Eminem, Puchinátor, mi van má?
Megtaláltatok?
Az a helyzet, hogy vasárnap kinn evett a fene a garázsban, mert dolgoztam a KTM-en. Végre eljutottam addig, hogy a vázat le tudtam festeni. Ez mindig lélektani pillanat, mert innentől összeépítésről beszélhetünk. Ilyenkor már nem akkora a retek sem, mert le vannak tisztítva/festve a cuccok.
Szóval a kerekek egyengetésen vannak, utána megy a festőhöz, aki az eddig kályhaezüst alkatrészeket meg a kerekeket festi. Van új kormányom (Simson). Kiderült, hogy a csillapító szárak is görbék voltak, ezek ki vannak egyengetve. Központi rugóstagban is görbe volt a csillapító, ilyet sikerült kompletten szerezni. Szépet ugrathatott az osztrák mielőtt nekiment volna valaminek.
Hátsó idomot megragasztottam, gitteltem, vízbe csiszoltam, lefestettem. A csiszoláskor derült ki, hogy nagyon szép metálkék volt eredetileg a paripa. Az első féket megcsináltam (szereztem egy másik fékkart fékhengerestől. Még a Brembo féknyerget szét kell szednem bejáratni a dugattyúkat. A blokk szétdöntve, szimmeringek tűgörgős csapágyak megrendelve, egyedül a dugóval szívok, de azt tudjátok, sírtam már itt is miatta. Ma hoztam el Győrből egy boltból a dugót azzal, hogy ilyet itthon nem fogok kapni. Csináltatni félek egy ilyen nagy fordulatú motorba, jobb lenne MAHLE, de az azért elég húzós (kb. 20e szállítással).
Sajna a német eladó nem válaszolt még arra, hogy mekora a dugó fejmagassága. A csapszeg méret és az átmérő (38 mm) stimmel, a fejméretet a fényképről 22 mm-nek mérem, a régi dugón 21 mm. Nem tudom eldönteni, jobb lenne, ha megírná. Szóval itt tartok, remélem elég kimerítő voltam
Na itten van e kérésed számomra parancs
Csak új volt a teló én nem tudtam ha oldalt videozok az lesz egyenes.
Most érjétek be ezzel majd csinálok másikat ha lesz kedvem.
Hát gondolom délután meg ilyenkor.