Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicsit visszafogott most a fórum. A múltkor említettem, hogy remek hengerfúrót találtam. Most viszont a balos finommenetes lendkerék leszorító anyát, meg a hatsebességes sachs váltótengelyét csinálta meg egy újpesti esztergályos elég jó áron. Amúgy, a Sachs ultra rs-en, kb. 70%-os készültségnél vagyok. Senki más nem épít gépet?
görbe vázas rs még mindig eledó... http://olx.hu/hirdetes/sachs-r...
Nincs mit, más is ráakadhatott volna. Mondjuk, aki itt nem talál magának testhez álló cikket, az válogatós. Ezek a németek megadják a módját...
szerintem mindenki látja,hogy ki az idiota valójában...http://translate.google.hu/tra...
Ámen.
Idióta.
sajnos megint tévedsz,de ezt már megszoktuk töled...
Annyira szuper az a 80, hogy konkrétan 70-es.
Ez gyakorlatilag egy átmatricázott Comfort modell.
(eredetileg a gyárnak nem volt ilyan "super 80" nevezetű modellje. Az ilyen nemlétező , egyéb fantázianévvel ellátott modelleket rendszerint maguk a nyugati kereskedők kérték ilyenre. Pölö angliában "MZ 50" néven forgalmazták a simsont, mert az mz ismert és népszerű márka volt ott így nem kellett újra bevezetni)
ez is tanulságos test,4 ütem 2 ütem elöny-hátrány...http://die-kleinkraftrad-ig.de...
föleg ez,cimconyosoknak http://die-kleinkraftrad-ig.de...
nem egyszerübb linkelni?http://www.die-kleinkraftrad-i...
DAX matricában tud valaki segíteni?
Óó, hát ez igazán remek.
Köszcsi
No szóval, azt kell a keresőbe beütni, hogy die-kleinkraftrad-ig.de/testberichte.html
Olyan, mint Aladdin barlangja...
Ja, most látom, hogy a pdf fájlt nem rakja be a szolgáltató, csak a képeket. De valahogy majd csak megoldom.
Igazán tömören fogalmazott mű.
Olvasnivaló a 70-es évekből...
Moto Guzzi dingo gt 50 a képesmotoron. Pofás gép, kár, hogy gyengécske...
Egészen jó verhót tettél ki a fotókhoz:)
Ez egy TT 80 nem MC csak annak lett átalakítva külsőleg.
ezért keresi a sok magyar nepper a kobrát ez a legolcsóbb! http://www.willhaben.at/iad/ge...
ha már nem ir senki,itt van egy jó kis motorhirdetés:)) http://www.willhaben.at/iad/ge...
Hello!

KTM PL 40-eshez keresek elülső plexit. Ha esetleg valakinek lenne ne tartsa magában!
Ma mentem először a frissen felfúrt vizes hengerrel kb. 4-5 km-t. Kicsit meg forgattam, de úgy tűnik minden rendben. Ügyes ez a koma, szóval, ha valakit érdekel, annak emailen elküldöm a számát.
Ugyanez fúrószár nélkül:

Végy egy döglött küllőt, (nert ez egynes) vágd le a végeit, fűrészelj be 1es fémfűrésszel 20 milimétert, szabj csíkot sziszolópapírnól, illeszd a furatba, a csíkot, utá aez egészet a fúrógépbe, majd mehet a likba a polír.