnik), lítiumos zsírhoz eléggé hasonló szagú (szintén nem az a kimondottan 80W-90-es váltóolaj-illat), buborékosodásra kimondottan hajlamos trutyi jött ki a gépezetből. Ennek lehet köze a jelenséghez (pl. túlságosan összetapadnak tőle a lamellák), vagy hülyeség ilyen összefüggésben gondolkodni?