Na lehet hogy felkeltettem egy illető figyelmét a rigacuccaidra szóval majd felveszi veled a kapcsolatot elvileg azt mondtam neki amit te nekem hogy 30 000-ért a cuccok meg a 90%-os karpaty vagy micsoda.
Elkészült a teljesen felújított Sachs 80ccm-es 5 Gangos blokkom.
Ez fog menni a K50 Rlc-be.... Régi stílusú dekniket átraktam a külömbségek csökkentése végett. Új csapágy(Főtengelyre), szimmering(Mind) .... Remélem jó lett... Slampinak köszönet a Szimeringekért!
A keveréket tökigbecsavarva utána kifelé 2xszer csavarni vagy 1,5xeresen után ha magas a alapjárat akkor a alapjáraticsavart engedd lejjebb. és akkor lesz jó alapjárat. De ha nem pörögfel jól akkor a sűbertűt egyyel vagy kettővel lejjebb kell engedni. <<< erre lehet következtwtni ha kisé füstöl a kipuffogó akkor a tű fent van mert ha minél föntebb van akkor több benyát kap és jobban füstöl. ha minél lejjeb van akkor keveseb benyát kap és kevésbé füstöl <<< de erre is figyelni kell mert ha szegény benzint kapp akkor dugószorulási veszélye is fennállhat.
Írj ha vmire jutottál ha sem akkor is írj.
Amúgy jólenne képet küldeni a karbiról...
Alapos pucolással kezdtem a műveletet. Most képet sajnos nem tudok csinálni, de leírom a problémát...
Az van, hogy alapjárati csavar nincs, hanem a bowdent lehet feszíteni. az teljesen be van csavarva, tehát nincs plusz húzás rajta, így is van alapjárat.
Ezen kívül van a keverék csavarja, ezt tökig betekerve, majd onnan három fordulattal ki, és így szépen pöfög, csak nem pörög föl, és ha bemelegszik, akkor rángat.
A keverék csavarját minél beljebb tekerem, annál jobban felpörög a motor. Hova kéne állítanom?
közelebbről kéne karbit látnom mert utána tudnék mondani hogy nmit és hogy. DE előtte jól pucold ki a karbit mert lehet hogy a fúvókák eldugultak. és próbáldki újra ha mégse jó akkor segítek a következő lépésekben.
Köszi, direkt nem matricáztam, hanem festettem. A tank benzin és kopásálló edzős lakkal van lefújva. Amúgy szép fényes, csak ez a fotón nem jön át, mert telefonnal csináltam, de ha minden jól megy, pár napon belül készítek néhány rendes képet is.
Karbi beállításra van tipped?
a ülés valami nem jó mert nincs kifeszítve rendesen a tankot mivel fújtad le? met nem vmi fényesnek tűnik. a tollal való rajzolás sem egy jó ötlet mert nagyon rontja az összképet és hamarabb szétkopik pl ha ráfolyik a benzin akkor újrarajzolhatod, inkább csináltatsd matricát. adok egy címet ahol megcsinálják az egyedi matricákat és motívumokat is kivágathatod. www.amalon.hu ez a mi boltunk.
Bocs a képek minőségéért, majd csinálok jobbakat is...
Karbi (Bing) beállítás érdekelne, mert én még olyat nem nagyon csináltam, és kicsit fulladozik a motor, meg nem pörög ki rendesen. Én legalábbis karbira tippelek. Hát ti, szakik, mit mondotok?
Ill. hátsó fék érdekelne SOS, mert letörtem belőle egy darabot, ahol a bowent megfogja...
Van valakinek egy, amit megvehetek?
Sziasztok! Összeállt az Imolám
Nagy a boldogság!
Azért lesz majd még néhány kérdésem, mert még nem megy úgy, ahogy kell, de ezt holnapra (mára) hagyom, mert már nem akarok belefogni, aludnom kéne (hosszúra nyúlt az öröm-sörözés!)
Két képet azért csatolok, h milyen lett :-)
Jó éjt mindenkinek!
Ez fog menni a K50 Rlc-be.... Régi stílusú dekniket átraktam a külömbségek csökkentése végett. Új csapágy(Főtengelyre), szimmering(Mind) .... Remélem jó lett... Slampinak köszönet a Szimeringekért!
Írj ha vmire jutottál ha sem akkor is írj.
Amúgy jólenne képet küldeni a karbiról...
Az van, hogy alapjárati csavar nincs, hanem a bowdent lehet feszíteni. az teljesen be van csavarva, tehát nincs plusz húzás rajta, így is van alapjárat.
Ezen kívül van a keverék csavarja, ezt tökig betekerve, majd onnan három fordulattal ki, és így szépen pöfög, csak nem pörög föl, és ha bemelegszik, akkor rángat.
A keverék csavarját minél beljebb tekerem, annál jobban felpörög a motor. Hova kéne állítanom?
Karbi beállításra van tipped?
Karbi (Bing) beállítás érdekelne, mert én még olyat nem nagyon csináltam, és kicsit fulladozik a motor, meg nem pörög ki rendesen. Én legalábbis karbira tippelek. Hát ti, szakik, mit mondotok?
Ill. hátsó fék érdekelne SOS, mert letörtem belőle egy darabot, ahol a bowent megfogja...
Van valakinek egy, amit megvehetek?
Nagy a boldogság!
Azért lesz majd még néhány kérdésem, mert még nem megy úgy, ahogy kell, de ezt holnapra (mára) hagyom, mert már nem akarok belefogni, aludnom kéne (hosszúra nyúlt az öröm-sörözés!)
Két képet azért csatolok, h milyen lett :-)
Jó éjt mindenkinek!
Jogosítványom továbbra is csak 125-ccmre van.