BÁr ahogy a dagi úrral beszélgettem. Sztem normális ember de ő eléggé konzervatív ember. és az baj hogy ő annyira nem ismeri ktm-eket. vagy is nem tudja róla hogy bőven van belőle. Amúgy anno párhónapja vettem tőle ktm cometet. ami ő kínálta 70ezerért. de én megvettem 45 ezerért. így is megérte meg másik hogy ingyen kiszállította ide nekem 30 km-re :). meg másik hogy nem csak mocikkal foglalkozik hanem mindenfélével tv- rádió hifi, kertigép stb. mindenféle hülyeségeket is:) De ő is egy ember azért tarja magas árta mert tudja hogy így is úgy is alkudozni akarnak az emberek akkor pl mondjuk ő 100 ezerre tartja de neked 60ért kell. és ha lobogtatod neki hogy itt van 60 rugó és most vénném akkt esetleg elfogadja az ajánlatodat:). Bár én felajánlottam neki hogy a gyorsaságimért cserébe két mocit kérek. és adtam neki gondolkozási időt:)
Péntek este fölpakoltam a Monzát a futóra, majd estére elvittem egy örzőtt parkolóba.
Reggel 8-kor indultunk, M1-esen mentünk Szombathely melletti határhoz. Negyed 12-kor értem le, fél 12-kor az ember már kifizette a Monzát. Kérte, hogy segítsünk berakni a Renault Master-ba, mert van bent még pár motor. Mondtam oké.
Kinyitotta a kocsi hátulját, én meg csak bámultam... A kocsiban bent volt vagy 5 Puch, MC50, DS 50-ből 2, valamilyen X moped... Egymáson rajta, meg keresztbe, meg ahogy elfértek...
Utánna elmentem Szombathelyre, elhoztam pár Corolla cuccot egy havernak. Majd irány Csárdaszállás. Persze útba akartam ejteni Devecsert, hátha találok valamit.
Kicsit meglepődtem, mert a lomifalunak tartott Devecserben láttam kb 5-6 lomist összesen. 3-4-nél megállni sem volt érdemes. Egyiknél volt sok jó cucc.
Volt még egy hely, ahova gondoltam majd visszefelé bemegyünk, és utánna megyünk tovább. Nos, ez meghozta a szerencsémet! Itt vettem meg a Cobra Crosst. Először észre se vettem, nem számítottam, hogy pont egy cross-ra fogok ráakadni.
Elvittem kipróbálni, majdnem ledobott: indulnék el, befulladt, majd hírtelen megindult. Meglepődtem kicsit.
Kifizettem, majd felkötöttük, és indulás Csárdaszállás.
Dunaújvárosnál mentünk át a Dunán, mint láttátok a fotókat. Kecskemétig minden rendben volt, de utánna kiakadt/elszakadt egy spanifer és eldőlt a motor. Aztán szerencsétlenségemre Csárdaszállás elött is eldőlt... Fogynak a spaniferek. Kipufogó behorpadásán kívül nem lett semmi baj. 20 óra felé megérkeztünk, átvettem a Kreidler-t, beszélgettünk kicsit, majd 9 felé indulás haza.
Ceglédi részre konkrétan nem emlékszem, ott már félálomba vezettem.
Vasárnap 00:20-kor értem haza (szombat 8 órától). Megtettem 900 km-t, eladtam 1 motort, vettem kettőt.
Kocsim sajnos kicsit gyújtásproblémás, így igazából ~85-nél többet normális keretek között nem ment. 8 literes fogyasztás egész jó azért.
Üdv! A távolság nem gond, mert apám arafele szokott járni a munka miatt.
Amúgy gyári állapotba akarnám hozni az enyémet.De sok minden kellene hozzá ezért lehet hogy egyszerűbb lenne 2-ből egyet csinálni.
NNa ma voltam megnézni a szigetcsépen a motorokat megnézni volt ott a sachs KTM motor, meg puch sztem monza. meg simók ,pannóniák, jawa mustangok. Azoknak leírom akik megkértek hogy nézem meg a kék ktm-et. A kék ktm 100 ezerér kínálja a piros puch-ot meg 60-ért de ésszerű keretek között lehet azért alkudni belőle. a ktm úgy tűnik összeségében rendben van de rendesen kell foglalkozni és a eladó szerint mondja hogy ez a moci lazán kirakja a 100 km/h-t végsebességre. a pirosról nem nagyon kérdeztem.
de az kicsivel romosabb és az is rendesen kell foglalkozni. ÉS mind a kettő üzemképesek.
Hallod van egy kérdéesem hogy van nekem egy sachs 501/4ckf-esem és nem tom hogy ezzel kompaktbilis e? mivel az enyémin 4 gangos. meg a hengerben mekkora a kompresszió? mert ha elég jó akkor nem fúrom fel. várom a leveled.
