Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és nincsen semmiylen terheléselosztó izé benne?
(elektronika, tekercs, ellenállás, akármi)
(a szar simsonban van hihi:)
A Zündapp ks nekem is tetszik, főleg azok, emelyikekekn kevés a csiricsáré csomagtartó emg kapaszkodó meg miegyéb.
ha csak simán bedrótozol két gyertyát egy gyűjtásba, akkor is csak ez egyik fog szikrázni.
az amelyiknek kisebb az ellenállása.
A kétgyertyás gyújtások dupla trafósak.
a sziget szentmiklósi börze mikor lesz bazzz?
sztem elég egy töltő tekercs. és úgy lenne jó hogy a alaplapon kikötni a kondit. és a két trafóra külön rátenni két kondit. és így go. én a simómon így próbáltam ki a kondit. bár sokan ezt alkalmaznak azonali megoldásként ha a alaplapi kondi kipurcan. és nem akarnak szarakodni a lenderékkel. :)
Lehet találkozunk?! Gondolkozok, hogy menjek e. Csak igazából az Expora Zündappal szeretnék menni... Necces lenne parkolni kocsival. Főleg rukverc nélkül.
Jah és igen, reggel Szigetszentmiklóson még börze is van!
Csütörtökön a Millenárisra viszont biztos Zündappal megyek.
Pl Rigán kivitelezhető lenne. Mivel a dekompresszort kikötöttem a versenygép hengerfejéből egy gyertyamenet pont odafér 2 töltőtekercs 1 mexa 2 trafó. Érdekes lenne kipróbálni.
gondolom azért jó a két gyertyás dolog hogy pontosabb szikrát ad és akkor nem egy helyen van a robbanás pont hanem két helyen és ezáltal gyorsabb löket idő és nő a nyomaték, Bár sztme ez hülyeség mert akkor mind két gyertyát beköpi. De viszont ami jóbenne hogy ha egyik gyertya meghal akkor a másik é tovább. :) amúgy tudod mi izgatna a legjobban ha két külön böző hőértékű gyertát alkalmaznék egyszerre. azaz hidegen és meleg és alacsony és magas fordulaton hogy működne.
Az előbb belinkelt képek között láttam egy 2 gyertyás 50 köbös gépet ami szerintem 1 hengeres volt. Valamit javít amúgy a 2 gyertya használata? Úgy mint a twin spark rendszer az alfáknál.
Milyen érdekes az ízlések közti különbség. Nekem meg azért kellett, mert szerintem ez a legszebb. Pedig néztem Cobrát is, de az túl kicsi a KTM-hez képest. Talán még a Zündapp KS-50 tetszik nagyon. Végülis így szép a dolog, hogy mindenkinek más tetszik. OT Expora megyünk a BMW 2002-vel, előtte napközben részt veszünk az Oldtimer Sokadalmon.
Ez a KTM kifejezetten nem tetszik. De a tied egyszerűen gyönyörű!
OT Expora jössz?
A blokkból összesen 1 kábel jön föl, arra van rákötve az első, és a hátsó világítás.
talán érdekel valakit

http://forums.autosport.com/lo...
Sajna innen mucsáról ritkán megyek be:)
Szólok, ha itten van
Kérlek, 3l-t tegyél félre, kedden-csütörtökön általában Bp.-n vagyok.
Vagy a cégemnél XI.ker. Hídvég u. 6-8. (Bartók Béláról nyíló zsákutca) éjjel-nappali porta van, ha megoldható - esetleg arra jársz - ott elcserélhetjük pénzre, amit a portásnak előre odaadnék.
Sajna előre nem tudom megmondani, hamarosan, talán a jövő héten.

Fűrészgép olajat azért nem tennék motorba, mert nem lehet tudni milyen valójában.
Az iylen stihl és hasonló cuccok, valamelyik olajcég átcimkézett cuccai, kb akármi is lehet.
Zoli, mikorra lenne leghamarabb olajod? Mi a véleményed a Stihl olajáról? Az van még itthon.
Nana! Annál azért szebb, mint újkorában volt
Ennyire szépre biztosan nem volt fényezve.
Mivel van egybekötve a generátoron a hátsó izzó?
Hány tekercses a generátor?
Hát igen Emlegeti is az asszony, hogy kezd a kertnek autóbontó feelingje lenni Mit tegyek, csak egy garázs van. A háttérben elmélyülten nézegetek valamit az alkatrész Mazda RX-7-en, a Hymer lakóautó hűtőrácsát már leszereltem, az is készülget.
a lánc ledobásról a hátsó kereket be kell állítani..
bazz nagyon szééép! mintha most jött volna le a futószalagról :D bár az enyémet eladtam.... de nekem ott a m50-es meg cometem és az elég jó moci:) mind kettő hasonló menet tulajdonságokkal rendelkezik. Bár a comet erősebb és csak 3 gangos. :)
Ja igen, tegnap hazafelé még elszakadt a kuplung bowden is, és egyszer ledobta a láncot is...
Azért a 3. kép háttere odavág!