Hát örüljél :) Bár én azon kicsit rágok hogy mikor küldik a csekket. ha nem akkor megúsztam. Bár aza híd szakaszrész megengedett max 130 km/h a gps szerit írta ki. DE poén hogy a max sebesség túlépéskor 150 km/h. És de én végig 150el jöttem de csak a csúcsponton volt am pillanatnyira 160nal:) de aztán visszavettem 145 khmre :) mert kiváncsi violtam hogy mit tud az én szívódízel 1,9 golf 3-as kombim :)
ez nem turbós! ahhoz képes jól megy:)
ÉS még nagyobb poén hogy ha minél gyorsabban mész annál kevesebbet eszik
pl ha végig 120 átlagosan akkor lazán 4-4,5 liter. De a városi vegyesen akkor mag 5-6 liter... és ahhoz képest 1,9-es nagy motor ennyit eszik.
Huhú voltam piacon voltak kisolcsóságok meg nagydrágaságok.
Nem vettem semmit csak infótszereztem arról honnan lesznem veterán nyugati kismotorjaim.
Odamentemegy motorcuccs lomishoz hogy miahelyzet a helyzet néhány puch sachs egyéb finomságok.
Mondta 15 ezer mondom sok mondta bevan álva montam sok.
Abban maradtunk hogy biglomidayre kihoz mindent és eladja mondom király.
Aztmonta lesz minden a kreidlertől a sachsig.Én ottleszek.
Nah örülök hogy épségben értél haza. ÉS a utolsó képen hatalmas! olyan mint ha szeretkeznének:D.
Amúgy az a hídon amint mentél az dunaújvárosi híd és pár hete mentem ezen durván 160-at kocsimmal :D:D
Most értem haza...
Jó kis menet volt. Ha azt nézzük, sikerült 24 óra alatt! Bár csak 20 perccel túlléptem a szombatot, de ez van.
Részletesen beszámoló majd később. Most kicsit fáradt vagyok. Cegléd tájéka kicsit kiesett az emlékezetemből, asszem félálomból vezettem.
Addig is egy kis kép csemege :
Miből? :D így is a műszer fal eléggé csal mert a műszerfalon max 8ezerig mutat. de ez 10 ezer fordulat fölé sétál durván 10-14be benne van :D:D akkor a sebességen nem merem se megnézni:)a kmóra rosz :S de tippelném hogy 80-100 ban benne lesz.
Tisztelt Motoros Kolléga !
Semmi baj !
Köszönöm , hogy elismerte a fórum elött a tévedését.
Ezúttal élek még egyszer a kéréssel ha tud a megadott imél alapján segítsen az Érdi motoros kollégának .!
Még egyszer Köszönettel Kőhalmy László
Üdv
Ha sikerült kiszedned a hátsókereket leírnád hogy pontosan mit találtál benne hézagolás címszó alat?
Magyarul mit találtál a hátsóláckerék és a legőkar között.
Én a láncbeállítással szenvedek 2 napja de csaknemjön össze.
Feltettem a rombusmintás alulemezdíszeket a lábtartóra felraktam az igazi hátsólámpát bekötöttem behúztam a vezetéket, a múltkor üregvédelmet csináltam átgumiztam felcsiszoltam a ferodolt, szigetetltem a karburátort, ganéztam a hengert henerfejez síküveglapon csiszoltam síkba,a hengert is meg a karbit is síkolnikelett.
Egyre nagyon vigyázz mielőtt kitéped az összes vezetéket húzz bele valami segédszálat amivel visszatudod húzni bele mert volt vagy 2 óra mire belefűztem a vezetéket.
Még megkell csináltatnom a hengert üregvédőzni az elsősárvédőt
beletetnni a csengőjét beköütni a világhítást összerakni bejáratni örülni neki.Ja és venni mégnéhányat!
Amúgy mennyibevan?
ez nem turbós! ahhoz képes jól megy:)
ÉS még nagyobb poén hogy ha minél gyorsabban mész annál kevesebbet eszik
pl ha végig 120 átlagosan akkor lazán 4-4,5 liter. De a városi vegyesen akkor mag 5-6 liter... és ahhoz képest 1,9-es nagy motor ennyit eszik.
Nem vettem semmit csak infótszereztem arról honnan lesznem veterán nyugati kismotorjaim.
Odamentemegy motorcuccs lomishoz hogy miahelyzet a helyzet néhány puch sachs egyéb finomságok.
Mondta 15 ezer mondom sok mondta bevan álva montam sok.
Abban maradtunk hogy biglomidayre kihoz mindent és eladja mondom király.
Aztmonta lesz minden a kreidlertől a sachsig.Én ottleszek.
Amúgy az a hídon amint mentél az dunaújvárosi híd és pár hete mentem ezen durván 160-at kocsimmal :D:D
Jó kis menet volt. Ha azt nézzük, sikerült 24 óra alatt! Bár csak 20 perccel túlléptem a szombatot, de ez van.
Részletesen beszámoló majd később. Most kicsit fáradt vagyok. Cegléd tájéka kicsit kiesett az emlékezetemből, asszem félálomból vezettem.
Addig is egy kis kép csemege :
Amúgy jó!
Szerintem jó lett.
úgyhogy talán holnap de nem biztos.
Semmi baj !
Köszönöm , hogy elismerte a fórum elött a tévedését.
Ezúttal élek még egyszer a kéréssel ha tud a megadott imél alapján segítsen az Érdi motoros kollégának .!
Még egyszer Köszönettel Kőhalmy László
Ha sikerült kiszedned a hátsókereket leírnád hogy pontosan mit találtál benne hézagolás címszó alat?
Magyarul mit találtál a hátsóláckerék és a legőkar között.
Én a láncbeállítással szenvedek 2 napja de csaknemjön össze.
Feltettem a rombusmintás alulemezdíszeket a lábtartóra felraktam az igazi hátsólámpát bekötöttem behúztam a vezetéket, a múltkor üregvédelmet csináltam átgumiztam felcsiszoltam a ferodolt, szigetetltem a karburátort, ganéztam a hengert henerfejez síküveglapon csiszoltam síkba,a hengert is meg a karbit is síkolnikelett.
Egyre nagyon vigyázz mielőtt kitéped az összes vezetéket húzz bele valami segédszálat amivel visszatudod húzni bele mert volt vagy 2 óra mire belefűztem a vezetéket.
Még megkell csináltatnom a hengert üregvédőzni az elsősárvédőt
beletetnni a csengőjét beköütni a világhítást összerakni bejáratni örülni neki.Ja és venni mégnéhányat!