Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ma lefotóztam a hengert a mérete 38,5-ös első fúrású sztem.
ÉS a dugó meg esztergáltnak tűnik és sehol egy márkajelzés. a hengerfej is, összeségében mondhatni nagyon jó, amit láttál fekete foltot az olajjal van kezelve az egész henger meg a dugó a oxidációtól megkímélve. És új hír a kapagépes blokk ma kipróbáltam az pöccröff elég kemény kompreszió van benne csak a karbival van gond sztem csak pucolni kell. A másikat lehet hogy még ma kipróbálom hogy milyen állapotban van. És leírom. kérdés van még?
Üdv
Várom a hengerképet.
Piacon nem vennék gyógyszert, és olajat.

A castrol jellemzően nem a legjobb az árkategóriájában.
Üdv

Mi a véleményed a castrol olajról piacon 1500-ért adják.Minőség?
Már ide is betettem, csak elsikkadt két szájkarate között:) hogy ha összeállnátok páran a formula 3000 oldaláról rendelhetnétek olajat.
Jót, és olcsót.
Így van pont nem a rendszámra gondolok hanem a minősítésre. De azt kihagyom mert nincs kedvem meg rákölteni pluszba hogy bukjak annyit. majd más valaki megcsinálja ezt én csak megcsinálom a mocikat.
Schenck-waage teljesítméynmérő padon.
(ez volt a valamikori csepeli Pannonia motorkerékpár gyárban is)
én nem nepperkedem, hanem tényleg szarul állok anyagilag. és szeretném ha jobban menne a dolgok. másik hogy mivel mértétek ezt?
50-es motort lehet minősítettni, de nem kap rendszámot.
Lásd a Dongót. (azt hiszem makói)

A másik, hogy elvileg a veterán biztosításoknál van km megkötés, Generallinál 8000/év, Allianznál 5000/év, de szerinted ezt ki fogja ellenőrizni? Hisz több ezer ügyfelük van, képtelenség ezt elvégezni...
Az a vicc, hogy senki nem ellenőrzi.
Üdv
Várom a képeket ahogy nézem érdekes lehet a dolog de sajnos nem most.
Az a blokk ami nem a kapálógépben volt az érdekelne.Mennyibe adod?
Ja és amit mondtam légyszíves a hengertalpfelől fotózdle a hengert.
A dugón mi az a kis fekete?
Üdv emzoli

Írhatnál pár gondolatébresztő mondatot ide hogy hogyan kell olcsóolajat szerezni meg ilyen dolgokat amiket elértetek ti simsonosok és amit mi soha nem érünk el mert széthúz a társoság és képtelenek a személyes érdekeket félretenni más segítése érdekében.
Persze ez természetes de azért mi is pár dolgot csinálhatnánk magunknak.
ja ez igaz elég nehezen ellenörizhetö a dolog!
Kicsit sajnálom, hogy a nepperkedésen kívül nem nagyon foglalkoztok mással.
Gondolatébresztőnek egy tegnapi mérés:
Ez egy valahányadik túlméretes cimcony, nem egészen 60 ccm.
Az érdekesség benne, hogy fél lőerőn belül tartja a 9lovat 10500 és 12500 között.

A félreértések elkerülése végett tudjátok, hogy a minősített (OT rendszámmal ellátott) járműveknél nincs semmiféle km megkötés.
Annyit mész vele, amennyi jólesik. Ráadásul most már a műszaki vizsga - megegyezően a veterán minősítéssel - 5 évre szól. Az egész procedúra 70-80e Ft. Mivel nincs súlyadóm, a biztosítás meg töredéke (2000 ccm-es autómra 10e Ft/év), kiszámítható, hogy 5 évre erősen megéri. És akkor még nem beszéltem arról, hogy mennyivel növeli az értékét, ha minősítve van. 50-es motor minősítéséről nem tudok. Nem akarom a kedveteket elvenni, de az itt látott motorok közül csak kevés tudná megugrani a szintet.
poén hogy nem rossz klubba léptem be mert éves biztosítás olcsó nagyon! és kedvezényes alkatrészellátás meg ingyenes találkozói belépők azaz ingyen parkolás stb.. egyszer majd megérted.
akkor rossz klubba léptél be...
arra emlékszem amikor ezzel mentem az utcán anyummal és az utcán levő autósok megálltak közelebről megnézni. Meg volt hogy is gy fecske mercis gazdag ember a mocimnak a több mint 10szereséért akarta megvásárolni szinte megvolt őrülve érte. mert ez a moci amerikából lett importálva anno a szocialista rendszeben. és akkor ilyen utcán nem mindennapi látvány volt.
a veteránklubnál ellenőzik hogy mennyi kmet mentél vele. pl nekem a vw GOLF3-asom hobby szintű vw és bogarasok klubban vagyok regisztrálva ami éves szinten nem léphetek túl 10 e km-et.
ezt mert azért küldöm mert legalább lássatok hogy mekkora volt a moci. És ez a képek 1986 ban készültek akkoriban 3 éves voltam most meg 27 leszek ez van...
Veterán klubba már benne vagyok (biztosításaim miatt).
Azt pedig, hogy mennyit használod, szerinted tudja valaki valahogy ellenőrizni?
értem én de mondom 50-esként.... az nem mindegy. bár a 50 ccm felettinél bármi szart is megvehetsz lehet honda emzé stb. és ot-s is lehet. csak na:) mondanám azt hogy egyik álmom ami baromi ritka hazánkban egy moci ami nekem volt gyerekoromban egy eredeti moci mása. a képen látható moci az enyém volt. és a utolsó kép meg az eredeti.... na az kéne. és az meg nem könnyű megfizetni azaz beszerezni. Bár pont 5 éve találtam expresszen félmillióért de akkoriban nem volt lóvém.
szia
szerintem nem éri meg az ot
mert be kell lépni veterén klubba meg ugytudom h azt sem lehet mindenapi használatba venni !
olcsobb a rendes rendszám
amugy tényleg jo vállasztás lenne a kawa
Viccből kihagyom.
100-ért most ezt tudnám megvenni.

Kawasaki KZ250A, nagyon ritka, 4 ütem, 2 henger, 250 ccm, önindít...
Ez már OT-s is lehetne azonnal!
na de én viccből mondtam a ot-re :D De amúgy azért írtam mert mert nem nagyon láttam ilyen jellegű idomos motort ilyen öregen csak na de azért vanak egy pár de azok a pályamocik de forgalmiban 50-esként elég kevés... Amúgy te mennyit gondoltál érte?