"BMW-t is lehet télen vezetni, csak tudni kéne használni"
Igen, ez biztosan így van. Csak az esetek eléggé túlnyomó többségében a bmw tulajok pont ilyenkor nem tudják vezetni.
Pl ma egy szervízben egy 5-ös nem bírt feljárni az emelkedőn, nem lehetett mit csinálni, senki sem tudott vezetni a szervízben a szerelők közül. Én meg a fostalicska citroen berlingoval felmentem olyan játszva, hogy ihajj. Hozzáteszem, én sem tudok vezetni, mert azzal a bmw-vel én sem tudtam volna felmenni azon a dombon :)
Már nem azért de mitől lenne ez kommersz.
Volt szerencsém ülni ilyenben elég fasza kis kocsi. Ennek a blokkjából fejlesztették ki egyébként a hayabúzáét a japók. Ja és csak azért 100 pacal mert 7 vagy 8 ezernél le van szabályozva.
Egyszerűbb, és lehasználtabb általában.
Ez a Swift még eredeti japán.
Ha itthon találsz jó állapotú Golf GTi-t, ráadásul I-est, hát én gratulálni fogok neked!
Mit vársz egy hátsó kerekes másfél tonnás 200+ lóerős autótól TÉLEN?
Azért húzzuk már meg a határt...
Ha ez a problémád, hogy mit csinál télen a BMW, vegyél valami első kerekes fosst, 40 lóerővel, pl. a Ti autótokat.
BMW-t is lehet télen vezetni, csak tudni kéne használni.
Ha elfogadsz tippet, és adjon némi élményt az autód, veszel egy kocka Suzuki Swift GTi-t. 750 kg, 102 lóerő, 1300 ccm, 175 km/h végsebesség, elöl MacPherson felfüggesztés.
A mi Audi 80 as autónkra sincs panasz. Itt Veszprémben a legmeredekebb utcákban amit nem is sóznak, fel tud menni minden probléma miatt. Ilyen volt a Polo is de ott lendületből kellett menni a legmeredekebben.
egy időben sokat jártam a szabadsághegyre.
HA leesett a hó, volt hogy a busz hetekig nem tudott felmenni teljesen.
Iylenkor először a mercibmwaudikat hagyták lent először, mert azok sem bírtak felmenni, majd jöttek a többi kocsik sorban.
Eygetlen márka volt, ami zavartalnul járt, az a két-három trabant, ami a proccok között lakott lenézve.
iylenkor ezért megvolt a respekt.
Pénzes anyu gyalogolt, trabantos meg hazament simán:)
A BMW vel csak az a gond ha leesik a hó. Hosszabb útra nem nagyon lehet vele elmenni. Pl pont tegnap láttam valami új bömöst elakadni várpalotánál az emelkedőnél. Nem tudott felmenni a letakarítatlan úton. A Passat meg vígan felment a dombra. Meg erre nem nagyon takarítják a 4 sávost sem. Tegnap ment előttünk egy másik BMW sáv váltás közben úgy megdobta a hátulját 80 körül mint a fene.
A lóerő attól függött, hogy edzésről, vagy a futamról beszélünk. Edzésen volt igaz az 1380 LE, versenyen visszavették szánalmas 1100 LE körülre. Az M10-es blokk volt 1500 ccm-el. Amúgy véleményem szerint az E30-ig voltak a legjobbak a BMW-k. Azok még mind egyéniségek voltak, megfelelően bele tették az anyagot, nagyon lehet(ett) szeretni őket.
Amúgy 2 es Golfon azért nem gondolkodtam mert már elég régi autók és ahogy bekerültek külföldről (Én ha 2 es akkor GTI párti vagyok) jópárszor megtörték és minden féle helyen el kezd rohadni.
Javítottunk már egy Jetta Cat GT-t abban volt Digit műszerfal és igen. Az volt benne a rossz. Bontottat nagyon olcsón 25000 ért vettünk hozzá. Amúgy szép egy karácsonyfa csak nincs értelme. Meg ha egy alapot akarok átalakítani Digit re akkor az egész kábelköteget cserélni kell.
Golf 2-höz is lehetett venni már full LCD kijelzős műszerfalat. 83-tól gyártották. Létezik, viszont én még életben nem láttam :) Mint ahogy a mai autókban sem.
amúgy tudok egy corollát amire tényleg kb így vigyáztak, haver osztálytársának miután letette a jogsit külön órákat kellett venni egy ugyanolyan corollán mielőtt az apja megengedte volna hogy beleüljön
Haver corollájában van menő napfénytető, ráadásul elektromos, de az ablak azért kurblis
Mondjuk jó ez a napfénytető dolog, ki lehet ülni, vagy feküdni a tetőre
Ma meg már csak sérülésmentesen, orvos családból, hölgy tulajdonostól, nem dohányzó, garázsban tartott, kihasználatlanság miatt eladják féltve szeretett autójukat vezetetett szervízkönnyvel kevés kilóméterrel tudod megvásárolni :) :)
A Corolla az Corolla.
De leginkább a belpiacosok japánban. A 90-es években már olyan extrák voltak benne, amit manapság széria autókban nem találni meg.
Igen, ez biztosan így van. Csak az esetek eléggé túlnyomó többségében a bmw tulajok pont ilyenkor nem tudják vezetni.
Pl ma egy szervízben egy 5-ös nem bírt feljárni az emelkedőn, nem lehetett mit csinálni, senki sem tudott vezetni a szervízben a szerelők közül. Én meg a fostalicska citroen berlingoval felmentem olyan játszva, hogy ihajj. Hozzáteszem, én sem tudok vezetni, mert azzal a bmw-vel én sem tudtam volna felmenni azon a dombon :)
Ha már ott tartunk, hogy mia különleges :)
Amúgyis én német autó párti vagyok. És motor.
Volt szerencsém ülni ilyenben elég fasza kis kocsi. Ennek a blokkjából fejlesztették ki egyébként a hayabúzáét a japók. Ja és csak azért 100 pacal mert 7 vagy 8 ezernél le van szabályozva.
Ez a Swift még eredeti japán.
Ha itthon találsz jó állapotú Golf GTi-t, ráadásul I-est, hát én gratulálni fogok neked!
A nem GTi változatból tudtam volna hozni egyet kb. 100 frankért...
Azért húzzuk már meg a határt...
Ha ez a problémád, hogy mit csinál télen a BMW, vegyél valami első kerekes fosst, 40 lóerővel, pl. a Ti autótokat.
BMW-t is lehet télen vezetni, csak tudni kéne használni.
Ha elfogadsz tippet, és adjon némi élményt az autód, veszel egy kocka Suzuki Swift GTi-t. 750 kg, 102 lóerő, 1300 ccm, 175 km/h végsebesség, elöl MacPherson felfüggesztés.
HA leesett a hó, volt hogy a busz hetekig nem tudott felmenni teljesen.
Iylenkor először a mercibmwaudikat hagyták lent először, mert azok sem bírtak felmenni, majd jöttek a többi kocsik sorban.
Eygetlen márka volt, ami zavartalnul járt, az a két-három trabant, ami a proccok között lakott lenézve.
iylenkor ezért megvolt a respekt.
Pénzes anyu gyalogolt, trabantos meg hazament simán:)
Bár tény, akkoriban az különleges volt.
Mondjuk jó ez a napfénytető dolog, ki lehet ülni, vagy feküdni a tetőre
De leginkább a belpiacosok japánban. A 90-es években már olyan extrák voltak benne, amit manapság széria autókban nem találni meg.