Köszi az érdeklődést Puchinátor.
Kicsit leálltam a KTM újjáépítésével. Ülés a kárpitosnál, blokk a szakértőnél, nálam meg az összes többi motyó szanaszét a garázsban. Itt a Bakonyban kicsit nagy a hó jelenleg, így autóznom kell naphosszat. Felrakok majd egy - igaz autós - videót, ahol látszik milyen a hóhelyzet nálunk ilyenkor. A két ünnep között kezdjük el összerakni a motort, addigra készülnek el a kerekek és a festett alkatrészek nagy része is.
No elég volt mára.
Szinte újrakábeleztem a Jet-em...
Már töltődik az új akksi bele és úton vannak a belevaló izzók....
Jaaa!
Olyan gondom van hogy :
Le szeretném állítani de nem áll le...amugy minden faszán működik.
WD 40 -el befújtam a gyújtáskapcsolót , kifújtam kompresszorral.......... De nem akar leállni..
Hol testel le a gépezet? Milyen elv alapján állnak le?
Hol keressem a hibát?
Ezekben a vizes hűtött blokkokban a hűtővíz az bírja a minuszokat?
Vagy itt is fagyállóval van feltöltve?
Csak elgondolkodtam rajta ha belefagy annak kemény ezerek a javítása...
Én imádom kaparni az erdőben úgy veszem a kanyarokat mint a salak motorosok.
Kormány ütközésig vissza egy nyél gáz és végig kaparja a kanyart.
Mondjuk tényleg elég keményen csapom ilyenkor még túlságosan is tehát meg van a veszélye hogy ott maradok.
De ezért az élményért válalom a veszélyt.
Már várom a holnapot nagyon állat lesz
Te aztán vérbeli motoros vagy...
Én is kitoltam a gépet de azzal a lendülettel mentem vissza vele...
Nálunk a megolvadt hó lefagyott és ráesett a hó... Csúszás a köbön.
Inkább nem töröm össze sem magam, sem a gépem.
Önindítós, 2 sebességes Sachs blokk.