De én még odáig is sűlyednék hogy tüzetesebben megvizsgálnám azt megszakítót és ha némi kendácsolást követően jónak találnám összeraknám vele.Csináltam már olyat, hogy a kalapács fele levolt pattanva megcsiszoltam megreszelgettem és működött is vele a motor.Kókány érted de akkor tök jó volt mert amivel ezt megcsináltam arra aztmondták, hogy levan égve a gyújtása erre fel pedig csak kicsivartam a hosszúmenetes gyertyát és megcsiszatoltam a megszakítót és jólett vigyorogtam is egyből
ezeket a ghyújtásokat a (legalábbis én azt ismerem) a puchon már vagy az 50-es évek óta asználják és használták még az utána következő 40-évben is mert olyan tuti ezekre a szutymákokra.
Még a sachs kreidler is használt ilyen (ilyesmi) gyújtásokat a kisebb pöfékelőin max a forgásirány eltér pl sachsnál a puchhoz képest.
Igazából van többféle megszakítókalapácsos alaplap mert ahogy néztem és amenyire emlékszem van cserélhető meg nemigazán babrálható is.Ami ezen a blokkon kell, hogy legyen az a cserélhetős szeritnem ez a soktekercses gyújtás kéne, hogy legyen.
[20842]
Nem tudom kié lehet...
Mivel voltál úton?
Hol van ilyen?Amúgy engem is láthattál 5. csőgázon pár helyen.
Még a sachs kreidler is használt ilyen (ilyesmi) gyújtásokat a kisebb pöfékelőin max a forgásirány eltér pl sachsnál a puchhoz képest.
Kedden ebéd után hívlak és egyeztetünk.