zolibá! te szoktál hengerfelömlőket kifúrni? mondjuk nem csak csak simson. mert egy kisérleti jellegű motorblokkot akarok építeni. de a márkát egyenlőre késobb mondom mger mert ha mondanám kurvanagyröhögés lenne de a lényeg hogy a legszarabból mit lehet kihozni. a blokkban megvolt a full generál csak a henger van még hátra meg a fúrás. és gondoltam hogy 4 v 5 felömlősre reszelni és 60-asra kifúrni. kiváncsi lennék hogy hogy menne utána.:)
Igen, 80ért lehet venni lószar monzát, aminek csak a váza, első hátsó telója, lengővillája, elektromos rendszere rosszabb mint a simsoné.
De legelább még nehéz és ronda is:)
BMW! de neked van a ktm-ed hez apróság alkatrészed? mert ha igen akkor lehet hogy vennék egy kér cuccot. pl(gyula...) és pontosan hányas pl? mert talán szerzek ugyanolyat mint neked van.
De figyeljél már.
Csak azért mondom hogy elgondolkozz de lehet hogy már megtetted, nemtudom.
80-ért motortlehet kapni nem ilyen lószar simsont.Valahol láttam mostanában több puch cobra-t 80 ill 86-ért.A 80 ezres ittvan Bicskén lehet már elvitték de én a helyedben megfontolnám a dolgot, csalódnál a monza után.Nézegesd a yamaha suzuki vonalat hátha ott is találsz valamit.
Ennyiért átpaírozol egy olcsó trabantot ami autó vagy etz ket meg ilyeneket.Most tudok elvileg egy KTM comet-et 60 ért eredeti papírokkal kulcsokkal színnel rajzokkal működő index ill féklámpával mindennel.MEnny föl expresszre vagy motor.hu-ra akármire de a maji npot tölcs el kereséssel nézzed a sachs ktm tomos puch hercules vonalat hátha találsz jót amit érdemes megnézni, szerintem a simsonba csalódnál mind elrőben mind megbízhatóságban.
Nem sokra mennél egy képpel, a lényeg a részletekben rejlik.
De mondom, képről jól néz ki, ha minden műkszik, és a hangja is jó, 80 ért jó vétel.
Azért a gyujtásdekli alá nézz be.
Hát igen én is így vagyok vele csak a gányt nagyon nem bírom bár a Monzámon volt bőven
Majd élőben kideritem jól körbe nézem meghallgatom a blokkot aztán eldőntőm.
Baszki ezt 2 képről én élőben se mondtam volna meg.
Tudnál berakni gyári fotot erről a fajtáról hogy milyen amikor minden eredeti majd ezekre azért rá kérdezek a formánál kiváncsi leszek mit mon.
Még megnézhetéd a motoron a csavarokat, a gyár " eska" márkáju csavarokkal szerelte, ahogy nézem, már egyik sem eredeti, szóval ez egy elég szépen felújított motor, de felújított, és nem gyári.
menetjavítós a hengeren a kipurögzatés(le kellene lőni aki kitalálta) nem eredeti a benzincsap sem.
A menetjavító kókány megoldás, nem szeretem.
A benzincsap cseréje viszont jogos, a gyári csap elég szar, ez az olasz sokkal jobb.
Nem eredeti még a gyújtásoldali dekli, elsőlámpa, nyilván a gumialkatrészek sem(de az szerintem nem baj) a fék és kuplungkarok, duda.
Közelebbről valószínűleg még több turpisségra fényderülne, pl, hoyg egyáltalán az eredeti blokkja van e benne, satöbbi.
Szerintem, ha bizalomgerjesztő a hangja, és közelről is jól néz ki, vedd meg.
Üléshuzat, sárvédők, kipufogó garantáltan utángyártottak, ami nem baj, mert összességében jól néz ki, csak ez mind csökkenti az értékét.
Ha ez gyári fény, amit nem hiszek, akkor simán el kell hozni.
Szokásos húzás, hogy a döglött csörömpölő blokkot teleöntik olajjal, akkor halkabb.
HA megengedik, érdemes legalább a gyújtásdekli alá benézni, ha barmolások vannak, ott az már rendszerint látszik, szétkúrt lendkerék, lendkerékanya, szétvert főtengelyvég, satöbbi.
HA már lentvan a dekli, meg lehet cibálni a lendkeréknél fogva a főtengelyt, mennyire döglött a csapágya.
Kerekeket oldalra, és a villanyakat a vázban előre hátra ésrdemes megcincálni, mert a döglött villanyak vázcserével, a kiverődött kerékcsapágy agycserévl orvosolható csak.
Összességében jól néz ki, bár szerintem ez egy felújított darab.
HA mást állítanak, kamuznak:)
Van egy másik is az is ugyanez a fajta az valami kibaszott szép gyári állapotban van mintha most jött volna le a szalagról egyedül az első sár védőn van megpatanva a festés kicsit.
