Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Akkor tartsd meg. 100-120 az vicces.
És most szögezzük le, hogy 50-es motorra nem fogsz OT rendszámot kapni, sőt, egyenlőre semmilyen rendszámot. A másik, hogy OT csak arra jár(hat), ha HIBÁTLAN, EREDETI állapotát hűen tükrözi!
Sebring dob rengeteg motoron van, Brembo szintén. A Paioli miért is olyan nagy cucc?
a hengerről holnap próbálok képet csinálni. meg méreteket megadom.
Na itt a képek:) a utolsó képen abból lett a rántotta ilyen még nem nagyon láttam csak kicsivel nagyobbacskákat láttam már de ilyen 3x akkora még nem volt. :D
Igan habzik.
Milyen márkájó a dugó?És hányas csapszeg?Képet tennél a hegnertalpfelől?
Amúgy van hozzá pót henger frissenfúrva dugóval csapszeggel és hengerfejjel :) na ettől is habzani fog a szád. Szólj ha kell vmi.
Na van egy jó hírem:P
szereztem ismét komplet turbós blokkot:) karbistul hűtéstül mindenesül. Lefogadom hogy mingyá habzik a szád:)
Majd meglássuk.
Iii, hát az akármi is lehet, görbüléstől, görgőtörésig bármi.
Távez Báktálló!

Mi lehet akkor ha az alsó holtpont körül kb 10 fok eltéréssel megragad a hatókar?
Úgy értem hogy lemerevedik nem fekszik kia hegnernek a hejére hanem nehezen mozgatható előre hátra.Mitha egy nakcsapághyat összetépnél és nehezen mozogna a kormány ehez tudom hasonlítani.
Ja és hogyha beállt a motor görbülhetett a hajtókar?Kb fél gázon terheletlenül üresben felszívta a seegert és a felső holtpontig tolta magával kb 0.03-as illeszténél.
Valszt várom kíványcsi vagyok mit mondasz a hajtókarcuccra szeritnem köze lehet ahoz hogy aza 10fok kb az amikor beklapta seegert és elkezdte tolni.
Az baj hogy volt már festve és csak kétszeres adásvételi van meg.... azaz egyik a nálam a másik a előző tulaj aki mástól vette a mocit... Így tutira nem milliós érték.
Tisztázzuk hogy egy ilyen nyugati gép akkor ér valamit ha megvannak a papírjai és gyári színű vagy minimum tökéletes restauráció!
miért?
Még nem tudom meghatározni mert mivel így elég ritka moci. És összességében nagyonjó állapotban van csak minimális hibák vannak és azokat folyamatosan csinálom. És de a motoron csupa érdekeség van mert pl hátsó paioli teleszóp felirattal, meg Sebring kipufogódob még be is van gravírozva meg első brembo tárcsafék. meg ilyenek...
Szóval ez nem semmi motorról beszélük. És szeretnék olyan 100-120 körül érte kapni. Sztem ez még nagyon korrekt. ÉS ha vársz vele 5 évet akkor már OT minősítésre is lehet menni akár mert lassan 30 éves lesz.
Ha valóban papíros akkor milliókat ér.,
Üdv

Te nem voltál véletlenül a napokban Tatán?
Fehér golf?Ezüst felirat a hátulján?
Ára?
Így ahogy van.
azt elhiszem.
bár még csap pár hete van nálam. de ez eladásravan. addig nálam van addig kicsit rendbe teszem.:)
Pl a tomos léghűtéses-idomos motor, jobban hűl, mint az idom nélküli.
Olyan az idom, hogy oda tereli a levegőt.
olcsóóó kátéem eladóóóó http://auto-motor.vatera.hu/mo...
amúgy mikor volt ez?
ejha. gondolom álló szerszámmal gyorsultál? vagyis nehéz koncentrálni mi?
Digitális zoomos videókamerával készültek a képek szóval nem jó minőségűek
Bazz nem is tudtam hogy volt ilyen cicimutogatósrajt... De a eseményről kéne pár kép ami megnézném azért:)
Meglett pár elveszett kép...
Ott van az oldalon.