Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de aztán maradjon holtjáték,különben csuszni fog!
Ok. Akkor meg is van a holnapi munkám...
Tartozást egy másik tartozással fizessek ki?

Gratula

Vedd meg a Zündapp-ot, azt kész.
Ennyiért ingyen van.
Tőlem lehet hitelt felvenni.
Próbálj meg állítani a bowdenen.
Egyenlőre nem tudom....
Nem viszem ki mert nem szeretnék borulni....
Megvárom míg elolvad a hó...

Kuplunglamellákat lehet venni valahol?
Végülis a gondom hogy mikor berakom sebességbe recseg a fogaskerék....De simán be tudom rúgni...
Lehet hogy a bowdenen kéne állítsak?
Nem én rakosgatom fel minden nap újra, és újra a hírdetést hónapok óta.
Nem.

Tartozok valakinek, azt szeretném megadni.
És télére tényleg szeretném már a 3 kerekűt valahogy megszerezni.

Csak ez az oka az eladásnak.
NA mennyit meg a JET-ed?
Azt ne feledjük hogy kályhán készült!
Ez olyan gyönyörű, hogy beraktam háttérképnek.
Én ilyet szoktam enni reggelire:D Nyugodtan lehet szerintem ide. Ez is beletartozik a "klubéletbe"
Hát te tényleg beteg vagy!
Hú de bekajáltam tudom nem idevaló téma de redhagyó.Kályha tetelyén serpenyőben kit a garázsban!
Igen feltűnően!
Látom gyorsan meguntad a 80-ast.
Váóh!

Elkezdtél okosodni Puch témába?
A három és négygangos blokkot viszonylag könnyű megkülönböztetni csak nekem tartott nagyon sokáig!
CSak átkell jönnünk a motor jobb oldaláűra és már látjuk is hogy mivel val dolgunk!
A sima domború oldalú(nincs benne törés) a 3 gangosé a négy gangosé meg olyan mint a monzaé kicsit szögletesebb és nem olyan domború.
Emellett áulkodó jelek lehenek a tank, karburátor, kipufgó de ezekkel is vigyázni kell mert mint már mondtam a puch keverte össze vissza az alkatrészeket szóval eghyféle típuson bellül nem volt szokatlan 3 féle hátsólámpa leglább 3 karbi vagy 5 féle kipuff meg minden szarság.
A tankra odakell figyelni, az már egy jó jel ha egyenesen áll de PL puch ds 50 v amin egyenesen áll nem 4 gangos hanem 3.
Példa a Ds hátsólámpákra:(az első elvileg zündappon és kreidleren is megtalálható!)
JA naszóval MC 50!
A képen látható többféle turbófedéllel a sűrűlamellás a 3 gangosra volt jellemző a nyitottabb pedig a 4 gangosra volt inkább jellemző!
A 4 gangos dst is kiadták vagy 3 féle karbival.Ezen a 3 alsón kiskarbi van ami nem jelent túl sokat mert csak 12mm.A nagykabik kö zt volt pl 14 es 17-es!Azok már téptek mint az ökör!
Természetesen nagyobb kipufogónylással és természertesen nagyobb felömlőkkel!
JA a ds, én erről a másikfélére gondoltam erre a crossvalamire!
De a DS 50 L váltója került később a monzába mégkésőbb a MAXI G4 be és még milió egyféle motorba mint tubóhűttéssel és különböző hengerek sokaságával!
Igen van 4 gangos!
A DS50L vízszintes tankos lábváltós berúgós.
Nem akarok hülyeséget mondani de lehet hogy létezett ebből négygangos mert hát a puch rengeteget variált néha követhetetlenül.
Dakotában megismerhettük a sima turbósblokkot aztán később került rá normál hűtésű is szóval a puch történelem kacifántos és kevés a hasznavehető információ!
Boccs elírtam VSD!
Ez a bloikk létező dolog.
Normál VDS betekerős blokk 3 gangos blokk de módosítot hegerfejjel!
A hengerfeje talán a későbbi "M"-motoré lett!
Nagy karbivan nagyfelömlőkkel!

www.puch-wieser.at oldalon megtalálhatod ezt a hengerfejet!
első kép a vds blokk a második az igen ritka ám nagyszerű M motor!
Szerintem ilyen betekerős Puch blokk nem volt. Szerintetek?

A motor egyébként egy nagyon ritka Puch MC 50.