naazért. mert látni szeretném hogy ha kész lenne restaurálva a kötömőő :D amúgy hogy minden igaz és ha sikerül akkor szerzek egy 82-es évjáratú suzuki gsx kéthengeres 4t 250-es papírosat. és abból lesz jó kis kávérecege:) csak nem lesz olcsó átírni.
Amúgy ma azon gondolkodtam, hogy megvalósítható lenne e egy KTM 500 as levegős blokk (50 lór körüli) egy erősített MZ vázban? Persze hosszabb áttétellel meg ilyenekkel de ha gyári változatában megfutotta a 200 at a 495 Cross akkor hosszítottal lehet meg lehetne csípni a 250 is...:P Jó mondjuk enne 100 kilométeren 30 littyót de kit érdekel.
Három éve ment egy replika, marha jó hangja volt, csak forgott de nem haladt, de a hangja az tényleg király volt.
(a replika az iylen műsor, úgy néz ki mintha, oylan a hangja, mintha)
Valami 4000 euróért vette szaki a blokkkot.
Monnyuk ezek nem is 1 kilométeres pályára valók.
nna itt a baj. hogy pont olyan kategória kéne ami szintén kerek 50-es akármilyen reszeléssel akárhogy tuninggal kéne nevezni így izgalmasabb versenyezni. bár nem a 50 fölötti számítson hanem kerek ötvenessel. hogy ki mit tud kihozni jobbat. na az lenne a kemény. lásd a kreidlereknél így versenyeznek hogy kerek 50-es és szarrá tuningolnak ha kell de ötvenes. :) ha lesz ilyen kategória akkor szólj. mert akkor a pukkomat addig reszelgetem.
amúgy gyári 4 gangosból ami szintén gyári 45-50 km/h-ról kihoztam a 85-ös sebességhatárt. bár lehetne tovább fokozni ha lenne jó hengerem rá. meg rezóm. amúgy nem rég szereztem 19-es dellortó karbit na az majd rákipróbálom tavasszal. amúgy a kuplung kikönnyítve, szabadonfutó kerék is kikönnyítve. már csak a lendkerék kéne könnyíteni. és a kompressziót növelni. csak egy gyűrűssel nem könnyű növelni a kompressziót. a kétgyűrűssel nem merek mert besülhet a sok pörgéstől.
Opennek az MW kategóriát hívják, tulképpen külön megy a simsnkupától, de szoktak indulni simsonok is.
Ide boldog boldogtalan nevezhet szinte bármivel, rotyogóval, kissámlival háromlábú vadásszékkel asszem 90 ccm a határ, rendszerint egy 80-as kis nsr nyeri úgy hogy még a második is köröket kap.
Csak rosszul tűröm, amikor valaki zöldségeket hord össze, és amikor számára új információkhoz jut6na, akokr inkább lehülyézi a másikat aki az adott témában előrébb jár alkalmasint..
Mert már elnézést, de eléggé nyilvánvaló hogy az egy Suzut és a tanár urat kivéve, hozzá sem szagoltok ahhoz amihez én meglehetősen mélyen értek.
ettől persze, még nem gondolom, hogy én fingom a passzátszelet, egyszerűen ebben a témában nekem sokkal tööbb ismeretem van, nyilván egyéb területen meg fordítva lenne.
CSakhogy, amihez én nem értek, abban a témában nem állok neki jobbantudni..
Itt van rögtön ez a hogy gyalázza le a pukkzündapp a simsonkupás motorokat című namtommi ..
Itt is oylasmibe mászol bele, amiről halvány segédfogalmad sincs, de azért jó lejezelő modorban megmondod nekem a frankót.
Tökre nem akatam ezzel előhozakodni, mert eléggé sérti az itteni urak önérzetét, de a pukkreidlerzündapp 6,25 loereje a simsonkupában még a széria kategóriában is csak a tök utolsó helyre volna elég.
Asszem a 80as swd valami 9vagy 13 vagy mennyi loerő, ennél a szériások elejének kicsit több van, kiskarbival, gyári kupuból faragott csővel...
A speciálról meg pláne, ott a dobogóra nem kerül fel a 17 loerős motor..
És mindez ugye mérve, fékpadon..
Szóval, a gyalázás az éppen fordítva lenne.
Pár hozzászólással korábban oda akartam kilukadni, hogy legalább annyira értelmetlen összevetni egy a megjelenésekor kétszer anniba kerülő puukzündappot egy simonal, mint egy széria pukkzöndappot odatenni egy szénnéreszelt simson mellé.
nem egy kategória egyik sem, mint írtam alma és körte.
nem látsz a videon mást csak az órát , de akkor azt mondom az rs 50 is megy ennyit a maga 26,5 le rövel igaz yz80 blokk van benne. de ha csak az órát nézed már nem látod a belét, ez csalos van videó simsonrol is az 151 km megy a langtuningos és akkor mi van.
