Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért hanyas?
70-80-as?
Mindenképp új dolgokkal szeretném megcsináltatni...Nem hiányozna hogy 200 km után vihetném gépműhelybe....
Inkább most azt csináltatom meg ami van....
ha kell,van fötengelyem is...
ha kell,van fötengelyem is...
babettárol vagy rigárol beszélsz?
Hoztam pár egyedi Zündapp képet.
Nem csodálom, hogy a rendőr nem hitte el, hogy 50-es...

Nagyobb a hengerem, hengerfejem, mint a Pannónián.
azt nem mondjátok komolyan, hogy a puch okban nem görgős kosár van?
EZT NÉZZÉTEK MEG!

72 ccm, 20 lóerő.
150+ km/h....
Épp ez a baj....
De a főtengelyt mindenképp gépműhelybe kell vigyem az alsó görgők miatt....És ha már ott tartok akkor csapágy és szimering cserét is megejtem rajta...A felső görgők nincsenek kosárba rakva? Az azért igencsak trehányság....
NA ha ezt amotort megüzleteled lemegyek és segítek tunying gépet csinálni belőle!
Hajcs rá ha van kispízecskék!
Óccsó vegyeshulladék eladó!http://www.expressz.hu/auto/mo...
Minden kedves tezsvírnek ákcijós vasáron elvihető!
Monzájé teljesen már de nagyo jókis váltó azis egyébként abban is van tűgörgő!ZSírral a legegyszerűbb összerakni!
Gúnyolódjálcsak okosgyerek.

Én még 20-nál többet motorért nemadtam!
neked ugyis csak ócsóért kell!
A szirka jónak néz ki. Szép kék te kitudja mit csinál fordulaton. Inkább keresek egy 6V trafót.
Nem a Monza blokk és a Cobra teljesen más. A Monzában belül tele van tűgörgőkkel a Cobra az full csapágyazott. Amúgy úgy a legkönnyebb összerakni hogy vastag zsírrétegbe teszed, úgy nem esik ki.
Lehet venni. Légy nyugodt könnyű szétszedni meg összerakni is. Csak figyelni kell. Meg a berúgórugót a végén rendesen fel kell húzni.
Viggyáz rá minden meglegyen!
Ha megcsinálod azt a motort nagyon irigyellek majd!
Nem tusz még olyat szerezni?
Nmtom annakmekkora áttétele van, de vélhetően nem ideális, mivel a mágnegyujtás ugye nem 12 voltról megy...
Mert elhúzódik az égés azért.