Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Régen még japánban gyártották a corollát
Be fogsz szarni. De haverom mesélte hogy öccsének a volt sulijában az esztergákban voltak műanyag fogaskerekek És mivel mindig "tönkretették" ezeket a büdös kölkök természetesen a normálishoz már nem mehettek
Török Corolla vagy francia Micra? :) :)
Meg a Yamaha TZR topikban japán az isten motor fos az olasz c. történet, az olasz vázas, olasz futóműves, olasz fékes, olasz minarelli blokkos, olasz műanyag táblán yamaha feliratos motorral a háta mögött :) :)
Egyébként meg: csak egy picit olvass utána a Corolla típusnak.
Ódák vannak a megbízhatóságáról.
El vagy tévedve.
Ma már mindenki szart, fost gyárt. Ahova jó a műanyag fogaskerék a bömmösbe, oda az kerül, made in china felirattal. Ami nem kínai, az meg hamisítvány :)
Majd 20 év múlva meglátjuk hány új psa motoros bömbölő fut az utakon :)
Naigen, pont ez.
Autóban csakis a japán, kismotorban csakis a német. Fura vagyok.
El vagy tévedve...
A Német minőségnek nincs párja....
Akkor miért van Zündappod?

Bmw E23 , E28 , E24 Ezek a jó gépek...
Magyarország BMW:

PSA motoros autóból kopasz köcsögként vezetni nem tudni (saját szemszögből nézve persze egészen más a helyzet), indexet nem ismerve (kivéve vészvillogó szabálytalan parkolásnál) csak is kizárólag úgy előzni a versenyautónak hitt csodával, arra alapozva, hogy majd az ezres swift egy jó kövéret fékez (vagyis úgy hiszi, hogy a versenyautó úgy otthagyta az ezres swiftet mint abüdös szart), nehogy a versenyautó szembe jövő kamaz lökhárítóján fröccsenjen szét :)

"Ez ÍGY VAN!" :)
Nálam a BMW ott kezdődik, hogy 7-es van a típusszámának az elején.
De leginkább a 8-ast preferálom:
tuti, hogy egyszer lesz egy 850-esem

(amúgymeg, amit a japánok építenek, az a minőség )
Ez ÍGY VAN!
A BMW egy remekműveket gyártó vállalat...
Minden egyes darab megtestesíti a Minőséget és Tartósságot...
A BMW egy külön életérzést kínál...
Dinnyéset, ahogy az autószerelő teszi. Fele szűrt fáradtolajjal, fele kamionos gázolajjal.
:)
A sűrűje meg megy a műhelyfűtésre.
Mit érdemesebb venni dieselben?
Zőccséges Merga vagy Malac Passat? Esetleg BMW?
Azé' cserébea McLaren Honda V6-osa versenyen erősebb volt, ha edzésen gyengébb is. :)
Majd ha dupláját lefutja, akkor van értelme megbízhatóságról elkezdeni beszélni :)
5-6 éves futásteljesítményt azért bírjon már ki olajzabálás nélkül egy kocsi.
Koromdízel pd passatokat behozzák (2)80k km-el, belehajtanak még 200-at, aztán mégis mennek :)
Dinnyés medzsóról nem is beszélve :)
Pontosítok. 1500 köbcenti, 1380 lóerő.
"Ez BMW... Nem hetente kell szerelőhöz vinni"

Nem kell kompenzálni. Hogy is van? Egy rendes autó az összkerekes? :) De semmiképpen sem orrmotoros, hanem középmotoros :) Vagy tévedek? :)
Nemtudom én többről hallottam mint 1100 lóerő... És 1400 köbcentiről magyaráznak. Na megtaláltam a műsort is. http://videa.hu/videok/jarmuve...
Mennyi? Épp most keresek valami másik autót. Mert a Polot eladtam.
ÉS turbót nemteszel rá? :P akkor rögtön + 50 paci lenne :)
M10-es blokk, ebből csinálták az F1-es BMW turbó 1100 Le-s motorját. Van benne egy kevés tartalék. 180e km van benne, olajat sem kell utána tölteni 7500 km alatt. Van hozzá alkatrész, de nemigen kell. Most készül rá dupla Solex, azzal 115 LE lesz.
http://sportmotor.hu/motoros_v...

Ez nagy kaland lehetett és egy életreszóló élmény.
Pár érdekes kép.
Szééép!
Pesten tudok egy eladót.