Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

JA amir eodafigyeljél a z a szám!
Bizonyosan van kétféle:
BING:1/14/124

Bing:1/17/100 NEKED AZ UTÓBBI LENNE AZ IGAZ!

Az 14-es átmérőt DS 50 4 -re tették (DS 50 L) A nagobbat úgytudom hogy valami hasonló van kreidler floretten is!

NEked a 17-es lenne jó!

A számsort mindenképpen kérd el a gyerektől!
Az is lehet hogy újebbfajta 18 miliméteres de az más kinézetű (kocka alkú) olyanom van a G4-en é nagyon precíz készülék!

Ezt sasojad teeeeee:http://images.google.hu/imgres...
Üdv
A dellortónak a méreteit elküldhetnéd ha még nem tetted meg és ha érdekel megvenném!
HAllom megveszed a sráctól a karbit.
Énis még féléve érdeklődtem akkor asszem 3 ra tartotta!
Elvileg ez a karbi jó lenne de nem 14 es be mint ez hanem 17-esbe!
Nekem van 17-es de hiányos!
Már csak két Monza blokk van szétszedve, henger és karburátor nélkül. Nincs.
Valami feszültséget, nyomást egyenlít ki, oda-vissza működik, mert szűrője is van. Nevezhetjük szellőzőnek is.
Üdv.
Nincs eladó karbid monzára? Szívó torokkal együtt.
Arra próbáltam utalni, hogy "kartergáz elvezető, vagy karter szellőző" 4t motorokon szok lenni, mivel ugye a 2t motor konkrétan kartergázzal megy:)
aha, fel, nekem is furcsa volt, de valami nyomás-kiegyenlítő alaktrész, így nevezem.
A kartergázt elvezeti?

Feltünt, hogy 2t motor?
Így.
Kartergáz elvezető, egy szelep van a blokkban, amiben egy durva szűrő, majd a tank alá vezeti. Van olyan verzió is, hogy egy kupak zárja a szelepet, de ezt a Cobrákon használták.
Kartercső:)

Nem 4t ez tééé
Talán karter cső a vége hova megy?
Megnéztem de egyben le is engedtem...
Tejeskávé színű volt ugy látszik vizet kaphatott...
Mennyi olaj megy bele?
Továbbá a blokkból jön ki egy valami ami nem tudom mire szolgál valamint hiányzik is...Képen bejelöltem mire gondolok...
Kösz.
De nem hinném ez lesz. Már írtam egy csávónak akinek vannak eladó monza cucai.
Karácsonyra meglepem magam egy karbival
ezzel tudok szolgálni,a tüszelepet szerintem cserélni kell,mert néha folyik. 4 e.ft
ha tul sürü az olaj,megdermed!öndsd be melegen,utána nézd meg!
Hagytam , most amin gondolkodtam, hogy mennyi olaj lehet a blokkban....Ebben a pillanatban ugrott be írás közben hogy hoppá...Az is fontos tényező...Mióta megvettem nem is néztem mondjuk nem is mentem vele.
Hát de hogy nem amikor megvettem már feltűnt.
De akkor még ment csak most már kezd szét esni a karbi.
Ezért kell egy fasza BING torkostól, minél nagyobb annál jobb.
Te se vagy piskóta...
Mikor rákented azt az ocsmány trutyit, nem tűnt fel mindez?
És a belegányolt réz cső jóval kisebb mint a torok.
Ja igen a kép hogy hogy néz ki most.
Na srácok.
Már lassan egy hete szarakodok a Puch al és most jöttünk rá hogy valoszínűleg nem eredeti a karbi úgyan is DELLORTO száma:00315.
Még mindig az a gond hogy gázra lefulad mint Puchinátor felnyitota a szemem valószínűleg kisebb a gyárinál és azért.
És azívó torok is elvan törve körbe azért van begányolva meg ahol gumián van ott frankon kiszokot fújni + ami kijön belöle cső az egy útólag bele gányolt réz cső tehát a nem gyári karbiba nem gyári a cső.
Jelezétek hogy mit gondoltok erről.
Ha van valakinek főlős eladó Monza karbija torokkal együtt kompleten az szóljon mert már elegem van a szarakodásból.