Helló!
A kérdésem az lenne hogy a hercules sachs suprán a km óra spirál belemegy a deknibe és van benne egy műanyag fogaskerék ami elkopott de bele van sajtolva. Hogy azt hogyan lehet megcsinálni?Mert így nem mér.
Üdv
A tévhitek elkerülése végett: a kis aluterelő a turbóhűtés egyenletes
nyomását tartja meg.Későbbi modelleken nincs és a helye sincs!
TRM henger hát igen az jó.Nekem is az volt gyárilag a DS-en de sajnos eltörött.Elmondanám hogy olyan jól hengerem még nem ment még akkor is bármejiket verte amikor törött volt.Becsüld meg mert olyat nem kapsz vagy ha igen szóljál mert engem érdekel.
Volt már több mint 5 darab hengerem ez egyetlen ami megközelíti a TRM henger méreteit az az ELKO(szintétn 4 gangos blokkról lett leszedve).
Nem adod el véletlenül?Mielőtt még tk ra vágod?
hát jó te dolgod. Bár nekem csak b kat jogsim van. és eleine akartam A és b kateget. és hallás miatt nem először nem engedéyezték a nagymotorozást és emiatt csak b maradt meg de kis utánajárás és kiderült hogy mégis csak lehet de akkor már semmi kedven újra fizetni a kategre. majd ha lesz pénzem meg időm akkor talán leteszem. Mert egy álmom drz400 sm.... de az is álom marad...
Egy darabig én is szar zombi és egyéb szerszámokkal dolgoztam.
Oszt eccer betévedtem egy béta szerszámboltba, és volt meglepi, mert nem is drága.
Gedore 10-11 es csőkulcs 880 forint, béta 10-12-es kulcs 1200 forint.
És ezekre ugye örök törésgarancia van...
(mivel ugye kurvára nem törnek el:)
Amúgy ma jöttem rá egy dologra a Ponny-n. Szerelés közben láttam a hengerre rakott terelőlemezt, először nem is tulajdonítottam semmi dolgot neki amolyan ott van aztán kész. De érdekelni kezdett mi az. Megnéztem lényeg hogy ahol a turbohűtés miatt kilépő forró levegő kilép, ott van egy terelő ami arra a lemezre tereli a forró levegőt ahol a vezető lába van kényelmes helyzetben. Ergo az alpokban nem fázott meg a vezető lába a hideg őszi szélben. Ami szerintem nagy előny. És leszerelhető az a terelő. Meg pl a Puch R50 en nincs ilyen. Szóval azért a Super Ponny az tényleg Super!
Nem mert akkor csörögne. Törés nem lehet mert még mindíg ugyan úgy megy sőt talán jobban is mint szezon végén. Csak ottvan az a kattogó hang. Még talán kuplungra is tippelnék. Amúgy nemtudom lehet ilyen is volt de csak mostanában tűnt fel ez a hang. Alapjárat olyan mint a Doxa. Kuplung is jó stb.
nem lehet hogy a gyertya és a dugó összeért? vagy a gyűrű törés
szem azonnal kapdle a hengerfejet és nézz meg mert ha továbba izélsz akkor nagyobb kár keletkezhet.
Jó a TRM.
A kérdésem az lenne hogy a hercules sachs suprán a km óra spirál belemegy a deknibe és van benne egy műanyag fogaskerék ami elkopott de bele van sajtolva. Hogy azt hogyan lehet megcsinálni?Mert így nem mér.
Szerintem lábfűtés is lehet mert tényleg ott melegszik a lábrésznél lévő lemez.
A tévhitek elkerülése végett: a kis aluterelő a turbóhűtés egyenletes
nyomását tartja meg.Későbbi modelleken nincs és a helye sincs!
TRM henger hát igen az jó.Nekem is az volt gyárilag a DS-en de sajnos eltörött.Elmondanám hogy olyan jól hengerem még nem ment még akkor is bármejiket verte amikor törött volt.Becsüld meg mert olyat nem kapsz vagy ha igen szóljál mert engem érdekel.
Volt már több mint 5 darab hengerem ez egyetlen ami megközelíti a TRM henger méreteit az az ELKO(szintétn 4 gangos blokkról lett leszedve).
Nem adod el véletlenül?Mielőtt még tk ra vágod?
Oszt eccer betévedtem egy béta szerszámboltba, és volt meglepi, mert nem is drága.
Gedore 10-11 es csőkulcs 880 forint, béta 10-12-es kulcs 1200 forint.
És ezekre ugye örök törésgarancia van...
(mivel ugye kurvára nem törnek el:)
nem a nagy buzimultiknál..
ha van... ha nincs akkor vegyél.
szem azonnal kapdle a hengerfejet és nézz meg mert ha továbba izélsz akkor nagyobb kár keletkezhet.