Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bakker, belinkeltem neki az oldalt, ahol ott vannak az alaplapi ellenállás értékek, csak meg kell mérni, és kiderül hoyg az alaplap jó vagy nem.
Némelyik gyujtásnak még a tiriegység kapcsrajza is ott van a motelek oldalon.
Én akkor leírtamneked vagy 5 márkát, akik tutira gyártanak L gyűrűs dugót, köztük volt a meteor is.
A meteor olasz cég, kinézad az oldaluról hogy mit szeretnél, bebalagsz egy kereskedőhöz, aki hoz meteor dugót, megmondod mit szeretnél, és megrendeli.
a sachs vázba a komáré simán bement nekem!
aaazzz neeeem lesszzz jooo!más a fötengely vastagság! de azért sok sikert,legalább kiprobálnám az alaplapodat az enyémre,hátha a tiédnek a trafoja szar. ez más mint a hagyományos trafo,hiába látsz szikrát,ha nem ütemben jön
Próbáltam segítséget kérni itt a dugó beszerzéshez, de nem kaptam.
Most már érdekelne, hogy szerinted hol tudtam volna venni itthon? Tatabányán a Pink Motorsnál nem tudtak adni, Győrben egy boltban is elvéreztek rajta...Nem volt az olyan egyszerű, 14-es csapszeg, 21 mm-es fejmagasság, L gyűrű, stb.
Meteort rendelhettél volna magyar cégtől is.
Te msot komolyan lecseréled a tiris gyujtást megszakítósr?
ez dráma...

SImsonban is, minden második tiriset lecserélik megszakítósra, mert "há' nem látnyi, hó folyik a zamper"

Pedig a tiris hozzáértő kzben kb örök darab...
De mindegy, te motrod.
A motorszerelő, akivel csinálom, azt mondta, hogy ahány Motoplattal találkozott eddig, az mind szar volt.
Köszi az érdeklődést Puchi!
A helyzet a következő. Blokkhoz minden alkatrész megvan. Dugó e-bayről (Meteor), szimmeringek, csapágyak SKF. Várom, hogy a barátom összerakja. A vázat lefestettem, ha lenne kedvem, kezdhetném az összerakást. Illetve van még egy megoldatlan probléma. A váznyak felső részén a csapágyfészek belső pereméből le van törve egy kb. 2-3 cm-es darab. Ezzel momentán nem tudom mit kezdjek. Azt javasolták, hogy keressek ilyet bicikli szervízben...Van valakinek ötlete?
Alakul?
Szóval nehogymár lecseréld a jó kis tiris motorplatot valami megszíkítós pudvára, itt a motelek oldalon találsz infókat a motoplatról

http://www.motelek.net/motopla...
Csak kérdem hogy az 50ccm-es nek a gyújtása nemjó vagy nem jó alkatrésznek sem?
Akkor sok sikert a szerelgetéshez.
Ha megteheted és szeretnél egy jó motorot akkor érdemes lenne költeni rá!
Egy blokkfelújítás szakszerűen.HA menthető!

emzoli:sok barbár állat van akik a precíz technológiát szétbarmolják
A motoplat szar?

Azzal versenyzett mindenki aki hozzájutott a 80es években.
Persze.

Nyilván, hibakeresésnél, kívülről befelé kell haladni, és először a legkönynebben hozzáférhető cuccokat kell lecsekkolni, én nem is erről beszélek.
Én arról, hogy most nem tudod, hogy hót szimeringes e vagy nem.

De nekem mindegy, a te dolgod.
Először inkább indulna be, aztán nézegethetném, hogy mivan a kuplungnál...

Puchinátor!
Gyertyát cseréltünk már jópárszor, gyertyakábelt megint cseréltem, szimeringezve elvileg frissen van...
Lehet szar a gyújtásalap. Bár akkor nem értem, hogy ment az eladó vele. Lehet addig jól volt beállítva, amíg szét nem szedték.
Józsi, jól megszívtam... Te találtál már alapot? Nekem javasoltak fűrészgép alapot, a szerelő azt szokta rakni ha passzolnak.
Szombaton rápróbáljuk a korábban szétszedett 50-esem alapját. Meg persze a Motoplat gyújtást is kicseréljük, mert azok elég szarok.

Folyt. köv.
Nyélen benyelt a motor egy kis fémlemezt a karbiból, az lerendezte a gyűrűket, a felső eltört, az alsó beékelődőtt, és számos mély karc lett a dugón meg a hengeren, demég így is simán ment, pedig kompresszió egyáltalán nem volt semmi.
Mi maradt a dugóból?
Hááát.
CSak ha a gyújtásból indulsz ki millió hibád lehet!
Öreg gyújókábel,elnyalódott ék, beégett megszakító (ha van),halott kondi(nyilván most jó)(ha van)Ö, öreg gyertyakábel porcelánzárlatos gyertya(van mikor nagyon becsapós) gyújtásfelőli halott simering, oylan gyertya ami nyomáson nemad szikrát...folytassam?
Csaka játék edvéért leírom, egyszer jöttem már haza gyűrű nélkül, nyilván kompresszió nulla,, gyenge volt a motor, meg főtt, meg nem volt alapjárat, de simán hazajöttem vele.
Azért szoktam belesni a váltódekli alá, mert ezeket az öreg motorokat szinte biztosan szerelte már valami szakértetlen barom, 10 ből 10 szer találok valamit, lelazult anyákat, célszerszám híján nem megfelelően meghuzott, vagy összerakott dolgokat, valamint évtizedes, vastag lerkódást a blokk aljában.
Ha ezeket megcsinálod, akkor nagy meglepetés már nem érhet, tisztában vagy a motor állapotával, az egész megvan egy délelőtt alatt.
Na, látod kompressziót az nem szoktammérni sohasem, mert 2t motornál, pláne forgósabbnál teljesen értelmetlen.:)
Nah de figyelj, akkor is menni kéne ha ezeket megcsináltam.

Szikra van, benzint kap, jobb dekli mögött csak a váltó van, bal deklinél a gyújtásnál kiszárítottuk, ne legyen kicsit se nedves...
Majd ma mérünk kompressziót, meg talán gyújtással elszórakozunk...
Nemtudom...
Nemtom, te egy frissen hozzádkerült motorral milyen eljárásokat szoktál lefolytatni, de én ezt:

összes folyadék leereszt, két dekli le, henger le, karbi szét, kipicol, légszűrő kipucol.
HA kell olj, és benzintartály kimos.
Akkor már kb tisztában lehet lenni vele mi van a motorban.