Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kiváncsi vagyok, hogy ez most gyári-e van nem...
Önindítós, 2 sebességes Sachs blokk.
megtaláltam a neked valót!
Köszi az érdeklődést Puchinátor.
Kicsit leálltam a KTM újjáépítésével. Ülés a kárpitosnál, blokk a szakértőnél, nálam meg az összes többi motyó szanaszét a garázsban. Itt a Bakonyban kicsit nagy a hó jelenleg, így autóznom kell naphosszat. Felrakok majd egy - igaz autós - videót, ahol látszik milyen a hóhelyzet nálunk ilyenkor. A két ünnep között kezdjük el összerakni a motort, addigra készülnek el a kerekek és a festett alkatrészek nagy része is.
Jó Lett! Végre leáll....
Örök hálám!
Már csak az első sárvédőn lévő "helyzetjelző"-be kell izzót cseréljek.
Köszi! Megyek is megnézem....
Látom nagyon unatkozól a téli órákban...
és ehhez mit szólsz?
mindegyik gyujtás-testeléssel müködik,általában fekete a madzag.keresd a trafonál lévö kettős kábelt,az egyik a letestelö.
Ne viccelj!...
Minden hűtőrendszerbe mínuszokban illik fagyállót tölteni.
Akár motor, akár autó.
No elég volt mára.
Szinte újrakábeleztem a Jet-em...
Már töltődik az új akksi bele és úton vannak a belevaló izzók....
Jaaa!
Olyan gondom van hogy :
Le szeretném állítani de nem áll le...amugy minden faszán működik.
WD 40 -el befújtam a gyújtáskapcsolót , kifújtam kompresszorral.......... De nem akar leállni..
Hol testel le a gépezet? Milyen elv alapján állnak le?
Hol keressem a hibát?
Remélem nem idegesít de érdekel hogy alakul a gépezet?
Igen szétnyomja a hengerfejet, hűtőt.
Alubarát fagyállót kell venni!
Ezekben a vizes hűtött blokkokban a hűtővíz az bírja a minuszokat?
Vagy itt is fagyállóval van feltöltve?
Csak elgondolkodtam rajta ha belefagy annak kemény ezerek a javítása...
Kösz
Amúgy tudom.
De az orvos is azt mondta hogy el mehetek
Hülyevagy!
Én imádom kaparni az erdőben úgy veszem a kanyarokat mint a salak motorosok.
Kormány ütközésig vissza egy nyél gáz és végig kaparja a kanyart.
Mondjuk tényleg elég keményen csapom ilyenkor még túlságosan is tehát meg van a veszélye hogy ott maradok.
De ezért az élményért válalom a veszélyt.
Már várom a holnapot nagyon állat lesz
Te aztán vérbeli motoros vagy...
Én is kitoltam a gépet de azzal a lendülettel mentem vissza vele...
Nálunk a megolvadt hó lefagyott és ráesett a hó... Csúszás a köbön.
Inkább nem töröm össze sem magam, sem a gépem.
Ilyenkor a jó mert úgy érzem milyen bika gépem van hogy csak úgy kapar mint atom.
Mintha KX em lenne.
Ez mán betyáros..

De nekem 3 kerekű kell.
Azzal télen is tolhatnám.

Ezennel akkor bejelentem: eladó a KS 80-as.
Aki késztetést érez rá, nálam érdeklődhet.
Hát még én milyet csaptam.
De azóta esett még vagy 15 centi meg még mindig szakad holnap milyet küldök majd.
megtaláltam a slampi álom-zundappját,ilyet szerezzetek neki!
minden magyar rendörnek ilyen motor kellene,hamár a németeknél is bevált!
a 125-ös zundappom egyébként hibátlan! ime,1 igazi motoros,aki slampi névre hallgat!
Tyűűű tesók


Most jöttem haza a motorozásból a 80-assal.
Istnekirály volt hóba. Csak lámpa nélkül féltem, nehogy valaki kikanyarodjon elém.

Józsi!
Képet rakjad fel!