Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja valahol olvastan hogy 1000 darab készült belőlük.
A ktm-ről alapjában véve annyit kell tudni hogy a PUCH 4 gangos turbóhűtéses motorblokkjait kapta (egy időben kapott sachs-blokkot is).
Montam már ezerszer hogy felömlőméretek változók nem mindegy hogy MS 50 L vagy Ds 50-L hengert nézünk.
HA szerencséd van akkor ezen elko ölégnagyfelömlős hengere lesz 14 vagy 17-es karbival.
Különben nem adod el?Mennyiért vetted?HA itt nemis de légyszíves mailban írd meg.
A váltója az lesz mint a minicrossodnak vagy miaz.Ha megkérlek küldesz képet a motorblokkról?
Esetleg pár képet tolhatnál ide.....a ponnyról.
a pitos ktm-ért elcserélném egy simó motorért és fizetnék is rá:) ha ez a eladónak ha jó.
Előfordulhatna hogy beneveznék rá.
Ha jönne a vevőm
Csörömpöl, vagy kerreg, de nem feltétlenül hang alapján kell megítélni, nem egy akkora munka, letúrod a dugót, és megnézed mivan.
Ha oldalra, a dugót forgatva tudod mozgatni, akkor a cspsze/görgő kuka
Kedves Zolibá'
Egy olyan kérdésem lenne milyen hangot ad a motor ha kezd elhalálozni benne a dugattyú csapszeg alatti tűgörgő? Mert nemrég felfigyeltem egy kicsi puffogó kattogó hangra a henger felől. Csak azért kérdezem mert még nem volt olyan motorom amiben ezt kellett volna cserélnem.
Mai túrám is megvolt. Elmentem megnézni egy GS125 nek mondott motort de annak csak a blokkja volt az a váz valami Aprilia. De a végén azért nem tértem haza üres kézzel, vettem egy KTM Ponny Supert. Azt mondta a tulaj hogy sokat állt nem üzemképes. Hazahoztam öntöttem bele benzint kb a 6. rúgásra indult. Szép halk a motorja és eléggé jól megy. Érdekes hogy 100 as óra van benne . Nemtudom mennyit mehet majd végsebességre. Lesz vele eléggé sok munka. De meglepő milyen nagy motor ez. Hosszabb vagy 40 cm el mint a Cobram. Szélesebb is vagy 2X. Az autó szerű kerekek meg eléggé durvák. Lehet a Steyr Puch Fiat 500 ról van Amúgy tud valaki valami infót ezekről a motorokról?
100 körül.
De van hozzá még alkatrész. Egy blokk is.
Tyű ez tényleg szép nem tudod menyiért adja?
Szép!
Semmi bajom veled, sőt értékelem a segítőkészségedet.
Az van, hogy folyamatosan elbeszélünk egymás mellett.
Én 100-130e Ft-ért keresek kifogástalan 50-es motort.
Te pedig ajánlasz nem kifogástalan 50-est, vagy mint most, egész jónak látszó 80-ast.
Nemtudom most mi bajod velem...

Ezt csak úgy berakom, nem merek már semmit ajánlani...

Senki sem jön holnap az Agárdi veteránmotor találkozóra?
Van itt jópár 25 évnél idősebb motor nem?
Azt jól teszed, mert ami nem elég jó, azt nem tudod rámdumálni.
Mondtam, hogy KIFOGÁSTALANT keresek.
Úgy látom, az nálad mást jelent.
Na most adom fel...
Sajnos nem tudom nélkülözni de ha mondasz egy árat akkor mondjál.Volt belőle még de nem tudom mi lett vele.
Ja, azt hittem a tiéd.
Ha dupla áron is, de jobb és szebb kellene.
Azért köszi!
Az ülés Cobrára való.
3 éve főtengelyfelújításon esett át, azóta szinte nem is használták.
Hívd föl (e-mailedben a száma), aztán mond, hogy mi volt.
Lőszeres ládáért mennyit kérsz?
Jó de az YSN az KÍNAI.
S50 főtengyely stb váltócuccok.Egy zsák szemét a főtengő jó de amenetet szétbaszták meg a bronzot is.
S51-hengert javítani kell mindenképpen.
Traktorkerék meg 4000.
a s 51 -es henger mekkora ? és milyen? és a s50-es zacsiban pontosan mik vannaK pl? A traki kerékre gondoltam hogy építenék egy kis gyerektraktort a lányomnak de nem biztos. villanymocival meghajtanám.
Miért szerinted csak 1 gyártó létezik a japánoknál? Gondolkozzál már...
A Ds kipu nem eladó különben érdekel nagyon a hengered meg a hozzávaó cuccok.
A kerék érdekel egyébként?VAn szalagfék minden tipp topp annyi a abaja hogy fexel lett leszedve de gondolom te meghengeszted vagy simán valami reteszes kötést esztergáltatsz vagy mittudomén tudom hogy nincs rá szükséged de KELL neked.