Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oké várom a illető levelét.
Na lehet hogy felkeltettem egy illető figyelmét a rigacuccaidra szóval majd felveszi veled a kapcsolatot elvileg azt mondtam neki amit te nekem hogy 30 000-ért a cuccok meg a 90%-os karpaty vagy micsoda.
jó de mennyiért és mi az ami nincs rajta? pl karbi van? és gyújtás nélkül? pl de lendkerék meg elektronika ilyensmik? ÉS mire cserélnél?
Nekem van egy aránylag komplett. 5 sebességes 50ccm és Bontatlan! Gyújtás nélkül... Ha kell esetleg beszélek faterommal hogy megválna-e tőle...
A víztér egybefűggő a hengerfejet és a hengert is körbeveszi.
egy kérdésem van hogy a vizesblokk. csak hengerfeje vizhütéses vagy a henger is?
na ilyen sachs blokk héne a gyorsaságimba... mert eredetileg vizes blokk volt és most meg legyezős....
Faja!
Elkészült a teljesen felújított Sachs 80ccm-es 5 Gangos blokkom.
Ez fog menni a K50 Rlc-be.... Régi stílusú dekniket átraktam a külömbségek csökkentése végett. Új csapágy(Főtengelyre), szimmering(Mind) .... Remélem jó lett... Slampinak köszönet a Szimeringekért!
A keveréket tökigbecsavarva utána kifelé 2xszer csavarni vagy 1,5xeresen után ha magas a alapjárat akkor a alapjáraticsavart engedd lejjebb. és akkor lesz jó alapjárat. De ha nem pörögfel jól akkor a sűbertűt egyyel vagy kettővel lejjebb kell engedni. <<< erre lehet következtwtni ha kisé füstöl a kipuffogó akkor a tű fent van mert ha minél föntebb van akkor több benyát kap és jobban füstöl. ha minél lejjeb van akkor keveseb benyát kap és kevésbé füstöl <<< de erre is figyelni kell mert ha szegény benzint kapp akkor dugószorulási veszélye is fennállhat.
Írj ha vmire jutottál ha sem akkor is írj.
Amúgy jólenne képet küldeni a karbiról...
Alapos pucolással kezdtem a műveletet. Most képet sajnos nem tudok csinálni, de leírom a problémát...
Az van, hogy alapjárati csavar nincs, hanem a bowdent lehet feszíteni. az teljesen be van csavarva, tehát nincs plusz húzás rajta, így is van alapjárat.
Ezen kívül van a keverék csavarja, ezt tökig betekerve, majd onnan három fordulattal ki, és így szépen pöfög, csak nem pörög föl, és ha bemelegszik, akkor rángat.
A keverék csavarját minél beljebb tekerem, annál jobban felpörög a motor. Hova kéne állítanom?
közelebbről kéne karbit látnom mert utána tudnék mondani hogy nmit és hogy. DE előtte jól pucold ki a karbit mert lehet hogy a fúvókák eldugultak. és próbáldki újra ha mégse jó akkor segítek a következő lépésekben.
Köszi, direkt nem matricáztam, hanem festettem. A tank benzin és kopásálló edzős lakkal van lefújva. Amúgy szép fényes, csak ez a fotón nem jön át, mert telefonnal csináltam, de ha minden jól megy, pár napon belül készítek néhány rendes képet is.
Karbi beállításra van tipped?
a ülés valami nem jó mert nincs kifeszítve rendesen a tankot mivel fújtad le? met nem vmi fényesnek tűnik. a tollal való rajzolás sem egy jó ötlet mert nagyon rontja az összképet és hamarabb szétkopik pl ha ráfolyik a benzin akkor újrarajzolhatod, inkább csináltatsd matricát. adok egy címet ahol megcsinálják az egyedi matricákat és motívumokat is kivágathatod. www.amalon.hu ez a mi boltunk.
Bocs a képek minőségéért, majd csinálok jobbakat is...
Karbi (Bing) beállítás érdekelne, mert én még olyat nem nagyon csináltam, és kicsit fulladozik a motor, meg nem pörög ki rendesen. Én legalábbis karbira tippelek. Hát ti, szakik, mit mondotok?
Ill. hátsó fék érdekelne SOS, mert letörtem belőle egy darabot, ahol a bowent megfogja...
Van valakinek egy, amit megvehetek?
Sziasztok! Összeállt az Imolám
Nagy a boldogság!
Azért lesz majd még néhány kérdésem, mert még nem megy úgy, ahogy kell, de ezt holnapra (mára) hagyom, mert már nem akarok belefogni, aludnom kéne (hosszúra nyúlt az öröm-sörözés!)
Két képet azért csatolok, h milyen lett :-)
Jó éjt mindenkinek!
kinek mi a véleménye erről a mociról? http://www.kepesmotor.hu/brand...
milyen sűrűségre gondolsz?
Mikor lesz győr börze?
Olyan az út mint az ementáli:-)
Érdemes végig hallgatni:)
Na Na mekkora a sűrűség?
Ez még Kresz.
Jogosítványom továbbra is csak 125-ccmre van.