Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Skacok....
Kéne nekem egy olyan oldalcím ahol van 70 ccm-es puch monza henger + dugó + (gondolom ekkor a hengerfej is más..)
Tehát ezek egyben....Sokfelé jártam de minden hol van az egyik de nincs a másik...És szerintem ha mindent 1 cég gyárt le az jobb mint ha 3 helyről 3 dolgot vennék...
Találd fel magad!

Ott vannak bal oldalt, hogy 'Fényképek', 'Videók', stb.
Kössz akkor jól tudtam.Nekem nem jelenít meg képeket!
Kattints a nevére!
Hol van olyan adatlapizé?
Nézd meg az adatlapomat, ott van egy meglehetősen nagy felömlőkkel épített henger.
:)
Persze membrános mindkettő.
Hát igen nincs két egyforma méret!
De hány felömlő ez?A kipu osztott?Reed szelepes?
Énis befejeztem 4F hengerem csak kisit elcsúszott balra.
Nem nagy gond de majd mindent utána kell reszelnem!
Külünben nem csodálom hogy megy mint a barom ennyi és ekkora felömlővel.Meg 70 80 ccm-el.
Azért a fényezés ott van
VAn (volt, szoktt lenni:) egy programom, amivel gyorsulásgörbét lehet rajzolni a motor és pilóta zsúlyából, teljesítményből, és áttételekből, az arányokkal számol, van egy másik, amin pl remekül meg lehet tekinteni, hogy jó e vagy nem a teljesítménygürbéhez a váltó kiosztása, ez meg fogszámokat kér:)

Az előző program folyton dezertál valahova, most sincs meg, nemtom hova lesz:)

Egyébbként mindkettő letölthető valahonnan, ez egyik(ami elvész folyton) annak vehiclesim a neve, hasznos cucc.
Viszont megtaláltam a csúnyahengert ami nagyon megy
Nah kössz, olyat nem találtam sehol.
nem arányok, fogszámok.
Tessék!

Übersetzung: Primär: 1:4,33
Gänge: 1 : 3,778, 2 : 2,142, 3 : 1,588, 4 : 1,263, 5 : 1,095.
Rollenkette , Übersetzung: 16:37
Ha megkahatnám a primer és szekunder fogszámokat, meg a váltófogaskerekek fogszámait, egészen pontosan ki lehetne számolni sok mindent.
Tényleg elég nagyot ejt néha 4-ezret!
NAgyon jó a hangja de még az idén javícsd meg a sebességmérő szerkezetet és csinálj még!
Teljesen jó, kb onnan indul meg, ameddig egy simson gyárilag elforog:)

Erről már bezsélgettünk, hogy teljesen más koncepció a kettő.

Valamiért azt gondoltam sűrűbb a váltója, elég sokat ejt két fokozat között,persze a végnén már nem látni.

A szívóhang meg nem zavar be, látni, és hallani, hogy honnan megy, onnan amit írtam.
Ez csak a szívóhang. Szerinted hogy megy egy 50 es gyárihoz képest?:D
Láthatóan 6 tól 9500(felett) ig megy, kár szadizni 3000 es fordulattal, ott rondán morog is, rendesen terheli a forgatytús cuccot az iylen.
Egykereket eleve nem is akartam de az egyik helyen pontosan 1:19 nél egy pici úgyis megvolt. Próbáltam lenttartani...
Nekem tetszett! ha megjavítottad az órát kérjük a következő videót!
A hangja nagyon szép nincs rezó de mégis olyan mintha.Az én sebringes G4-e nek is ilyen lágy durrogása van amikor elveszem a gázt!
Tetszett amikor játszottál a végefelén a váltással.Meg az egykerék is majdnem megvolt.
Fent is van már...
Uhh a végén csak a tanksapkát lehet látni meg a hang is kicsit zizi. Na mind1. Amúgy jobb helyre nem lehet rögzíteni a kamerát...
Készült egy onboard videó ma. Eléggé rossz lett pláne a vége mert szétjött a kameratartó csak a hang miatt a vége az elején azért lehet látni csak megjegyzésképp. Városi trafi szerint 6. ban 2700-3 ezernél megy 50km/h val.