Mondjuk el is kéri az árát irányárba 90 de ha nem csak képről ilyen szép akkor megér 80-at
Mindemeleltt nem aleg olcsóbb üzlet, de én megbazhatónak tartom, pedig több hengerfúró és főtengelyes szakit kipróbáltam, maradtam Feribánál.
Néha elektronikálat javítok neki, még néhábban hengereket reszelek.
Jó véleményem van róluk, bár nem tökéletesek, ahogy kb senki sem az.
rendszerint jól dolgoznak
Én náluk furatok, és a főtengelyeimet is Feribá szokta felújítani.
Amikor 100km után eldurrant a cserélt alsó görgő, szó nélkül cserélte gariban, pedig nyilvánvaló nem az ő hibája volt.
Kicsit nehéz rávenni, hogy a mi radikálisan kúpos(10-15 század:) dugüóinkat 6századra illessze, iylenkor méltatlankodik, hogy nem lesz jó:)
Tábori tuningról mi a véleményed?
Mert most tudok egy simoról ami 70-es és táborinál lett megcsináltatva.....
Amúgy s51b és elvileg már a 12v tirisztoros!
De legelább még nehéz és ronda is:)
Csak azért mondom hogy elgondolkozz de lehet hogy már megtetted, nemtudom.
80-ért motortlehet kapni nem ilyen lószar simsont.Valahol láttam mostanában több puch cobra-t 80 ill 86-ért.A 80 ezres ittvan Bicskén lehet már elvitték de én a helyedben megfontolnám a dolgot, csalódnál a monza után.Nézegesd a yamaha suzuki vonalat hátha ott is találsz valamit.
Ennyiért átpaírozol egy olcsó trabantot ami autó vagy etz ket meg ilyeneket.Most tudok elvileg egy KTM comet-et 60 ért eredeti papírokkal kulcsokkal színnel rajzokkal működő index ill féklámpával mindennel.MEnny föl expresszre vagy motor.hu-ra akármire de a maji npot tölcs el kereséssel nézzed a sachs ktm tomos puch hercules vonalat hátha találsz jót amit érdemes megnézni, szerintem a simsonba csalódnál mind elrőben mind megbízhatóságban.
matricák is furcsán álnak.
De mondom, képről jól néz ki, ha minden műkszik, és a hangja is jó, 80 ért jó vétel.
Azért a gyujtásdekli alá nézz be.
Majd élőben kideritem jól körbe nézem meghallgatom a blokkot aztán eldőntőm.
Tudnál berakni gyári fotot erről a fajtáról hogy milyen amikor minden eredeti majd ezekre azért rá kérdezek a formánál kiváncsi leszek mit mon.
A menetjavító kókány megoldás, nem szeretem.
A benzincsap cseréje viszont jogos, a gyári csap elég szar, ez az olasz sokkal jobb.
Közelebbről valószínűleg még több turpisségra fényderülne, pl, hoyg egyáltalán az eredeti blokkja van e benne, satöbbi.
Szerintem, ha bizalomgerjesztő a hangja, és közelről is jól néz ki, vedd meg.
Ha ez gyári fény, amit nem hiszek, akkor simán el kell hozni.
Szokásos húzás, hogy a döglött csörömpölő blokkot teleöntik olajjal, akkor halkabb.
HA megengedik, érdemes legalább a gyújtásdekli alá benézni, ha barmolások vannak, ott az már rendszerint látszik, szétkúrt lendkerék, lendkerékanya, szétvert főtengelyvég, satöbbi.
HA már lentvan a dekli, meg lehet cibálni a lendkeréknél fogva a főtengelyt, mennyire döglött a csapágya.
Kerekeket oldalra, és a villanyakat a vázban előre hátra ésrdemes megcincálni, mert a döglött villanyak vázcserével, a kiverődött kerékcsapágy agycserévl orvosolható csak.
Összességében jól néz ki, bár szerintem ez egy felújított darab.
HA mást állítanak, kamuznak:)
Te mint szakértő szerinted megéri a 80-at?
Mondjuk el is kéri az árát irányárba 90 de ha nem csak képről ilyen szép akkor megér 80-at
Néha elektronikálat javítok neki, még néhábban hengereket reszelek.
rendszerint jól dolgoznak
Én náluk furatok, és a főtengelyeimet is Feribá szokta felújítani.
Amikor 100km után eldurrant a cserélt alsó görgő, szó nélkül cserélte gariban, pedig nyilvánvaló nem az ő hibája volt.
Kicsit nehéz rávenni, hogy a mi radikálisan kúpos(10-15 század:) dugüóinkat 6századra illessze, iylenkor méltatlankodik, hogy nem lesz jó:)
Mert most tudok egy simoról ami 70-es és táborinál lett megcsináltatva.....
Amúgy s51b és elvileg már a 12v tirisztoros!
Holnap neked jó lenne ha felmennék a Cobraval? Itt a telszámom:
06204282445 délelőtt motoroznék...
HA meg nepper vagyok, akkor mondok egy lottószámot, amennyiért elviszik.
Ha te is ragaszkodsz valamihez, te sem vállsz meg tőle mindenáron.