Milyen honlap?
Amúgy a simsont tegnap nem vitték el pedig ment vele az illető csak bizonytalan volt először fulladt meg már rég ülhetett motoron.
Én tépem neki de megy is!
Honlap?
Valahogy elmaradt tudud én nem meresztem egész nap a picsámat a gép előtt!
Az a kompresszió lószar cserélj gyűrűt.
Amúgy én nem értelek.Hogy lehet azt hinni hogy valami kopó szerkezet 30-40-év távlatából tökéletesen üzemel.Az a nyomorult gyűrű kérlek szépen kb 1980-ra kilágyult abban a szerencsétlen motorban olyan mint a vaj régen cserélni kelett volna.
Puch a márka puch vezet puchnáljobb csak puch lehet!
Amúgy nem pártoltal át és nem említettem hogy a simson királyabb a puchnál.
Egy kis http://youtu.be/ppAz90zqI2A
Slampinak üzenem hogy az 5-ös kompresszió az kb 1930-as években volt jó amikor még olyan benzinek meg tarajosdugattyúk megy ilyenek voltak.Az a motor nagyon halálravan kopva hát az S50 gyárilag 9,5-ös a zündappodnak 10-körül kéne lennie.
Lehet hogy most jönnek ki rajta az olajmentes kilóméterek.
Nem lehet hogy vmi karbi gond vagy dugógond? mert ha esetleg túlmelegszik és akkor ilyenkor gond adódik. pl nekem volt egy kymco robeszoim annál is ugyan az volt a gondom hogy pl 5 km után kezd belassulni ilyenkor mindig lekellett vennem a gázt alapra és várni kicsit hogy hűljön... de aztán már jó. DE ha túl pörgetem a mocit akkor megint ugyanaz a szitu...
Amúgy a simsont tegnap nem vitték el pedig ment vele az illető csak bizonytalan volt először fulladt meg már rég ülhetett motoron.
Én tépem neki de megy is!
Valahogy elmaradt tudud én nem meresztem egész nap a picsámat a gép előtt!
Az a kompresszió lószar cserélj gyűrűt.
Amúgy én nem értelek.Hogy lehet azt hinni hogy valami kopó szerkezet 30-40-év távlatából tökéletesen üzemel.Az a nyomorult gyűrű kérlek szépen kb 1980-ra kilágyult abban a szerencsétlen motorban olyan mint a vaj régen cserélni kelett volna.
A Zündapp-om csak 1 gyűrűs, ezért az átlagosnál kisebb kompresszió. Bár tény, hogy lehetne több...
Amúgy nem pártoltal át és nem említettem hogy a simson királyabb a puchnál.
Egy kis http://youtu.be/ppAz90zqI2A
Slampinak üzenem hogy az 5-ös kompresszió az kb 1930-as években volt jó amikor még olyan benzinek meg tarajosdugattyúk megy ilyenek voltak.Az a motor nagyon halálravan kopva hát az S50 gyárilag 9,5-ös a zündappodnak 10-körül kéne lennie.
Lehet hogy most jönnek ki rajta az olajmentes kilóméterek.
5,5 - 6 körüli.
Meg 2 órás állás után is lassú volt.
Valószínüleg karbi gond.
Bár ha használtam a dekompresszort, akkor jobb volt.