Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Éljen Brumóbácsi te vagy a király.Komolyan kell venni azt a comet-et!
Hát ezt én sosem fogom elhinni...
NNa bakker! itt van a vidi!
Csak kicst rázós az út mert telóval csináltam bocsi a minőségért. a végén azért tettem le gyorsan mert a baloldalon parkoltak a zsaruk, és ellenőriztek mindenkit. Majd tavasszal jobb vidit csinálok. http://www.youtube.com/watch?v...
ÉS ez elég bizonyító? Ha nem akkor majd belövöm gpssal tavasszal.
Pedig milyen jó dolgaik lehettek volna és nem csak a motorokban hanem autókban is.
teis meg Brumóbácsi is csináljon videót és elvan söntve ki hazudik.
Csak jeelezném, hogy a simson a gyár által igért 60 at tudja gyári állapotában a 3,7 loerejével.
Ez jön ki a fordulatból és az áttételből, és a bringaóra is islyesmiket mutat. (A sajátja meg nekem mindíg majdnem 10zel többet)
Hajrá, kezdheted...
pont ezt akartam mondani..... :)
nem főút volt hanem alárendelt nna :P
szájkarate helyett számoljátok már ki az áttételből meg a fordszámból hogy mennyit meg a binyigli.
Attól, hogy fiatal valaki, nem gyerek.
Ha annyi eszed van, hogy főúton videózod le a gyorshajtásod, csak gratulálni tudok.
igenis az vagyok mert nem fogom csekkeket perkálni. és már volt priuszom is a gyorshajtásom miatt és nem teszem ki magam akkora kockázatnak a családom miatt.
Csak te meg még fiatal vagy hozzá és még nincs családod és nincs elég felelősségtudatod. Majd később rá jössz. Bár majd a BMW megmondja.
A szocialista tervgazdálkodás mozgatórugóin a Jóisten, és maga sztalin, kádár, és sztahanov elvtársak sem igazodnának ki:)

VAn jópár faramuci dolog a simson gyár gyártás "logikájában"
Például, a kezükben volt már 1976 ban az eletronikus gyújtás, ami uygan vagy licenc, vagy rút lopás (bosch) nemtom, mindenesetre megbízható, strapabíró.
ennek ellenére még további tuzenekárhány évig nyomatták a sok mechanikus alkatrészt igénylő, megjibásodásra jobban hajlamos, gyakori álíltgatást ápolás igénylő megszakítós gyújtást.

Volt fasza aluminiumráfjuk, egyszercsak elcserélték krómozott vasra ami nem csak drága, de szar is.
ezzel párhuzamosan néhány modellen maradt az aluráf.

Terveztek egy 4sebességes blokkot, amit egy közdarabbal visszabutítottak 3sebességesre.
szóval a fene sem érti.

Volt 2hengerers nagymotortervük, de nem lett belőle semmi.
6 loerős 50ccm es ebből sem.

dimma amegmondhatója, hpogy a Pannonia gyárban is hasonlóan agyalágyultan mentek a dolgok.

De azért alapvetően asszem azért mert akkor a motorokat nem arra tervezték mint nyugaton, hogy tinik élvezkedjenek rajta 2 évig utána eldobják, hanem arra készültek, hopgy HAnzi 10 évig azzal járjon a gyárba melózni.
beszari
értem..
DE azt nem értem hogy ha bevált akkor miért nem gyártottak tömegbe?
nem nyúlféle, hanem versenyzésre kis sorozaban gyártott modell.
Hjó holnap felteszem. és nézz meg aztán le is szedem.
oké?
HAHAHAH, röhejes kifogás
mert félek a lebukásról mert pont a zsaruk mellett mentem el.
Akkor csinálj trafipaxot :)
De ha már itt tartunk, te miért nem mutatsz videót arról az állítólagos 80 km/h-s csúcsról?
Igen bammeg, NINCS GPS-em!
BÁr mondok én mindárt vmit! A GOLF3-asommal mentem a M0-ás észak felé azaz monor felé vezető úton 130-as tempóval. és a GPS-em szerint 120-at mutatott. Szal, mindegy most mondtam meg nna. És a BMW képes volt megmutatni a vidit legalábis, állítása szerint is igaz. Akkor meg miért nem tudsz te is bizonyítani? Van vmi akadálya a bizonyításodnak?
háhá akkor vmi simson kísérleti nyúlféle volt?
Lódítást mondtam, ezt sem értetted meg.
Ezért aztán feladom.
Várom a videót.