amúgy őrülten keresem egy k55-ös első lámpát kompletten. sehol nem kapok de ha lenne ilyen eladóba örülnék neki egyet. mert mint írtam hogy a másik k55-öshöz kellene mert addig nem csinálom meg amíg meg nem lesz a lámpa akkor nekiállok restaurálni ha meglesz.
én egyszerűen a gázolajban szoktam mosni a lánckerót és láncot ecsettel megtunkolom. és aztán lecsöpögtetem. és motorolajal megkenem a láncot és tuti:).eddig nem volt még ilyen nagyobb gondom vele. csak max a első lánckerék kopik hamarabb....
nekem van ilyenem belőle kettő:) és plusz alkatrészem is van hozzá:):P egyik a nevemre katt és egyik a kék k55 készen. a másikat majd lesz időm fullra megcsinálom:)
Ezt örömmel hallom.
Kíváncsian várjuk a körbejárós videót amin már a nagykarbivan!
Remélem jól beálítottad a kuplungot mert azt nehéz.
Ezt http://youtu.be/aOUqRZkR8dE
NA ma megfoltoztam a hátsót...
Mióta megvannak a kuplung lamellák azóta most probáltam ki előszőr úgy igazán, valami kibaszotul megy most 2-szer is majdnem kiment alólam holnap talán megnézem mit megy végre:)
Semekkora sűrítéssel is detonálhat, ha befelé szűkül a préssáv, a kettőnek iylen értelemben nincs köze egymáshoz.
A préssáv felületét nem célszerű megváltoztatni, ha máshoz nem nyúlsz.
Utcai motorokon pár, legfeljebb 5 fok, élesebbeken szinte párhuzamos a dugótetővel
Ha maratok le a hengerfejből akkor előfordulhat hogy a préssávnál detonál a cucc?
Ennek jóindulattal is 8-as sürítése van nem hoszem hogy nagy bajt csinálna.
A préssáv általában hány fokos befelé?Az enyém szerintem egyenes és kb 3-4 mili széles körben.Azért gondoltam hogy az egyenest kéne kicsit megdönteni befelé.
Hát igen ilyen helyre délben már fölösleges kimenni.
Kössz az infót és az 6:13-as vonattal tépek tatabányáról vagy kivitetem magam kirámolt kocsival hogy sokminden beleférjen.
Lessétek a galériám.