Be fogsz szarni. De haverom mesélte hogy öccsének a volt sulijában az esztergákban voltak műanyag fogaskerekek És mivel mindig "tönkretették" ezeket a büdös kölkök természetesen a normálishoz már nem mehettek
Török Corolla vagy francia Micra? :) :)
Meg a Yamaha TZR topikban japán az isten motor fos az olasz c. történet, az olasz vázas, olasz futóműves, olasz fékes, olasz minarelli blokkos, olasz műanyag táblán yamaha feliratos motorral a háta mögött :) :)
El vagy tévedve.
Ma már mindenki szart, fost gyárt. Ahova jó a műanyag fogaskerék a bömmösbe, oda az kerül, made in china felirattal. Ami nem kínai, az meg hamisítvány :)
Majd 20 év múlva meglátjuk hány új psa motoros bömbölő fut az utakon :)
PSA motoros autóból kopasz köcsögként vezetni nem tudni (saját szemszögből nézve persze egészen más a helyzet), indexet nem ismerve (kivéve vészvillogó szabálytalan parkolásnál) csak is kizárólag úgy előzni a versenyautónak hitt csodával, arra alapozva, hogy majd az ezres swift egy jó kövéret fékez (vagyis úgy hiszi, hogy a versenyautó úgy otthagyta az ezres swiftet mint abüdös szart), nehogy a versenyautó szembe jövő kamaz lökhárítóján fröccsenjen szét :)
Ez ÍGY VAN!
A BMW egy remekműveket gyártó vállalat...
Minden egyes darab megtestesíti a Minőséget és Tartósságot...
A BMW egy külön életérzést kínál...
Majd ha dupláját lefutja, akkor van értelme megbízhatóságról elkezdeni beszélni :)
5-6 éves futásteljesítményt azért bírjon már ki olajzabálás nélkül egy kocsi.
Koromdízel pd passatokat behozzák (2)80k km-el, belehajtanak még 200-at, aztán mégis mennek :)
Dinnyés medzsóról nem is beszélve :)
M10-es blokk, ebből csinálták az F1-es BMW turbó 1100 Le-s motorját. Van benne egy kevés tartalék. 180e km van benne, olajat sem kell utána tölteni 7500 km alatt. Van hozzá alkatrész, de nemigen kell. Most készül rá dupla Solex, azzal 115 LE lesz.
Meg a Yamaha TZR topikban japán az isten motor fos az olasz c. történet, az olasz vázas, olasz futóműves, olasz fékes, olasz minarelli blokkos, olasz műanyag táblán yamaha feliratos motorral a háta mögött :) :)
Ódák vannak a megbízhatóságáról.
Ma már mindenki szart, fost gyárt. Ahova jó a műanyag fogaskerék a bömmösbe, oda az kerül, made in china felirattal. Ami nem kínai, az meg hamisítvány :)
Majd 20 év múlva meglátjuk hány új psa motoros bömbölő fut az utakon :)
Autóban csakis a japán, kismotorban csakis a német. Fura vagyok.
A Német minőségnek nincs párja....
Akkor miért van Zündappod?
Bmw E23 , E28 , E24 Ezek a jó gépek...
PSA motoros autóból kopasz köcsögként vezetni nem tudni (saját szemszögből nézve persze egészen más a helyzet), indexet nem ismerve (kivéve vészvillogó szabálytalan parkolásnál) csak is kizárólag úgy előzni a versenyautónak hitt csodával, arra alapozva, hogy majd az ezres swift egy jó kövéret fékez (vagyis úgy hiszi, hogy a versenyautó úgy otthagyta az ezres swiftet mint abüdös szart), nehogy a versenyautó szembe jövő kamaz lökhárítóján fröccsenjen szét :)
"Ez ÍGY VAN!" :)
De leginkább a 8-ast preferálom:
tuti, hogy egyszer lesz egy 850-esem
(amúgymeg, amit a japánok építenek, az a minőség
A BMW egy remekműveket gyártó vállalat...
Minden egyes darab megtestesíti a Minőséget és Tartósságot...
A BMW egy külön életérzést kínál...
:)
A sűrűje meg megy a műhelyfűtésre.
Zőccséges Merga vagy Malac Passat? Esetleg BMW?
5-6 éves futásteljesítményt azért bírjon már ki olajzabálás nélkül egy kocsi.
Koromdízel pd passatokat behozzák (2)80k km-el, belehajtanak még 200-at, aztán mégis mennek :)
Dinnyés medzsóról nem is beszélve :)
Nem kell kompenzálni. Hogy is van? Egy rendes autó az összkerekes? :) De semmiképpen sem orrmotoros, hanem középmotoros :) Vagy tévedek? :)
Ez nagy kaland lehetett és egy életreszóló élmény.
Pesten tudok egy eladót.