Vannak akik nem tudnak csak ezen a "gyalázás" szinten gondolni..
ennyi erővel, akor tavay egész évben le volt gyalázva a derbi MW kupában, mert Hompiék rendszeresen jobb köridőket menek a szériás simsonnal, mint a Derbi.
CSakhogy, ezt senki nem gondolta így a mezőnyből.
ha most is kijárnál rájönnél hogy nem is biztos. A p20-nál meg a sok hozzáértő hekkelés ,meg az 1 kerekezések az üveghangig forgatás miatt volt megbizhatatlannak kikiáltva. Hozzátéve 1973-ban voltam vele Párizsban söt haza is hozott különösebb baj nélkül de meg kellet álni hogy 110-120-nál többet ne menjek vele.
Egyszerűen nem értem...
Magyarul írok és mégsem megy át..
Hányszor írjam még le, hogy alma és körte?
Teljesen mellékszálként: a simson kupában természetesen nem lenne semmiylen óvás mert CSAK simsonnal lehet indulni, viszont van open kategória iylen kis recegéknek, és vagy 5 éve ugatom, hogy toljatok már oda valamelyik szinesfémhulladékot és hajrá, lehet meccselni, meg lehet próbálni lenyomni a szar simsonokat..
Viszont még egyszer sem jött oda egyikőtök sem, sem hivatalos versenyre, sem kétórásra, meggyőződésem azért, mert két kör alatt kört kapna bármelyikőtök és azt csak úgy bírnátok megélni, hogy a szar simson lenyomta a pukkzündappot.
Hangsúlyozom, ha megjelennétek, és ez történne, senki nem gondolna ilyesmit, csak ti.
Eddig mami kupán egyetlen Zündit láttam, egy feltehetően fojtott cuccot, ami szegény alig bart felvánszorogni a balassagyarmati 2 százalékos borzasztó elmelkedőn negyvennel, ott ahol még a széria kategóriás szar szimszonok is kilóval tepernek fölfelé.
Viszont, én nem vagyok olyan szűklátókörű, hogy abből azt a helytelen következtetést vonjam le, hogy a zündapp szar, a simson meg lenyomja.
Annyira nem, hgy az a csúfság, gof megesni, hogy jövőre is csak egy Zündi lesz a mami kupában, azzal is egy köcsög simsonos fog menni, az és én leszek hihi:)
Szóval ezt a márkasovén idiotizmust jó volna befejezni, és örülni egymás motorjának.
Én képes vagyok rá, megpróbálhatnátok ti is.
legalább az értelmesebbje..
Elsősorban a gyújtás, illetve a töltés megbízhatatlansága okozott gondot. Konstrukciós hiba miatt a kuplung rövid használat után csúszott. Alulméretezettek voltak a fékek. Akkoriban nem voltak ilyen spéci 2t olajok, ezért gyorsan megtelt kátránnyal a kipufogó rendszer. A váltó, meg a blokk többi eleme király volt. A korai design 70-ig, meg fenomenális volt.
Gondold el micsoda óvások lennének a Mami kupán, ha mondjuk egy Zündapp ks 50, vagy Puch Cobra, esetleg Sachs rs 50 gyalázná a Simsonos mezőnyt. Biztos, hogy nem a versenyző képességeit emlegetnék...
még 1 se jelent meg a mami kupán vagy más rendezvényen,csak szóban történik itt mindez tessék bizonyitani,bármivel.
At lehet jobb anyagbol gyártották öket,a vizes 50 sw 6 az 1 jól eltalélt masina ,de azzal a vezérléssel vizesen 6 gangal más is tudja azt. A 3,5 lovas saach semmivel sem gyorsab ami elönye a szélesbordás henger a hengerfej, a váltó meg tastvérak.
igazából én sem értem,mi értelme egy halom pénzt beleölni egy cocialista csodába,mikor egy átlag széria nyugati alapból legyalázza a tuningoltat,és még olcsóbb és tartósabb is....én persze megértem valahol a romantikát a régi rendszerrel szimpatizáló keletnémet és magyar szocccialista érzelmeket védő embereket,na de hogy még a gatyájukat is ráköltsék?
Bár kétségtelen, hogy voltak a cuccnak gyermekbetegségei, amit a rövid gyártási periódus miatt ki sem tudott nőni,ettől föggetlenül a kor egyik legjobb sportmotorja volt.
A legendásan megbízhatatlan hírnévre úgy tett szert, hogy a kor általános Magyar műszaki intelligenciája nem volt alkalmas egy ilyesmi érzékenyebb sportmotor kezelésére.
