Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok tu
d nekem valaki segiteni abba hogy sachs levegös 5 sebességes blokk megszakitos gyújtással készült-e 82-es gyártmány
Szirena
persze,hogy ilyen olan amolyan beütése van. A szocialista táborban nem erőltették a gondolkozást, úgy harcoltak a szar szemét impralistákkal, hogy-a kevés kivételtől eltekintve- mindent lemásoltak,csak sokkal szarabb minőségben:)
a romet nem gyenge gép lehetet mert cobra blokk beütésű látszik rajta. a kocsi az vmi skoda lehet?
Urak!
Akár fejtörőnek is elmenne, hogy mik vannak a képeken, de csak érdekesség képpen teszem fel őket, mert nagyon sokan azt sem tudják, hogy a keleti blokkban voltak ilyenek is. A kisautó az 50-es évelben készült szériában 300 ccm-es kétütemű motorral. A "nagymotor" 175-ös, A kicsi egy 50-es amit 4 és 5 sebis változatban is csináltak 4-6 le-s teljesítménnyel a lengyelek.
oké kösz
Megy rá egy sárga és egy barna vezeték. Nincs mit fotózni rajta teljesen egyértelmű
hello köszi azért x) de am nem fotózod le nekem x)?akkor tisztább leszz a kép
Hello!
Nekem a K50-en a generátor sárga tekercsére van kötve (a 3-omból, Motoplat gyújtás)
Én is örülök hogy idetaláltál:)
am direkt csinálom már olvastam a mottod szval am kezdem már én is unni nem vagyok 1 fasz! xDDD lazíts pihenj xD ember xD mindenbe tényleg csak beleugatsz ahogy irtad de már fárasztó xD
ÁÁáááááááááá.

Légyszi fáradj vissza a tetszőleges hozzászólásomba, és idézzed be kontrolcékonrtollvével ahol azt álíltottam hogy nem megy jobban

POnt azt mondtam (volna) hogy a simsonhoz bizotsan nem illik, de a pukkzündikredlerherkihez meg vélhetően jobban mint a zümzonhoz.

Határozottan fáraszt, amikor meg kell magyaráznom azt amit nem írtam:)
az vágom érteszz hozzá meg minden én csak simán 1 fiatal srác vagyok aki nagyon könnyen tanul de kipufogót nem nagyon szeretnék építeni mert minek
? x) amikor a teljesitménye tökéleten nagyon jól pörög de látom nem nagyon hiszel bennne ugy hogy majd holnap rakok fel 1 vidit mire képes 1 kis fos hengerrel 38 as dugóval x) a kis gép ma lett teljesen kész sztem jobban tép bármikor mint 1 ilyen gyári simó
Zümzonra pont azért teljesen alkalmatlan, mert iylesmi pukkzündappreler cuccokra alkalmasabb, mivelforgósabb motorok helyből.
A simson egy igásló, aminek a nyomatékgörbéje olyan, hogy a motor teljes nyomatékának a jelentős része már rendelkezésre áll 3000-es fordulatnál is, ott, ahol a pukkzündappaákminek még kb se kép se hang nincs.
Persze ennek az az ára, hogy a csúcsteljesítmény kicsi.

Ezt a gagyirezót simsonra rakva azt lehet elérni, hogy sehol ne menjen a motor, se alul, se felül.
Alul nem emgy a kipu, fölül a többi miatt.

El tudom képzelni, hogy egy pukkzündappkreidlerre jobban stimmel, bár ennelk kb csukott szemmel jobbat lehet csinálni azokra is.
valaki nem tudja hogy kell bekötni akkor azt a fordulatszámmérő? mit hova kössek xP?az az 1 nem megy
tudom én x)) nem haragszom de nekem am sokat dobott x))
Nem a te cuccodat gagyiztam le, hanem ezt a fajta bolti "rezót" simsonos körökben gagyirezónak hívják, mert a imson teljesítményén eléggé sokat tud rontani:)
jaja én csinálgatom 1 honapja de már pöpec rendesen hát a rezó val kapcs ami rajta violt 1 kalap szar ezzel meg elég jól tép még ha gagyi is
Télleg igen csinos, csak az a simsonra való gagyirezó nem volna...
Jó kis gép. Te újítottad fel?
ez a moci az
xDDD ty ja am nem birom bekötni azt a szar fordulatszám méröt puch imolába valaki elmondhatná hogy kell van 1 + - meg felül lehet testnem vagy nem tom mi az x))12 ezres benne a max fordulat plss help
Humorérzék kolega úr:)

Valaki biztos küld neked onnan ahol kapni lehet.
jaja csak pl debrecenben jelenleg 1 motorosboltban sincs 4 mm ees de azé köszi hogy ilyen okos vagy xDDDDD