A győri börze a Széchenyi egyetem parkolójában szokott lenni,májusban.Ha pontosan tudom,akkor megírom(én is megyek)!Bár ott az árak eléggé elszálltak,és inkább szoci gépek vannak!Tavaly is kipakoltam és másik kereskedők vitték tőlem a motyót és rakták a saját standjukra(elég olcsón adom hozzájuk képest az alkatrészeket).
Üdv
Megköszönöm ha teszel fel körbejárósat.
A 3 miliméter az nagyon soknak hangozék.Ha nemtévedek maró vagy eszterga van a közeledben?
A karbinyílást énis bővítem szerintem és olyan 14 vagy 17-es karbit teszek rá, hengerfejet kiaviztatom és egy tökmás égésteret szeretnék bele ha megoldható de ha nem akkor a meglévőt alakítom át gyárilag 7 ill később 8 as sürítésük volt azt kihoznám kb 10 re olyan 2 milit lekapatnék belőle és a kit karimát a belsejében olyan 10 fokkal megesztergáltatnám.
Kipu meg maradna a gyári max kicsit kockáásítanék rajta és ennyi.REzó max a későbbiekben.
Ezen semmi számolás nincs csak találgatás.Dugót meg igazítanám a hengerfejhez.
Kipuffot nem szeretem bántani mert azzal már jártam szarul.
Üdv
Jó rendben köszönöm.
Az ár jól hangzik persze ezeréves motoroknál mindent alaposan megkell nézni.
Ahoz hogy ennyit adjak Ds-ért a minimum hogy minden eleme menthető legyen és ne legyen rozsdás (nagyon).
Szálítást hogy tudnánk összehozni?A múltkorit ugyan betettük a kadettba de kicsit szétkelett szedni.
A győri veteránbörzéről tudsz valamit?Mikor és hol lesz?
a hengerrel nem érdemes bíbelődni. De sztem max fúrasd fel 60 ccmre. és a karbi nyílást fúrd fel 2 mm-rel nagyobbra ha van rá mód és a kipufogónyílást is fúrd fel 2mm rel nagyobbat. és kicsivel nagyobb karvit rá és tervezz rá rezót. és akkor már így is megvan a plussz lóerők.
csak halkan mondom. én így csináltam a simóm. a simómnak a jelenlegi hengermérete 39,5-ös henger() kb 55 ccm-es) meg karbinyílás fúrása meg felömlő polírozása amennyie csak tudtam hogy ne legyen érdes a fala. és kipuffogó nyílást szintén. meg a karbit fúrtam ki 18-asra a torokját. hengerfejről durván lemartam kb 3 mm-et és tömítés nélkül és full tükörpolírral és így most visít mint egy malac.
ha úgy gondolod csinálok arról is egy körbejáróst.
én tudom hogy a vaterán ennyiért. de ottan a papírfecnin annyit írta 100-ért ... de sztem próbáldmeg nála egy 50-esért hátha adja oda. de kivi vok azért. próbáld ki....
Nekem mindegy csak tirbóhűtéses legyen.
A mv vagy ms azért talán nem lenne olyan jó mert 2 Gang (nagyon nagy általánosságban de mv ből volt 3 il 4 gangos is)ű
A ds meg 3 ill 4 gangos vennék rá tomos hengert aluhűtőbordával vagy egy gyári nagyfelömlős elko hengert vagy a legjob lenne M motorblokkot szerezni de az atomritka.
A nagyfelömlős henger vagy amik kerültek ponnyra meg ilyenekre azok már jól szóltak.
Most van nekem is érdekes hengerem meg van elkom is szóval lehe hogy valamkor összerakok egy tuninggépet had szóljon.
Szeretném olyan 4 de ha lehet több lóra kihozni de előtt konzultálnom kell emzolival.
Kár de szeritenm nem tudok bele plusz felömlőket csinálgatni mert helye nincs.Igazából voltak cuccosaim amiket szerettem volna rátenni de ezek egy része már motorokon DS-eken eminem monza-jan meg ilyeneken van.
Ilyen blokkot rengeteg kisérletezéssel lehetne csinálni és még mindíg nemtudom hogy a hajtókar mit szóln hozzá.Sokba kerülne meg sok munkába de ha minden összejön megcsinálom.