Ha lenne 2598 márkám akkor inkább hozzá csapnék még egy százast és a 250-es TS MZ-t tolnám ki a szalonból nem a KS-t az MZ mégiscsak nagymotor De ha már nagymotor akkor inkább spórolnék a Maico 250-re
Zoli, te túl komolyan veszed saját magad. A Zündapp még meg is bántódik néha. A valódi feladata ennek a fórumnak, (amiben a Simson név nem szerepel) hogy a fontos infókat kicseréljük egymással a motorjaink beszerzése, javítasa, karbantartása érdekében. A népnevelés szép dolog, de csak módjával, ha lehet... Egyébként részemről nincs harag
addig,amig a jóisten és alattvalója a levegőbe beszél,addig én kigyüjtöttem néhány gyorsulási adatot...mindenki eldöntheti,hogy a gyári adatnak hisz,vagy az álmodozásnak a 79-es katalógusban található mz és maico adatait érdemes megnézni,és mindenki döntse el,hogy melyik volt magasabb müszaki szinvonalon.ettől még lehet szeretni az mz-t,de vetélytársként emliteni esélytelen.ugyanugy,ahogy a cimconyt a zünnpukkkrejdlsachsal összevetni.ami a versenyeken összegyülik,az 1:nem 50ccm,2:csak a felirat simson rajta,minden más cserés 3:minden súly le van dobva róla...namármost,ezt megcsinálnánk mondjuk egy kreidlerrel,annak van veen lenne a neve,és 210-el menne..
(a replika az iylen műsor, úgy néz ki mintha, oylan a hangja, mintha)
Valami 4000 euróért vette szaki a blokkkot.
Monnyuk ezek nem is 1 kilométeres pályára valók.
amúgy gyári 4 gangosból ami szintén gyári 45-50 km/h-ról kihoztam a 85-ös sebességhatárt. bár lehetne tovább fokozni ha lenne jó hengerem rá. meg rezóm. amúgy nem rég szereztem 19-es dellortó karbit na az majd rákipróbálom tavasszal. amúgy a kuplung kikönnyítve, szabadonfutó kerék is kikönnyítve. már csak a lendkerék kéne könnyíteni. és a kompressziót növelni. csak egy gyűrűssel nem könnyű növelni a kompressziót. a kétgyűrűssel nem merek mert besülhet a sok pörgéstől.
Ide boldog boldogtalan nevezhet szinte bármivel, rotyogóval, kissámlival háromlábú vadásszékkel asszem 90 ccm a határ, rendszerint egy 80-as kis nsr nyeri úgy hogy még a második is köröket kap.
mert ha max 50 ccm és lehet reszelt 50-es és nem 70 akkor kipróbálnám. :)
Csak rosszul tűröm, amikor valaki zöldségeket hord össze, és amikor számára új információkhoz jut6na, akokr inkább lehülyézi a másikat aki az adott témában előrébb jár alkalmasint..
Mert már elnézést, de eléggé nyilvánvaló hogy az egy Suzut és a tanár urat kivéve, hozzá sem szagoltok ahhoz amihez én meglehetősen mélyen értek.
ettől persze, még nem gondolom, hogy én fingom a passzátszelet, egyszerűen ebben a témában nekem sokkal tööbb ismeretem van, nyilván egyéb területen meg fordítva lenne.
CSakhogy, amihez én nem értek, abban a témában nem állok neki jobbantudni..
Itt van rögtön ez a hogy gyalázza le a pukkzündapp a simsonkupás motorokat című namtommi ..
Itt is oylasmibe mászol bele, amiről halvány segédfogalmad sincs, de azért jó lejezelő modorban megmondod nekem a frankót.
Tökre nem akatam ezzel előhozakodni, mert eléggé sérti az itteni urak önérzetét, de a pukkreidlerzündapp 6,25 loereje a simsonkupában még a széria kategóriában is csak a tök utolsó helyre volna elég.
Asszem a 80as swd valami 9vagy 13 vagy mennyi loerő, ennél a szériások elejének kicsit több van, kiskarbival, gyári kupuból faragott csővel...
A speciálról meg pláne, ott a dobogóra nem kerül fel a 17 loerős motor..
És mindez ugye mérve, fékpadon..
Szóval, a gyalázás az éppen fordítva lenne.
Pár hozzászólással korábban oda akartam kilukadni, hogy legalább annyira értelmetlen összevetni egy a megjelenésekor kétszer anniba kerülő puukzündappot egy simonal, mint egy széria pukkzöndappot odatenni egy szénnéreszelt simson mellé.
nem egy kategória egyik sem, mint írtam alma és körte.