Kicsit visszafogott most a fórum. A múltkor említettem, hogy remek hengerfúrót találtam. Most viszont a balos finommenetes lendkerék leszorító anyát, meg a hatsebességes sachs váltótengelyét csinálta meg egy újpesti esztergályos elég jó áron. Amúgy, a Sachs ultra rs-en, kb. 70%-os készültségnél vagyok. Senki más nem épít gépet?
Annyira szuper az a 80, hogy konkrétan 70-es.
Ez gyakorlatilag egy átmatricázott Comfort modell.
(eredetileg a gyárnak nem volt ilyan "super 80" nevezetű modellje. Az ilyen nemlétező , egyéb fantázianévvel ellátott modelleket rendszerint maguk a nyugati kereskedők kérték ilyenre. Pölö angliában "MZ 50" néven forgalmazták a simsont, mert az mz ismert és népszerű márka volt ott így nem kellett újra bevezetni)
Ma mentem először a frissen felfúrt vizes hengerrel kb. 4-5 km-t. Kicsit meg forgattam, de úgy tűnik minden rendben. Ügyes ez a koma, szóval, ha valakit érdekel, annak emailen elküldöm a számát.
Végy egy döglött küllőt, (nert ez egynes) vágd le a végeit, fűrészelj be 1es fémfűrésszel 20 milimétert, szabj csíkot sziszolópapírnól, illeszd a furatba, a csíkot, utá aez egészet a fúrógépbe, majd mehet a likba a polír.
Idióta.
Ez gyakorlatilag egy átmatricázott Comfort modell.
(eredetileg a gyárnak nem volt ilyan "super 80" nevezetű modellje. Az ilyen nemlétező , egyéb fantázianévvel ellátott modelleket rendszerint maguk a nyugati kereskedők kérték ilyenre. Pölö angliában "MZ 50" néven forgalmazták a simsont, mert az mz ismert és népszerű márka volt ott így nem kellett újra bevezetni)
Köszcsi
Olyan, mint Aladdin barlangja...
KTM PL 40-eshez keresek elülső plexit. Ha esetleg valakinek lenne ne tartsa magában!
Végy egy döglött küllőt, (nert ez egynes) vágd le a végeit, fűrészelj be 1es fémfűrésszel 20 milimétert, szabj csíkot sziszolópapírnól, illeszd a furatba, a csíkot, utá aez egészet a fúrógépbe, majd mehet a likba a polír.