igen. és a végsebessége meg 80-85 km/h lett :) és a kipudobot lecseréltem és a dob belsejét átalakítottam. ütős hangja lett.
és a hátsó rúzózást lecseréltem így kicsit meg lett emelve és nem annyira alacsony lett.
Szia!
asszthiszem én adtam el neked ezt a cometet. és ha lehet szívesen visszavásárolnám . :)
ha van rá mód. ja a römitex még indig megvan és jobb mint újkorában. erősebbé tettem :)
Hm.. Akkor nem tudom mi lehet vele.
Ma már nem tudok képet feltenni, de holnap teszek,
egyébként nem árt festeni, a tankot lefújták, de nem csiszolták meg rendesen, a műanyag elemeken a festék elég repedezett.
Megvan hozzá a gyári fejidom, de finoman szólva nincs túl jó állapotban. Pár helyen el van repedve, a plexi le van festve. Egy Yamaha Dt fejidom van rajta.
A lámpái nincsenek bekötve, fordulatszámmérő sem, gyújtáskapcsoló sem, fix gyújtása van.
Hiányzik a km spirál, és a kormányról bal oldalt a kapcsoló.
Asszem ennyi :-) Szóval lehet vele foglalkozni.
35 ezerre tartom.
A szivatólap nélkül is tökéletes a karbi. Ha megúsztatod, utána egy-két rugásra ketyeg, ha jól be van állítva.Nekem még soha nem kellett használni, negy hidegben sem! Az imoláról dobhatnál fel képet, meg, hogy mit kérsz érte.
Sziasztok, hozzám került egy Puch Imola.
1/17/54 Bing karburáror van rajta, amiből hiányzik a a szivató lapkája, a képen a 6-os alkatrész.
Ilyet keresnék hozzá, vagy komplett karburátort, nem baj, ha nem ez a típus, csak jó legyen a szívócsonkra, mert a motor így össze-vissza jár, dadog.
Első körben ezt szeretném kideríteni, hogy miért fullad, mert lenne vele munka, de ha a motorja nem jó, akkor nem kezdek bele.
Ha valakit esetleg érdekel, a motort meg is lehet akár vásárolni egy baráti összegért, vagy cserélhető is valami régebbi gépre, Puch-on kívül másra is.
és a hátsó rúzózást lecseréltem így kicsit meg lett emelve és nem annyira alacsony lett.
asszthiszem én adtam el neked ezt a cometet. és ha lehet szívesen visszavásárolnám . :)
ha van rá mód. ja a römitex még indig megvan és jobb mint újkorában. erősebbé tettem :)
06 70 3315833
Ma már nem tudok képet feltenni, de holnap teszek,
egyébként nem árt festeni, a tankot lefújták, de nem csiszolták meg rendesen, a műanyag elemeken a festék elég repedezett.
Megvan hozzá a gyári fejidom, de finoman szólva nincs túl jó állapotban. Pár helyen el van repedve, a plexi le van festve. Egy Yamaha Dt fejidom van rajta.
A lámpái nincsenek bekötve, fordulatszámmérő sem, gyújtáskapcsoló sem, fix gyújtása van.
Hiányzik a km spirál, és a kormányról bal oldalt a kapcsoló.
Asszem ennyi :-) Szóval lehet vele foglalkozni.
35 ezerre tartom.
1/17/54 Bing karburáror van rajta, amiből hiányzik a a szivató lapkája, a képen a 6-os alkatrész.
Ilyet keresnék hozzá, vagy komplett karburátort, nem baj, ha nem ez a típus, csak jó legyen a szívócsonkra, mert a motor így össze-vissza jár, dadog.
Első körben ezt szeretném kideríteni, hogy miért fullad, mert lenne vele munka, de ha a motorja nem jó, akkor nem kezdek bele.
Ha valakit esetleg érdekel, a motort meg is lehet akár vásárolni egy baráti összegért, vagy cserélhető is valami régebbi gépre, Puch-on kívül másra is.
Szerintem VS a szivató kormány és ülés kombinációból gondolom.