Értő kezekben eléggé problémamentesen elműködtek, hogy mást ne mondjak, a hazai versenyzők zöméek p20 volt az edzőmotorja, és nem estek szét ötszáz méterenként, mert a motorosklubokban képesek voltak megfelelő szinvonalon karbantartani őket még úgy is, hogy folymatosan csak ütlegelve voltak. A véső-kalapács-fáradtolaj műszaki szinten mozgó átlag motoros, meg igen hamar kinyírta alkalmasint. De ez kb ma is így van.. Nézz meg egy átlag pukkzündapp akármit, ami lehúzott nyugaton már 20 évet, behozzák, és valami flausi kis surmó leamortizálja egy év alatt.
Valahogy ebben a topikban mintha nem volna lehetséges reálisan látni a járműveket, csak egyfajta lekezelő márkasovén nézet lehetséges.
Mintha nem lehetne a szocialista tábor gépeit annak látni amik voltak:
igáslovak a célnak megfleleő egyszerű műszaki tartalommal.
A szocialista tábor sorozatban CSAK ilyet gyártott (az egyetlen kivétel talán csak a p20)
minduntalan előkerül a fitymáló hozáállás, hogy a simson a pukkzündappkradler hez képest szar, gynege primitív, most meg az MZ-vel ugyan ez...
Tessenek már megpróbálni a kollégágnak elfogadni, hogy a VILÁG MINDEN TÁJÁN gyártottak , gyenge, primitív igáslovakat, és ezeket annyira reális összevetni bármiylen szempontból, mint a T1es pannoniát a P20-szal.
A mienkénél szerencsésebb tö9rténelmi fejlődésű országokban ez zömmel megy is, csak valahogy nálunk nem, ebben a topikbna meg főleg nem..
Angliába rengeteg szocialista gyártmányú járművet szálíltottak Jawát, ladát, skodát, és persze MZ-t is.
Ezeket az ottani faszingerek nagy megelégedéssel használták tömegesen, mert nem azon a szemüvegen keresztül nézték őket, hogy ami komcsi az szar, hanem a ahsználati értéket látták benne: olcsó, könynen szervizelhető akr házilag is, megbízható, strapabíró.
Szóval a "motorozás fellegvárában, ahol egykor a legtöbb és legjobb motorokat gyártották, magyarán bármihez, bármikor hozzájuthattak" ott az viszi rá az embereket hogy iylen keleteurópai szarokat használjanak, hogy pont a leírtak miatt képesek voltak reálisan szemlélni a trgyak hasznáati rtékét.
Persze már anyilván ehhez jön még egy adag vasfüggöny romantika
Végül is én nem az árakon ütköztem meg, hanem azon, hogy a motorozás fellegvárában, ahol egykor a legtöbb és legjobb motorokat gyártották, magyarán bármihez, bármikor hozzájuthattak. Mi viszi rá az embereket, hogy a kevésbé ütőképes, műszakilag sem a legjobb Mz-vel bajlódjanak. Egyébként, megnéztem, jelenleg nincs a világon eladó gyári speciál gép, rz 250, vagy 250/2. Az áruk meg a csillagos égben van
Nálunk nem átalakítottal nyomják, hanem tök szériával.
Kissé meg vagyok ütődve, hogy eddig nem tünt fel, nem szoktam zöldségeket összehordani
Amit találhattál 6-700 ezerért azok nem formula motorok, hanem amit mondtál is, átalakított utcai motorok.
Ráadásul, amit mondtál, 500 font körül az alkatrésznek való hulladékokat árulják, a valóban ütőképes rajtkész motorok ára bőven 2000 font felett van, és az ugye még mindig nem egy egyedi, épített vázas motor..
(A valamikori versenysorozatokban menő speciál motorok viszont ennél jóval drágábban szoktak elkelni, a levegős korszakból származóak 4000 euró felett.)
Szóval na a 2500+ fontos motork drágábbak mint ez a hazai speciál cucc...
Én azt gondolom, mivel hazai építésű,a gazdi itthin akarja tartani, külföldön jóval többet kapna érte, mint ez a szakadt MZ-kupásnak emgfelelő 700 ezer.
Angol Mz kupa? Na ezt megnézem és beszarás valóban létezik. British Mz Racing Club is van. Átalakított utcai gépekkel nyomják, mint nálunk. Igaz, már 500 fontért is van szakadt gép, de 1500 körül van a többi, ami azért nem drágább a hazainál.
ennyi erővel, akor tavay egész évben le volt gyalázva a derbi MW kupában, mert Hompiék rendszeresen jobb köridőket menek a szériás simsonnal, mint a Derbi.
CSakhogy, ezt senki nem gondolta így a mezőnyből.
Legalább Rep20úrtól többet vártam volna.