Én is ezt mondom, de átverni csak azt lehet aki hadja magát én meg már szívtam így meg ezért mondtam hogy nem hinném hogy megveszem de már csak kiváncsíságból is megnézem.
NA fel hívtam a simson-ost azt mondta nincs aksi benne de működik minden, meg hogy a "karbi piszkos ezért kicsit fullad" na jó duma ez a rossza duma,ez így már nagyon nem kezdődik jól azért elmegyek majd megnézem de nem hinném hogy megveszem.
Azt mondja ez 1990-es kiadás kérdeztem tőle hogy ez a 12v tirisztor hát ő nem tudja.
Na jóvan mondom tényleg képről néz csak ki jól.
lehet hogy szereznék egy ktm-et pl40-est de annak gyújtás hibája van megérne venni? ami aza a baja hogy nem pörög fel és csak alapjárata van. az mennyire baj? mert ha tényleg nem a gyújtás okozza hanem a karbi akkor érdekelhet a dolog. mert ha mégis a gyújtása akkor szar ügy...
Mondom, valami 16-19es, 14es kicsi.
Légyszűrőnek jó valami zárt, szivacsos légszűrő.
ha nem zárt belemegy a sár.
HA 19 akor dellrotyó, vagy valamelyik hulladék zündapp Bingje.
HA 16-osm akkor a simsoné a leg olcsóbb.
16n-1 est vegyél, azt könynebb kkezelni.
A karbi csatornájár teljes hoisszában akkorára kell kiszedni mint a karbi felülete.
Nem javaslom, hogy a szívásszöget ötletszerűen megnöveld, inkább szélísítsed a nyílást, a dugó szoknya szélesség minus 3mm ig lehet elmenni.
oké értem. de van dellorto sha 14-es karbim ami vadonatúj és az jó rá? és a hengernél a kipuff nyílást és a karbi nyílást kicsit megreszelném akkor jó lesz?
Bele sem kell nyúlni a hengerbe nagyon, kell rá egy rendesebb karbi úgy 16-19 körül, egy rendes légszűrő, meg valami értelmesebb kipu, és kb kétszereződik a teljesítmény.
Segítsetek! Fontos lenne számomra hogy a neten nem találtam infót arról hogy mi a különbség a KTM PL40 és a KTM PL50 között. Nagyon hálás lennék is érte.
Üdv
Atta kawasaki.MEnnyit megy?Hány lóerő?Nem ráz a 2 henger?
NEm mondtam hogy a felére csak egy picikét.
Az a sachs hulladéknak tűnik neked szerintem még nemnagyon volt fullra típustiszta motorod.Pl keridleren ottvolt a hátsólámpa, akkor voltak simsonkarbis gyújtásos gépek,ittvan ez simsonüléssel.
Az oldalkocsis trophy-t néztü mi is, meg a tlb pancsert.... szépek voltak, de ez a mai "veterános börzés" mentalitás... kicsit kiakasztó... mindegyik azt hiszi a cuccról amit éppen vnni akarsz h csak neki van belöle a földön, és olyan árakat mondanak h falnak megyek... az a régi oldalkocsis trophy pl 230 ezer volt asszem, de közben néztük az oldalkocsinak a teleszkópja meg már taknyolva volt... nem volt belecsavarozva, hanem oda volt hegsztve a vázhoz...
Am. van vki itt kecskemétröl vagy valahonan itt a közelböl? Kicsit még "új vok itt" , mert most jöttem rá h rohadtul odavagyok ezekért a régi kis német csodákért, de majd megszokjátok
Üdv
Ha gondolod énis felveszem vele a kapcsolatot és elkezdem puhítani alámegyek az árank meghalgatom a véleményét megvígasztalom és mondom hogy 50.
Ha gondolod ketten összelehetne cigánykodni.
Na írt a zündappos akit érdekel elküldöm e-mailban hogy mi a gondja nem reménytelen de van rajta gányolás írta is hogy nem akar rá költeni csak ott áll és hogy biztos meglehetne egyezni vele szerintem 70-ért vígan ide adná.
Végül is megérné de az eredeti cucokat beszerezni á ez nekem most nem játszik.
Azt mondja ez 1990-es kiadás kérdeztem tőle hogy ez a 12v tirisztor hát ő nem tudja.
Na jóvan mondom tényleg képről néz csak ki jól.
A múltkor valami nagyon titkosat kérdezhettem azzal hogy menynit érdemes lemarni a simson s50B hengerfejéből.
Légyszűrőnek jó valami zárt, szivacsos légszűrő.
ha nem zárt belemegy a sár.
HA 19 akor dellrotyó, vagy valamelyik hulladék zündapp Bingje.
HA 16-osm akkor a simsoné a leg olcsóbb.
16n-1 est vegyél, azt könynebb kkezelni.
A karbi csatornájár teljes hoisszában akkorára kell kiszedni mint a karbi felülete.
Nem javaslom, hogy a szívásszöget ötletszerűen megnöveld, inkább szélísítsed a nyílást, a dugó szoknya szélesség minus 3mm ig lehet elmenni.
Voltak típustiszta motorjaim, Kawasaki, narancs Zündapp, 80-as Zündapp...
De egyébként mit várunk?! Itthon nehéz eredeti motort találni.
Atta kawasaki.MEnnyit megy?Hány lóerő?Nem ráz a 2 henger?
NEm mondtam hogy a felére csak egy picikét.
Az a sachs hulladéknak tűnik neked szerintem még nemnagyon volt fullra típustiszta motorod.Pl keridleren ottvolt a hátsólámpa, akkor voltak simsonkarbis gyújtásos gépek,ittvan ez simsonüléssel.
Másik blokkal adom (újabb), amihez kéne gyújtás.
Vagy blokk nélkül 18E.
Nem kell cigánykodni!
Ő pár éve többért vette a motort, mind amennyiért most árulja.
Kicsit biztos alkudható, de NEM A FELÉRE!
Am. van vki itt kecskemétröl vagy valahonan itt a közelböl? Kicsit még "új vok itt" , mert most jöttem rá h rohadtul odavagyok ezekért a régi kis német csodákért, de majd megszokjátok
Ha gondolod énis felveszem vele a kapcsolatot és elkezdem puhítani alámegyek az árank meghalgatom a véleményét megvígasztalom és mondom hogy 50.
Ha gondolod ketten összelehetne cigánykodni.
Végül is megérné de az eredeti cucokat beszerezni á ez nekem most nem játszik.