Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van cobra blokkház,válto darabokban,rossz fötengely
Ne válogass!
Neeem, mostantól csak Cobra, főleg 80-as blokk érdekel, de jöhet 50-es is. De köszi...
tudnék 1 puch imola vázat,motor-kerék nélkül,az is érdekel?
Ilyen lenne eredetileg :
Senki nem mondta, hogy hibátlan.

Kerekeken kívül teleszkópok, műszeregység, csomagtartó, váz, légszűrő, elektronika, stb...
Ez egy roncs.
A kerekek érne valamit a karburátor is gáz.
Lehetne költeni rá bőven!
A rezonátor eladó.
Ha valakit érdekelne...

2800 Ft.
Nincs elérhetőség.
Gubisok voltak.
Ha megyek legközelebb, majd megkérdem mijük van.
3500Ft az ára, tökéletes állapot, 120km/h-s. Ha bővebb infó érdkel az eladó alkatrészeimről, folytassuk email-ben, locsi.istvan@gmail.com
Ez természetes.
Meg mondtam, hogy a kék van beállva.
Hát kilóméteróra igazából nem érdelel csak fordmérő ,de ha mondassz egy korrekt árat esetleg lehet róla szó!
Gondolom az olcsóbb van beállva?
Szia, tudnál valami elérhetőséget adni, hogy kitől szerezted be a motorokat? Én hajlandó vagyok fizetni Puch alkatrészekért is.
Csak KM-órám van, ha érdekel.
A zöld 80.
A kék 33.

Mindjárt lemegyek lefotózom a kéket.
Mi az ára?Kompletten?
Nem hajtottam meg őket.
80-asra még rá kell rakni a vízhűtést, meg most egy barátomnál pihen, mert én nem tudtam megoldani a tárolást.

A másik meg be van állva elég keményen.
Szóval ha valakinek kell valami alkatrész, megoldható esetlegesen a bontás...
Pár óra, és körbefotózom.
Kár ezekért a motorokért.Sok barbár paraszt magyar kezébe kerül nem becsüli csak szétbassza a szántásban!
Precíz német technológia aztán a szántásban köt ki!
Remélem azért nemcsak ilyen szánalmas állpotúak vannak hanem akadnak jobbak is!
Simsonokat is sajnálom ha a szántásban nyúzzák.Gondolom a német mérnökök nem zzel számoltak!
Hát figyelj attól függ hol ment szét!
Na meghalytottad már a zündappokat?
Pontosan 560 km körül volt a táv.

VW T4-et marhára nem könnyű szrelni....
Mikor minden be van zsúfolva előre...
Még jó hogy azt könnyű szerelni.(VW)
VAgy a gumibak öregedett el és szétszakadt vagy a bilincs engedett el.
A bilincs általában összekorrodál szóval nehéz szétszedni a gumibak általános probléma mindíg tönkremegy.
Gumibask visszahelyezés előtt érdemes megzsírozni a két fület hogy ne koptassa szét hamar és könyebben rácsusszanyon.
Helló mindenki!
Ha valakinek lenne Puch cobra, Monza vagy Zündapp fordulatszámmérője és megválna tőle az kérem jelezzen nekem itt vagy az emailom:fajjardotim@freemail.hu Köszönöm!