Irigyellek!Tornádó még nem volt nálam.Ha esetleg úgy adódik egyszer egy olasz börzét meg tudnánk oldani(közös költséggel)?Talán őszre be tudok vállalni egy beszerző túrát+télen van idő a műhelyben tapogatni!
Dobfékes Quattrom van. Meg egy fél 650-es Tornádóm.
Ha legalább egy papirom lenne, megoldódna mindkettő...
Ha esetleg Nálad beesik valami, gondolj rám!
Ebből autó sajnos már sohasem lesz.
Amúgy jóhogy van autód.
Ja amit elfelejtettemírni hogy 601 combi 34 vagy 35-ezek Km első tulaj 87-es kiadás.
A öregpapa 80 környékén megunta.Ja és 25 re tartják műszaki nélkül.
Számold Ár:>25000Ft, átírás 12000 Ft, műszaki 25000 Ft, biztosítás egyéb várható költségek nagy?
Nem éri meg.De sajnálom de remélem még meggondolom magam.
Ja a link szarvolt és nemjött át.
Semmi.
Péntek este fölpakoltam a Monzát a futóra, majd estére elvittem egy örzőtt parkolóba.
Reggel 8-kor indultunk, M1-esen mentünk Szombathely melletti határhoz. Negyed 12-kor értem le, fél 12-kor az ember már kifizette a Monzát. Kérte, hogy segítsünk berakni a Renault Master-ba, mert van bent még pár motor. Mondtam oké.
Kinyitotta a kocsi hátulját, én meg csak bámultam... A kocsiban bent volt vagy 5 Puch, MC50, DS 50-ből 2, valamilyen X moped... Egymáson rajta, meg keresztbe, meg ahogy elfértek...
Utánna elmentem Szombathelyre, elhoztam pár Corolla cuccot egy havernak. Majd irány Csárdaszállás. Persze útba akartam ejteni Devecsert, hátha találok valamit.
Kicsit meglepődtem, mert a lomifalunak tartott Devecserben láttam kb 5-6 lomist összesen. 3-4-nél megállni sem volt érdemes. Egyiknél volt sok jó cucc.
Volt még egy hely, ahova gondoltam majd visszefelé bemegyünk, és utánna megyünk tovább. Nos, ez meghozta a szerencsémet! Itt vettem meg a Cobra Crosst. Először észre se vettem, nem számítottam, hogy pont egy cross-ra fogok ráakadni.
Elvittem kipróbálni, majdnem ledobott: indulnék el, befulladt, majd hírtelen megindult. Meglepődtem kicsit.
Kifizettem, majd felkötöttük, és indulás Csárdaszállás.
Dunaújvárosnál mentünk át a Dunán, mint láttátok a fotókat. Kecskemétig minden rendben volt, de utánna kiakadt/elszakadt egy spanifer és eldőlt a motor. Aztán szerencsétlenségemre Csárdaszállás elött is eldőlt... Fogynak a spaniferek. Kipufogó behorpadásán kívül nem lett semmi baj. 20 óra felé megérkeztünk, átvettem a Kreidler-t, beszélgettünk kicsit, majd 9 felé indulás haza.
Ceglédi részre konkrétan nem emlékszem, ott már félálomba vezettem.
Vasárnap 00:20-kor értem haza (szombat 8 órától). Megtettem 900 km-t, eladtam 1 motort, vettem kettőt.
Kocsim sajnos kicsit gyújtásproblémás, így igazából ~85-nél többet normális keretek között nem ment. 8 literes fogyasztás egész jó azért.
100-at kérni a kékért...
Amúgy a dagadt árulja? Alatta kétlem, hogy akár 50-et is menne.
Amúgy gyári állapotba akarnám hozni az enyémet.De sok minden kellene hozzá ezért lehet hogy egyszerűbb lenne 2-ből egyet csinálni.
de az kicsivel romosabb és az is rendesen kell foglalkozni. ÉS mind a kettő üzemképesek.
Ez is 504/1 CKF.
Ezt alig tudom elhinni.
Ha legalább egy papirom lenne, megoldódna mindkettő...
Ha esetleg Nálad beesik valami, gondolj rám!
Megtekinthetők Itt.
Amúgy jegyezd meg: autón szinte mindig bukni fogsz. Főleg ilyen Trabantokon...
De ki írtam szövegel is na megpróbálom elküldeni még egyszer.
Amúgy jóhogy van autód.
Ja amit elfelejtettemírni hogy 601 combi 34 vagy 35-ezek Km első tulaj 87-es kiadás.
A öregpapa 80 környékén megunta.Ja és 25 re tartják műszaki nélkül.
Számold Ár:>25000Ft, átírás 12000 Ft, műszaki 25000 Ft, biztosítás egyéb várható költségek nagy?
Nem éri meg.De sajnálom de remélem még meggondolom magam.
Ja a link szarvolt és nemjött át.
Semmi.
Csakhogy néha lássatok AUTÓT is
DS 50 L mennyibe kerül?
Kéne egy olyan.