Hallod? Nem tom ismered e a vateáról a dömsödről gyulát? ha igen ismered akkor legalább egy elérhetőséget kérnék. mert én is dömsödi vagyok. bár úgy tűnik hogy a gyula egy nagy gyűjtő lehetett.
az igaz lehet. DE nekem gyanúm van hogy ez a moci nem hiszem hogy 100 km-et ment, hanem generál óta mehetett 100 km az akkor oké. De gyári bontatlan blokk 100 km-rel.... nem tom mert gyanús na....
Lehet hogy nem értek hozzá de ez már olyan mintha lett volna törve előről.Amúgy nagyon látványos.Jóhézagokat hagytak a múszerfelkárpitnál.
Nem fikázom csak látszik hogy otthoncsinálgattákCsomagérajtótsemsikerült a legjobban visszarakni.
Mondanám hogy nekem is van ugyanilyenem csak darabokban van még kéne összeraknom. és az meg összesen 20 ezerért majdnem 2 motornyi alkatrészből lesz összerakva. :) És csak mondom hogy nem hiszem hogy valaki 70ezerért fogja megvenni. Bár az ára nagyon irreális. De 50 ezer az meg valamennyire reális. :)
Gumialkatrészeket rendszerint glicerinbe szokták áztatni.
De ilyeneket nem sűrűn újítanak fel, mert kopott, szakadt, vagy mindig van valami baja.
Célszerű venni újat.
Hali!
ti mivel szoktátok felújítani (már ha szoktátok) az ilyen öregebb gumi alkatrészeket, mint pl lábtartó gumi, vagy berúgónak a gumija? Szilikon vagy vmi hasonló?
Konkrétan így nem ismerem.