ez nem feszültségszabályozó, hanem sokkal inkább teljesítményelosztó.
A simsonban egyes modelleken az első lámpa telibe kapja a generátort, és csak a hátsót védi a tekercs.(persze, annak a feszültségét szabályozza:) de az elsőét azt nem.
Az egésznek az volna az értelme, hogy az egyik izzó n vogye magával a másikat is
kinek mi a véleménye ezekről? A yamakka erdé ötvenesről az a motorra gondolok amelyik nem központi telós hanem hagyományos telókára gondolok. Mert párhónapja találtam egyet de elkapkodtak előlem. Bár csak tudni akartam hogy milyenek ezek...
ennek a rendszernek az a hátránya (a tejesítményelosztossal szemben) hogy ha a hátsó fprdualton kiég, akkor kipattan az első is.
Ezért van a simsonban iylen elosztóbasz.
Amúyg iylet kreálhatsz te is magadnak.
Köll egy adaptertrafó vasmag (vagy hasonló méret) erre rátekersz pár 10 menet 2mm-es lakkozott rézdrótot(zománchuzal)
Azért kell legalább kettes, hogy ne vegyn fel jelentős teljesítmynt.
Szóval, ezt a baszt sorbakötöd a htsó izzóval, és kész is.
Ez így egy frakifüggő ellenállást alkot, ráadásul a generátor szinte nem is "látja" a hátsó izzót, csak a trafóvasas induktivitást.
Ez egyrészt megvédi a hétsóizzót, másrészt a generátort sem engedi megszaladni.
ha elöl rohadtul világított akkor aza hiba van megvan! mert nagyobb watt számú izzót kell tenni bele mondjuk 15-20 és akkor elöl is kb annyit és akkor pont jó lesz
Csináltam kétgyertyás izs-t,nyomatékosabb és jobban is megy a szimpla gyertyásnál,de ez csak a régi félkör égésterűre igaz,a modernebb középgyertyás mellé hiába teszel,és az egy gyertyával is jobban megy,mint a másik kettővel.
Ha egyetlen tekercsről megy,akkor az első s a hátsó izző össz teljesítménye adja a generátor össz terhelését.
Vagyis, a két izzót úgy kell összejátszani egymáshoz képest, hogy mindkettő a lehető legjobban világítson.
MAgyarul, ha hátra túl nagy izzót teszel elöl is jelentősen csökken fog a fényerő.
(érted, összesen van mondjuk 30 wattod, és azt kell elosztani elöl-hátul.)
A simsonban egyes modelleken az első lámpa telibe kapja a generátort, és csak a hátsót védi a tekercs.(persze, annak a feszültségét szabályozza:) de az elsőét azt nem.
Az egésznek az volna az értelme, hogy az egyik izzó n vogye magával a másikat is
próbáld ki.
ennek a rendszernek az a hátránya (a tejesítményelosztossal szemben) hogy ha a hátsó fprdualton kiég, akkor kipattan az első is.
Ezért van a simsonban iylen elosztóbasz.
Amúyg iylet kreálhatsz te is magadnak.
Köll egy adaptertrafó vasmag (vagy hasonló méret) erre rátekersz pár 10 menet 2mm-es lakkozott rézdrótot(zománchuzal)
Azért kell legalább kettes, hogy ne vegyn fel jelentős teljesítmynt.
Szóval, ezt a baszt sorbakötöd a htsó izzóval, és kész is.
Ez így egy frakifüggő ellenállást alkot, ráadásul a generátor szinte nem is "látja" a hátsó izzót, csak a trafóvasas induktivitást.
Ez egyrészt megvédi a hétsóizzót, másrészt a generátort sem engedi megszaladni.
Nézd meg pl. az első sárvédő átalakítást...
Hátul rohadt erősen világított.
Ha egyetlen tekercsről megy,akkor az első s a hátsó izző össz teljesítménye adja a generátor össz terhelését.
Vagyis, a két izzót úgy kell összejátszani egymáshoz képest, hogy mindkettő a lehető legjobban világítson.
MAgyarul, ha hátra túl nagy izzót teszel elöl is jelentősen csökken fog a fényerő.
(érted, összesen van mondjuk 30 wattod, és azt kell elosztani elöl-hátul.)