Tudom, hogy tőle vetted.
Kettő Cometje volt, mind a kettőt a Vaterán vette 40-50 körül. Egybe.
Egy ideig 100-ért árulta a motorodat, de gondolom senki nem akarta megvenni.
Megköszönöm ha teszel fel körbejárósat.
A 3 miliméter az nagyon soknak hangozék.Ha nemtévedek maró vagy eszterga van a közeledben?
A karbinyílást énis bővítem szerintem és olyan 14 vagy 17-es karbit teszek rá, hengerfejet kiaviztatom és egy tökmás égésteret szeretnék bele ha megoldható de ha nem akkor a meglévőt alakítom át gyárilag 7 ill később 8 as sürítésük volt azt kihoznám kb 10 re olyan 2 milit lekapatnék belőle és a kit karimát a belsejében olyan 10 fokkal megesztergáltatnám.
Kipu meg maradna a gyári max kicsit kockáásítanék rajta és ennyi.REzó max a későbbiekben.
Ezen semmi számolás nincs csak találgatás.Dugót meg igazítanám a hengerfejhez.
Kipuffot nem szeretem bántani mert azzal már jártam szarul.
Jó rendben köszönöm.
Az ár jól hangzik persze ezeréves motoroknál mindent alaposan megkell nézni.
Ahoz hogy ennyit adjak Ds-ért a minimum hogy minden eleme menthető legyen és ne legyen rozsdás (nagyon).
Szálítást hogy tudnánk összehozni?A múltkorit ugyan betettük a kadettba de kicsit szétkelett szedni.
A győri veteránbörzéről tudsz valamit?Mikor és hol lesz?
KTM meg nem az álmom.
amúgy ott volt egy nagyon szép simó pirosba ami 60-ért kínálta és az meg 4 gangos volt.
csak halkan mondom. én így csináltam a simóm. a simómnak a jelenlegi hengermérete 39,5-ös henger() kb 55 ccm-es) meg karbinyílás fúrása meg felömlő polírozása amennyie csak tudtam hogy ne legyen érdes a fala. és kipuffogó nyílást szintén. meg a karbit fúrtam ki 18-asra a torokját. hengerfejről durván lemartam kb 3 mm-et és tömítés nélkül és full tükörpolírral és így most visít mint egy malac.
ha úgy gondolod csinálok arról is egy körbejáróst.
Én 50-ért nem veszek ilyen "roncsot".
A mv vagy ms azért talán nem lenne olyan jó mert 2 Gang (nagyon nagy általánosságban de mv ből volt 3 il 4 gangos is)ű
A ds meg 3 ill 4 gangos vennék rá tomos hengert aluhűtőbordával vagy egy gyári nagyfelömlős elko hengert vagy a legjob lenne M motorblokkot szerezni de az atomritka.
A nagyfelömlős henger vagy amik kerültek ponnyra meg ilyenekre azok már jól szóltak.
Most van nekem is érdekes hengerem meg van elkom is szóval lehe hogy valamkor összerakok egy tuninggépet had szóljon.
Szeretném olyan 4 de ha lehet több lóra kihozni de előtt konzultálnom kell emzolival.
Kár de szeritenm nem tudok bele plusz felömlőket csinálgatni mert helye nincs.Igazából voltak cuccosaim amiket szerettem volna rátenni de ezek egy része már motorokon DS-eken eminem monza-jan meg ilyeneken van.
Ilyen blokkot rengeteg kisérletezéssel lehetne csinálni és még mindíg nemtudom hogy a hajtókar mit szóln hozzá.Sokba kerülne meg sok munkába de ha minden összejön megcsinálom.
Ha tudsz mondani egy közelítő árat akkor lehet hogy lesz mégegy fix vevőd.
Nekem ezek vannak ill. a sötétkék csak volt mert már kevés van belőle.
akkor az durva. akkor az embernek fogom mondani hogy 50 max egyikért.
Kettő Cometje volt, mind a kettőt a Vaterán vette 40-50 körül. Egybe.
Egy ideig 100-ért árulta a motorodat, de gondolom senki nem akarta megvenni.
Észben tartom amit mondtál de arra is kitaláltam már valamit hogy lehetne nullára kilyönni.