Kérdésem lenne hogy ha jókora kövér gázt adod és utánya engeded fel a kuplungot és akkor is rángat? vagy szebben indul el? És másik hogy ha mondjuk olyan 1500-2000 rpmnél 1-esben lassan engeded fel elindul lassan szépen vagy rángat? Mert gyanúm lehet a kuplunggal hogy pl csúszik vagy ragad túlságosan. pl az én golfomnál régebben volt ilyen jelensége de már megszűnt. De ha egyesben hirtelend engeded fel akkor előfordul hogy rángat. pl én a golfhoz szoktam meg mert kicsit szúsztatja a kuplungot és akkor nem kell mindig lassan felengednem. De viszont anyósom C3-asa meg az úgy fog a kuplung mint a satufék. és ilyenkor nagyobb gázt kell adnom mert különben ránget vagy lefullad....
Van az néha több is:D De ez 1.3 Gt motor. 34 es porlasztóval. Ez még jóvilághoz volt tervezve. De ha 10 fölött akkor szinte mindenhol padlólemezen tartom a fordulatot:)
Ilyenféle okoskodással esetleg véletlenül megkerül a hiba, én is ezt csinálnám, kicserélném amit már amúgy is régen ki keleltt volna, abból nem lehet baj, és esetleg megjavul:)
Idén télen a szergej(szamara) egyzsercsak nem indult.
Tippem sem volt, hát leszedtem az elosztót, mert az megy a leg gyorsabban:)
Tele volt olajjal meg porral, kimostam, és ketyegett mint a T34 :)
(berszrt a szimering az elosztó alatt, úgyhogy ezt még párszor el fogja játszani)
Ha már ott voltam, kikúrtam a ki tudja mióta benne lévő szűrőket meg ygertyákat, ettől határozottabban egyenletesebb lett az alapjárat:)
Nem nagyon értek a 4t teknyikához, az autókhoz meg pláne egyáltalán nem.
Amikor nekünk kocsink rángatózott a teljes sávban, az gyújtáselosztó/rotor mittoménmi probléma volt.
(volt oylan zastavánk, amivel vagy 2 évig jártunk, és nem vettük észre, hogy a röpsúlyos genyó tökre be van rohadva:)
Most jöttem rá hogy amióta megvettem az autót nem cseréltem üzemanyagszűrőt. Lehet az a hibája hogy amikor nyomok neki egy parkettát akkor hirtelen több üzemanyag kell neki amit az elkoszolódott szűrőn keresztül nem tud olyan ütemben felszívni?
Kedves Emzoli!
Feltételezem nem csak a motorokhoz értesz hanem az autókhoz is. Mert az lenne a Polommal hogy 2. ban ha fél gáznál nagyobbat nyomok hirtelen akkor "gondolkozik" vagyis beleránt 2-3 at. Ergo rángat de csak úgy 3000 res percenkénti fordulatig. Utána már jó. Karburátor tiszta, gyertyák jók. Én a gyújtásállító vákuumra tippelek. Vagy a csapágyra hogy szorul. Mert a karburátort akárhogyan állítom ugyan úgy rángat. Másképpen meg megy eléggé szépen. Fogyasztása sem rossz (városban 9 liter úgy hogy nem megyek túl lassan) de ez pl kereszteződéseknél nagyon zavaró. Nemrég kezdte el csinálni ezt.
Szerintem is sokkal többet ment. A Rometeknél ha bontott a blokk ottvan egy plomba. A sztenderről lehet látni hogy többet futott pl. Mert 100 km alatt nem kopik le ennyire a festék a sztender aljáról. De amúgy meg szép állapotú.
T. Slampixx! Végre nálam van a kezelési könyv. Sajna mostanság nem nagyon jutok Pestre, ezért jó lenne, ha Te jönnél érte. Telcsin egyeztethetünk amikor gondolod. 06-20/ 9530-667. Széles utat, és szebb időt!
Idén télen a szergej(szamara) egyzsercsak nem indult.
Tippem sem volt, hát leszedtem az elosztót, mert az megy a leg gyorsabban:)
Tele volt olajjal meg porral, kimostam, és ketyegett mint a T34 :)
(berszrt a szimering az elosztó alatt, úgyhogy ezt még párszor el fogja játszani)
Ha már ott voltam, kikúrtam a ki tudja mióta benne lévő szűrőket meg ygertyákat, ettől határozottabban egyenletesebb lett az alapjárat:)
Cserélj benzinszűrőt, aztán ha akkor is csinálja, gyújtásnál kell körbenézni.
Amikor nekünk kocsink rángatózott a teljes sávban, az gyújtáselosztó/rotor mittoménmi probléma volt.
(volt oylan zastavánk, amivel vagy 2 évig jártunk, és nem vettük észre, hogy a röpsúlyos genyó tökre be van rohadva:)
szóval nemtom, sajna nem értek hozzá.
Feltételezem nem csak a motorokhoz értesz hanem az autókhoz is. Mert az lenne a Polommal hogy 2. ban ha fél gáznál nagyobbat nyomok hirtelen akkor "gondolkozik" vagyis beleránt 2-3 at. Ergo rángat de csak úgy 3000 res percenkénti fordulatig. Utána már jó. Karburátor tiszta, gyertyák jók. Én a gyújtásállító vákuumra tippelek. Vagy a csapágyra hogy szorul. Mert a karburátort akárhogyan állítom ugyan úgy rángat. Másképpen meg megy eléggé szépen. Fogyasztása sem rossz (városban 9 liter úgy hogy nem megyek túl lassan) de ez pl kereszteződéseknél nagyon zavaró. Nemrég kezdte el csinálni ezt.
Keresni foglak, csak legyen jobb idő! Kocsiba nincs kedvem tankolni.