Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kis érdekesség:

:D de azért köcci is .
Valószínűleg nem én de mindent bevetettem annak érdekében hogy elvigyék tőled.
DE ha te küldted őket akkor thx: :) ha nem akkor semmi :)
Asszem kockalámpás ladával voltak és hosszúhajú srác volt ...
Nem tom. miérT? Bár ez a pestiek voltak amúgy...
és kinek köszönheted?
Jeeee ma sikerült eladnom az összes riga cuccot:) úgy hogy van üres polcom hogy lesz majd mit megtöltenem:)
Nem tudlak kifizetni :P:P Mer nekem is kell végre valahára megcsinálni a mocikat......
értem. Bár ami van egy puch honlap ami csináltál?
Milyen honlap?
Amúgy a simsont tegnap nem vitték el pedig ment vele az illető csak bizonytalan volt először fulladt meg már rég ülhetett motoron.
Én tépem neki de megy is!
Honlap?
Valahogy elmaradt tudud én nem meresztem egész nap a picsámat a gép előtt!
Az a kompresszió lószar cserélj gyűrűt.
Amúgy én nem értelek.Hogy lehet azt hinni hogy valami kopó szerkezet 30-40-év távlatából tökéletesen üzemel.Az a nyomorult gyűrű kérlek szépen kb 1980-ra kilágyult abban a szerencsétlen motorban olyan mint a vaj régen cserélni kelett volna.
Ha kifizeted, örömmel!
Tényleg amúgy mi van a honlappal? csak a logó van...
De ha teszel bele duplagyűrűs dugót és krómgyűrűset akkor brutál lenne :)
Na mivan, a Puch "weblapot" már nem is reklámozod?

A Zündapp-om csak 1 gyűrűs, ezért az átlagosnál kisebb kompresszió. Bár tény, hogy lehetne több...
Puch a márka puch vezet puchnáljobb csak puch lehet!

Amúgy nem pártoltal át és nem említettem hogy a simson királyabb a puchnál.
Egy kis http://youtu.be/ppAz90zqI2A
Slampinak üzenem hogy az 5-ös kompresszió az kb 1930-as években volt jó amikor még olyan benzinek meg tarajosdugattyúk megy ilyenek voltak.Az a motor nagyon halálravan kopva hát az S50 gyárilag 9,5-ös a zündappodnak 10-körül kéne lennie.
Lehet hogy most jönnek ki rajta az olajmentes kilóméterek.
mii vaaan? már nem a puch a király? átpártoltál a simsonhoz?
A KTM es képet csendéletnek szántam
Tudom nem a legjobb minőségűek a képek de ez van.
Az utóbbi napjaimat a Pannónia fesztiválon töltöttem. És fotózgattam ezt azt...
Megmértük a naracs kompresszióját.
5,5 - 6 körüli.
Nyél gázon mentem a 6-oson, melegedni nem igazán tudott. Hisz volt hűtés.
Meg 2 órás állás után is lassú volt.

Valószínüleg karbi gond.
Bár ha használtam a dekompresszort, akkor jobb volt.
Nem lehet hogy vmi karbi gond vagy dugógond? mert ha esetleg túlmelegszik és akkor ilyenkor gond adódik. pl nekem volt egy kymco robeszoim annál is ugyan az volt a gondom hogy pl 5 km után kezd belassulni ilyenkor mindig lekellett vennem a gázt alapra és várni kicsit hogy hűljön... de aztán már jó. DE ha túl pörgetem a mocit akkor megint ugyanaz a szitu...