Akkro most komar-féle tölcsér vagy a romet féle doboz kell?Mert csak doboz van de ha eljössz érte ingyen odaadom meg odaaom hozzá a sajárkészítésű s51-tuninghengerem is.
nem mondtam hogy pont gyűrűzni kell. De sztem annyire nem vészes ha fúratom meg veszek újdugóval bele. bár lacházán fúrnak komplettre olyan 6ezertől fölfelé típustól függően abban van a fúrás hónolás, dugó gyűrű csapszeg zéger. ami sztem az nagyon jó ár. De én meg nem akarok már rá költeni.
hanem eladni. ÉS azért írtam le hogy nem akarok senkit átbaszni vele. hanem tisztába legyen vele hogy miket kell csinálni meg.
Tyű hallod unoka tesom jól át baszták vett a vateráról egy 70-es hengert a jog-jához dugóval de gyűrű nélkül csak elfelejteték közölni hogy gyűrű törött volt vet hozzá mitomén milyen gyűrűket amiből el is tört 1600-ért.Látszot hogy a gyűrű megvolt baszodva ,,de nem nem az lesz a baja h.fej" jó vett hozzá 70-es h.fejet amivel csak szarabb lett úgy hogy most vehet dugót is.És jővő hét pénteken lesz a motor szerelő vizsgája.
Normál esetben, egy hüvelyes motornál a gyűrű sokkal keményebb anyag mint a hüvely, ezért nagyjából egyszerre kopik el a hüvellyel.
Amikor a gyűrűvégen már számottevő hézag mérhető(0,5 nél több) akkor a hüvely is garantáltan elkopott.
Ez persze a normál eset.
VAn pesten egy gyűrűkészítő, aki minősíthetetlen anyagból dolgozik, az tényleg gyorsabban kopik mint a hüvely, viszont azért annyira nem, hogy az új gyűrű ne ciripeljen, és ne verje szét a dugattyúban a fészket.
A festés a lekisebb gond ha kell kijavítom javítófestékkel. :). A fúratás dolog ahogy nézem annyira nem létszükség mert megnéztem és még mindig tökéletes. mert a hengernek a fala nagyon szép és szinte csak egy nagyon pici kb 1 cm halvány karc van benne a dugó is egész jó. csak gyűrűzni kéne. DE a hengerfejtömítést kiszedtem ls a henger és hengerfejet políroztam az illesztésnél és sziloplasztal tömítve. és ezáltal nőtt a kompresszió. Rendesen gyorsul ám. Csak egyetlenegy baja van hogy alapjárata nem az igazi mert jobbra döntöm felpörög. ha balra döntöm esik a fordulat. Karbit sokszor néztem meg. DE ha ráhúzom a gázt akkor megszűnik a jelenség a jobbra balra való döntést. sztem ez annyira nem vészes. hiszen az előző tulaj így ahogy van ment vele 2000 km-et hibamentesen, akkor sztem nincs miért aggódni. De azért annak adnám el aki talpra is állítja rendesen. De én nem akarom csinálni mert van másik motorok darabokban amik kéne össze is kell tákolnom. a Végsebességet nem tudom de olyan saccra lehet 80-as de lehet kevesebb több is, mert az óra kicsit játszik:) A motor pár hete van nálam. De beszámítok olcsóbb motort is ráfizetéssel is elfogadom. Ez mindenkinek szól ez a cikk
Amúgy meg odaadom a G4-et meg a simsont a sachs-ért na?
hanem eladni. ÉS azért írtam le hogy nem akarok senkit átbaszni vele. hanem tisztába legyen vele hogy miket kell csinálni meg.
Amikor a gyűrűvégen már számottevő hézag mérhető(0,5 nél több) akkor a hüvely is garantáltan elkopott.
Ez persze a normál eset.
VAn pesten egy gyűrűkészítő, aki minősíthetetlen anyagból dolgozik, az tényleg gyorsabban kopik mint a hüvely, viszont azért annyira nem, hogy az új gyűrű ne ciripeljen, és ne verje szét a dugattyúban a fészket.
Mucsai cigánygenerál az nem javítás, már elnézést.
Most nézem hogy ilyenek voltak illetve vannak.
Kár hogy nem az eredeti blokk van benne
Csináld meg jóra ennél jobb motorod úgysem lesz.
Nem hiszed el hogy elüzletelem neked?