Egyenlőre nem tudom....
Nem viszem ki mert nem szeretnék borulni....
Megvárom míg elolvad a hó...
Kuplunglamellákat lehet venni valahol?
Végülis a gondom hogy mikor berakom sebességbe recseg a fogaskerék....De simán be tudom rúgni...
Lehet hogy a bowdenen kéne állítsak?
A három és négygangos blokkot viszonylag könnyű megkülönböztetni csak nekem tartott nagyon sokáig!
CSak átkell jönnünk a motor jobb oldaláűra és már látjuk is hogy mivel val dolgunk!
A sima domború oldalú(nincs benne törés) a 3 gangosé a négy gangosé meg olyan mint a monzaé kicsit szögletesebb és nem olyan domború.
Emellett áulkodó jelek lehenek a tank, karburátor, kipufgó de ezekkel is vigyázni kell mert mint már mondtam a puch keverte össze vissza az alkatrészeket szóval eghyféle típuson bellül nem volt szokatlan 3 féle hátsólámpa leglább 3 karbi vagy 5 féle kipuff meg minden szarság.
A tankra odakell figyelni, az már egy jó jel ha egyenesen áll de PL puch ds 50 v amin egyenesen áll nem 4 gangos hanem 3.
Példa a Ds hátsólámpákra:(az első elvileg zündappon és kreidleren is megtalálható!)
JA naszóval MC 50!
A képen látható többféle turbófedéllel a sűrűlamellás a 3 gangosra volt jellemző a nyitottabb pedig a 4 gangosra volt inkább jellemző!
A 4 gangos dst is kiadták vagy 3 féle karbival.Ezen a 3 alsón kiskarbi van ami nem jelent túl sokat mert csak 12mm.A nagykabik kö zt volt pl 14 es 17-es!Azok már téptek mint az ökör!
Természetesen nagyobb kipufogónylással és természertesen nagyobb felömlőkkel!
JA a ds, én erről a másikfélére gondoltam erre a crossvalamire!
De a DS 50 L váltója került később a monzába mégkésőbb a MAXI G4 be és még milió egyféle motorba mint tubóhűttéssel és különböző hengerek sokaságával!
Nem akarok hülyeséget mondani de lehet hogy létezett ebből négygangos mert hát a puch rengeteget variált néha követhetetlenül.
Dakotában megismerhettük a sima turbósblokkot aztán később került rá normál hűtésű is szóval a puch történelem kacifántos és kevés a hasznavehető információ!
Ez a bloikk létező dolog.
Normál VDS betekerős blokk 3 gangos blokk de módosítot hegerfejjel!
A hengerfeje talán a későbbi "M"-motoré lett!
Nagy karbivan nagyfelömlőkkel!
www.puch-wieser.at oldalon megtalálhatod ezt a hengerfejet!
első kép a vds blokk a második az igen ritka ám nagyszerű M motor!
Gratula
Vedd meg a Zündapp-ot, azt kész.
Ennyiért ingyen van.
Nem viszem ki mert nem szeretnék borulni....
Megvárom míg elolvad a hó...
Kuplunglamellákat lehet venni valahol?
Végülis a gondom hogy mikor berakom sebességbe recseg a fogaskerék....De simán be tudom rúgni...
Lehet hogy a bowdenen kéne állítsak?
Tartozok valakinek, azt szeretném megadni.
És télére tényleg szeretném már a 3 kerekűt valahogy megszerezni.
Csak ez az oka az eladásnak.
Elkezdtél okosodni Puch témába?
CSak átkell jönnünk a motor jobb oldaláűra és már látjuk is hogy mivel val dolgunk!
A sima domború oldalú(nincs benne törés) a 3 gangosé a négy gangosé meg olyan mint a monzaé kicsit szögletesebb és nem olyan domború.
Emellett áulkodó jelek lehenek a tank, karburátor, kipufgó de ezekkel is vigyázni kell mert mint már mondtam a puch keverte össze vissza az alkatrészeket szóval eghyféle típuson bellül nem volt szokatlan 3 féle hátsólámpa leglább 3 karbi vagy 5 féle kipuff meg minden szarság.
A tankra odakell figyelni, az már egy jó jel ha egyenesen áll de PL puch ds 50 v amin egyenesen áll nem 4 gangos hanem 3.
Példa a Ds hátsólámpákra:(az első elvileg zündappon és kreidleren is megtalálható!)
A képen látható többféle turbófedéllel a sűrűlamellás a 3 gangosra volt jellemző a nyitottabb pedig a 4 gangosra volt inkább jellemző!
A 4 gangos dst is kiadták vagy 3 féle karbival.Ezen a 3 alsón kiskarbi van ami nem jelent túl sokat mert csak 12mm.A nagykabik kö zt volt pl 14 es 17-es!Azok már téptek mint az ökör!
Természetesen nagyobb kipufogónylással és természertesen nagyobb felömlőkkel!
De a DS 50 L váltója került később a monzába mégkésőbb a MAXI G4 be és még milió egyféle motorba mint tubóhűttéssel és különböző hengerek sokaságával!
A DS50L vízszintes tankos lábváltós berúgós.
Dakotában megismerhettük a sima turbósblokkot aztán később került rá normál hűtésű is szóval a puch történelem kacifántos és kevés a hasznavehető információ!
Normál VDS betekerős blokk 3 gangos blokk de módosítot hegerfejjel!
A hengerfeje talán a későbbi "M"-motoré lett!
Nagy karbivan nagyfelömlőkkel!
www.puch-wieser.at oldalon megtalálhatod ezt a hengerfejet!
első kép a vds blokk a második az igen ritka ám nagyszerű M motor!
A motor egyébként egy nagyon ritka Puch MC 50.