Jó heylre tettd, már csak kissé meg kellene emelni, és elhelyezni a tárolóedényben
Én ha nagyon lusta vagyok, akkor nálam a tompító egyszerűen egy festékes spay doboza:)
Tekersz prforált lemezből egy csövet, ami rövidebb mint a flakon, ráhegedálod a végcsőre.
Felhúzod rá a kifórt flakont, a cső és a flakon közét kitömöd kőzetgyapottal, és kaptál egy elnyeléses tompítót.
HA kevésbé gány megoldást karsz, akkor például vékonyvfalu alucsőből vághatsz rá tompítót, pesze, azt be kell fenekelni, és popszegecselni.
A többi eljárás uygan az, mint a flakonosnál.
Sajnos nekem is papír nélküli volt,esetleg érdemes az olasz piacon körbenézni és a forgalomba helyezés miatt egy rossz állapotút behozni!A négy kipufogós dobfékes(quattro),vagy a tárcsás Lc van neked?Volt még nálam ennek a japó verziója Cb 500,és 550F,azok is nagyon szép vasak!Amúgy itthon egy papíros Benelliről tudok,amit tavaly árultak,ha jól emlékszem 500 körüli áron.
Mondom ha kell tervezek rá rezót. Amivel jobban fog menni. Attól a kipufogótól azért ment gyengébben mert nem a hengerhez volt tervezve. Még anno írtad is hogy valami Derbihez volt.
Helosztok! Van egy eladó KTM COmet rs50-4/L verzios moci(elöl tárcsafékes), ha valakit érdekel, rakok majd fel róla képet.Légszürönél lévö dobozok hiányoznak, más rendben.Teljesen jó krozozásu a kipufogo,elsöre indul.Irányára 40, de alkudhato.
Ja, és csak megkértek hogy rakjam fel, hátha valamelyikötöknek kell.
Köszi.
Rezón gondolkodom, de volt már egy rossz próbálkozásom.
Konkrétan sokkal rosszabb lett a motor mint volt. Pedig Metrakit cuccot raktam fel próbaképpen. Alul olyan szinten gyengébb lett, hogy alig bírtam elindulni vele...
állattul megy a moci:) amúgy jól megcsináltad a mocit. és amúgy nem csináltatsz rá tuning rezót? met akkor még 20-30km/h val többet dobna:) meg 10 ezres fordulatra pörög ki. a dobot lehetne szépen és igényesen megcsinálni.
Üdv!
Szükségem lenne egy 80ccm-es 5 sebességes vízhűtéses Sachs motorblokkra lehetőleg egyben. Ha valakinek van vagy tud segíteni ezügyben kérem jelezze.
Hogy hogy szar volt
Na de érdekel 125-ös gép műszakival simson áráért és nem Ts teljesítményel.
Most nagyon nyomom a bizniszt magamnak tudok még zsírabat 80-ért.(mondjuk annak vannak apróbb hibái de ilyen márkát nem igen kapsz 80-ért)
Csak elkéne adnom a Puchom.
Akinek kell viheti 35-ért!
Félreismertél!Nem szokásom dicsekedni,eladni szeretnék!A Sachs enduró még megvan,20-ért vettem és annyiért is adnám!A super comet-ért egy picit többet adtak(egy ismerős vitte el).
Én ha nagyon lusta vagyok, akkor nálam a tompító egyszerűen egy festékes spay doboza:)
Tekersz prforált lemezből egy csövet, ami rövidebb mint a flakon, ráhegedálod a végcsőre.
Felhúzod rá a kifórt flakont, a cső és a flakon közét kitömöd kőzetgyapottal, és kaptál egy elnyeléses tompítót.
HA kevésbé gány megoldást karsz, akkor például vékonyvfalu alucsőből vághatsz rá tompítót, pesze, azt be kell fenekelni, és popszegecselni.
A többi eljárás uygan az, mint a flakonosnál.
A sachs enduró érdekelne 20-ért ha az amilyet én akarok.Képet kérhetnék.
Hercules voltam.
Ja, és csak megkértek hogy rakjam fel, hátha valamelyikötöknek kell.
Rezón gondolkodom, de volt már egy rossz próbálkozásom.
Konkrétan sokkal rosszabb lett a motor mint volt. Pedig Metrakit cuccot raktam fel próbaképpen. Alul olyan szinten gyengébb lett, hogy alig bírtam elindulni vele...
Valami ötlet, hogy mit rakjak a kipufogócsövem végére?
Szükségem lenne egy 80ccm-es 5 sebességes vízhűtéses Sachs motorblokkra lehetőleg egyben. Ha valakinek van vagy tud segíteni ezügyben kérem jelezze.
Olyan elő szokott fordulni a hazai hirdetési oldalakon.
Na de érdekel 125-ös gép műszakival simson áráért és nem Ts teljesítményel.
Most nagyon nyomom a bizniszt magamnak tudok még zsírabat 80-ért.(mondjuk annak vannak apróbb hibái de ilyen márkát nem igen kapsz 80-ért)
Csak elkéne adnom a Puchom.
Akinek kell viheti 35-ért!