És tömítést nem lehet hozzá sehol sem szerválni?
Amúgy a Swift GTI től azért tartok mert japán és ha valami elromlik rajta nehéz hozzá alkatrészt találni...
Köszi, ha nem jön össze Veszprém, akkor megkereslek.
Azt gondoltam, hogy csinálok én oda tömítést, de a Wankel termo reaktor miatt kicsit bonyolult (középen megy a rendes kipufogó cső, körben meg furatok, azon meg az utánégetés utáni gázok mennek egy másik csövön. Ma megjött Svájcból a komplett kipufogó rendszer, így most már össze tudom rakni a gépet.
Srácok!
Tudnátok adni tippet, hogy hol csináltathatnék méret szerint kipufogó tömítést?
A Mazda RX-7-hez kellene az első dob és a hátramenő rendszer közé.
Hihetetlen, de most egyet fogok érteni a Slampival.
Ha jó kis kocsit akarsz venni, akkor bátran vegyél kocka Suzuki Swift Gti-t. Nem igaz, hogy mit kibír. Ilyennel versenyeztem 4 évig. Ilyen szombathelyi ugratások után lemostam a kocsit és hazaautóztam vele 120 km-re. Fogok még venni magamnak is egy teljesen eredetit, pár év múlva ezek is veteránok.
Igazából a fizika szarik rá mennyire vagy jó sofőr.
Az a nagy helyzet hogy én is szeretem a bmwket, és csak hátsó kerekes autót vennék, mert azt szeretem, de azért meg kell hagyni hogy rutinos ladás/bmws/mercis rakja be az első hóval az 50 kilós virágföldet a csomitartóba :D
Az hatalmas... Bár a annot a nagypapámnak volt vmi zastavája ami pici és púpos hasonlít a fiat 500-hoz
az is tudod meglepetéseket is okozni. pl mesélte hogy egyszer zacsival mentek balcsira és tetején csónakkal. és a csónak fejjel lefelé megpakolták a csomagtartóra. ÉS a M1 es autópályán 80-án két kerékre állt jó párszáz méteren át mert a levegő alákapott a csónak alá, és a nagyi meg anyám visítottak.
Amúgy a Swift GTI től azért tartok mert japán és ha valami elromlik rajta nehéz hozzá alkatrészt találni...