Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"BMW-t is lehet télen vezetni, csak tudni kéne használni"

Igen, ez biztosan így van. Csak az esetek eléggé túlnyomó többségében a bmw tulajok pont ilyenkor nem tudják vezetni.
Pl ma egy szervízben egy 5-ös nem bírt feljárni az emelkedőn, nem lehetett mit csinálni, senki sem tudott vezetni a szervízben a szerelők közül. Én meg a fostalicska citroen berlingoval felmentem olyan játszva, hogy ihajj. Hozzáteszem, én sem tudok vezetni, mert azzal a bmw-vel én sem tudtam volna felmenni azon a dombon :)
BMW egy-egy tanulmány vagy versenyautóján kívül semmiféle különleges autót nem csinált még. Szerintem :)
Ha már ott tartunk, hogy mia különleges :)
De ennek az autónak azokhoz nem sok köze van:)
Mert ha valaki a Swiftet hallja rögtön a szar esztergomi fostubusokra gondol.
Amúgyis én német autó párti vagyok. És motor.
Már nem azért de mitől lenne ez kommersz.
Volt szerencsém ülni ilyenben elég fasza kis kocsi. Ennek a blokkjából fejlesztették ki egyébként a hayabúzáét a japók. Ja és csak azért 100 pacal mert 7 vagy 8 ezernél le van szabályozva.
Egyszerűbb, és lehasználtabb általában.
Ez a Swift még eredeti japán.
Ha itthon találsz jó állapotú Golf GTi-t, ráadásul I-est, hát én gratulálni fogok neked!
Egyszerűbb és legalább nem kommersz. Golf1 GTI.
Valamikor tavasszal gondolkoztam ilyenen. Néztem Svájcban is.
A nem GTi változatból tudtam volna hozni egyet kb. 100 frankért...
Mit vársz egy hátsó kerekes másfél tonnás 200+ lóerős autótól TÉLEN?
Azért húzzuk már meg a határt...
Ha ez a problémád, hogy mit csinál télen a BMW, vegyél valami első kerekes fosst, 40 lóerővel, pl. a Ti autótokat.
BMW-t is lehet télen vezetni, csak tudni kéne használni.
Ha elfogadsz tippet, és adjon némi élményt az autód, veszel egy kocka Suzuki Swift GTi-t. 750 kg, 102 lóerő, 1300 ccm, 175 km/h végsebesség, elöl MacPherson felfüggesztés.
A mi Audi 80 as autónkra sincs panasz. Itt Veszprémben a legmeredekebb utcákban amit nem is sóznak, fel tud menni minden probléma miatt. Ilyen volt a Polo is de ott lendületből kellett menni a legmeredekebben.
egy időben sokat jártam a szabadsághegyre.
HA leesett a hó, volt hogy a busz hetekig nem tudott felmenni teljesen.
Iylenkor először a mercibmwaudikat hagyták lent először, mert azok sem bírtak felmenni, majd jöttek a többi kocsik sorban.

Eygetlen márka volt, ami zavartalnul járt, az a két-három trabant, ami a proccok között lakott lenézve.
iylenkor ezért megvolt a respekt.
Pénzes anyu gyalogolt, trabantos meg hazament simán:)
A BMW vel csak az a gond ha leesik a hó. Hosszabb útra nem nagyon lehet vele elmenni. Pl pont tegnap láttam valami új bömöst elakadni várpalotánál az emelkedőnél. Nem tudott felmenni a letakarítatlan úton. A Passat meg vígan felment a dombra. Meg erre nem nagyon takarítják a 4 sávost sem. Tegnap ment előttünk egy másik BMW sáv váltás közben úgy megdobta a hátulját 80 körül mint a fene.
A lóerő attól függött, hogy edzésről, vagy a futamról beszélünk. Edzésen volt igaz az 1380 LE, versenyen visszavették szánalmas 1100 LE körülre. Az M10-es blokk volt 1500 ccm-el. Amúgy véleményem szerint az E30-ig voltak a legjobbak a BMW-k. Azok még mind egyéniségek voltak, megfelelően bele tették az anyagot, nagyon lehet(ett) szeretni őket.
Amúgy 2 es Golfon azért nem gondolkodtam mert már elég régi autók és ahogy bekerültek külföldről (Én ha 2 es akkor GTI párti vagyok) jópárszor megtörték és minden féle helyen el kezd rohadni.
Javítottunk már egy Jetta Cat GT-t abban volt Digit műszerfal és igen. Az volt benne a rossz. Bontottat nagyon olcsón 25000 ért vettünk hozzá. Amúgy szép egy karácsonyfa csak nincs értelme. Meg ha egy alapot akarok átalakítani Digit re akkor az egész kábelköteget cserélni kell.
Nem az LCD kijelzőtől lesz király egy autó.
Bár tény, akkoriban az különleges volt.
GolF3-as dieselt vegyél:) mert olcsó és megbízható és csomó pótalkatrész van hozzá. meg csomó tuning lehetőség.
Nem adják el mélyen ár alatt? :) :)
Golf 2-höz is lehetett venni már full LCD kijelzős műszerfalat. 83-tól gyártották. Létezik, viszont én még életben nem láttam :) Mint ahogy a mai autókban sem.
amúgy tudok egy corollát amire tényleg kb így vigyáztak, haver osztálytársának miután letette a jogsit külön órákat kellett venni egy ugyanolyan corollán mielőtt az apja megengedte volna hogy beleüljön
Haver corollájában van menő napfénytető, ráadásul elektromos, de az ablak azért kurblis
Mondjuk jó ez a napfénytető dolog, ki lehet ülni, vagy feküdni a tetőre
Ma meg már csak sérülésmentesen, orvos családból, hölgy tulajdonostól, nem dohányzó, garázsban tartott, kihasználatlanság miatt eladják féltve szeretett autójukat vezetetett szervízkönnyvel kevés kilóméterrel tudod megvásárolni :) :)
A Corolla az Corolla.
De leginkább a belpiacosok japánban. A 90-es években már olyan extrák voltak benne, amit manapság széria autókban nem találni meg.