Furcsa szerkentyű!Úgyan nedm látom tisztán minden elemét de a monzából ismerős (DS 50-4 Maxi G4...) pár cucc!
De a három léptető az érdekes mondjuk kell is mert különben éreksen mozgatnád a csoportokat.
Nem úgy mint simson star ban 1 léptető 3 gang és mégis finom a váltója!
Igen énis erre gondoltam mert utálom a koxos dugattyút!
Fényesebb ám csak nam adja vissza a kép a vaku miatt!
Ha kicsit megnyúlkálom a felömlőket akkor még szépen tisztántartja majd nekem a dugó felét a beömlő keverék!
Nemrég voltam a Közlekedési Múzeumban.
Kaptam egy fülest, miszerint régebben volt Zündapp kiállítás.
Meggyőztek, tényleg volt, '88-ban.
Jövőhéten folytatom a kutatást, hátha sikerült fotókat, dokumentációkat szereznem.
Biztos nagy titok.
Van egy darab rézcsöven valmit szeretnék már csinálni belőle régóta de ne mjut eszembe mit tudnék csinálni vele.
Kb 5mm átmérő és olyan 2.5 körüli a belső átmérője!
CSináltam dugattyúpolírt!
Emzoli megmondhatná hogy jóje az ha tükrös a hengerfej meg a dugattyú teteje!
Az itt a gond, hogy a primer-szekunder fogszámot meg tudnám adni de a váltót sehogyan sem. Mert ilyen bonyolult henger szerű az egész és egyben van mint egy részegység tehát nem hullik szét mint a Simsonoknál, Zündappoknál ergo nem olyan golyós vagy tengelyre fog rácsúsztatós.
Nekem is Verhóm van még mindíg és 3 hónap után is pöccre indul. És régen nagyon sokat jártam vele soha nem hagyott cserben, néha elfogyott a benzin de max 100 méterre a házunktól szóval tudott valamit Meg lehetett tekerni is...
NEm találom az árát!
Kár hogy 4T de mamár nemnagyon gyártanak 2T-motorT!
A kettőötvenesében még talán erő is van.Olyan erős mint egy 80-as években gyártott ETZ 250.Dehát 4T!
Abszolút igaz!Szerintem jöhet még ilyen az átlagostól kicsit eltérő hozzászólás.Néha érdemes tükörbenézni sajnos sokan nem teszik de te most értésre adtad!
Minden Jót!
Sziasztok,üdv mindenkinek!
A névváltoztatásról, csak annyit, hogy nem értem minek megváltoztatni, hiszen így is megtalálta mindenki,ezt bizonyítja, hogy ilyen számos és sokszínű a társaság.Más:Sajnos néha tényleg olyan szöveg folyik a fórumon, amit inkább e-mail-ben kéne intézni.AZ EGYMÁS GÉPEINEK CIKIZÉSE PEDIG ELSZOMORÍTÓ,ÉS MÉLTATLAN!Mindenki anyagi lehetősége, használati célja, elképzelése, ízlése, szerencséje alapján vesz motort!Minden gép szerethető valamiért! Nekem a Verhovina az első szerelem, a tanulás, az újdonság és a (ne nevessetek) megbízhatóság (közel 60.000Km nagyobb hibák nélkül!A Kreidler : a precizitás,egyszerűség,kényelem.A mostani Cobrám: a hihetetlen feeling, stabilitás, rugallmasság stb.Volt még sok (szerencsére),és mindben meg lehetett találni a szerethető értéket!Egy kis emóció kéne a többiekkel szemben, mert mindenkinek a saját gépe a szeme-fénye. Tartsuk tiszteletben egymást , hiszen a lényeg a MOTOROZÁS SZERETETE!Bocs a hosszú szövegért, de mint Öreg Medve, ritkán szólok hozzá a fórumhoz, bár mindíg figyelem, és ígérem, hogy több ilyen hosszú írás a jövőben sem lesz, csak ez már kikívánkozott belőlem.
Minden Motorosnak Széles utat, és jó megérkezést kívánok!
De a három léptető az érdekes mondjuk kell is mert különben éreksen mozgatnád a csoportokat.
Nem úgy mint simson star ban 1 léptető 3 gang és mégis finom a váltója!