Hali!
Egy kis segítség kellene. Haverom árul egy 125-ös Laverdát, igen olcsó pénzért, szaladgálni a városban jó lenne ( Laverda LZ1).
Zündapp blokkos, 125-ös. Valakinek volt már ilyen blokkja?
Tapasztalatok?
Ezen a gépen, amikor megvettem egy rezó rendszer volt. 3000-től 8200-ig igen jól húzott, csak túl hangosnak találtam. Ennél csak annyi változott, hogy jóval csendesebb lett, de maradt az eredeti gyárinak megfelelő teljesítmény. Ja van egy gyári dobom is, ezért tudtam őket összehasonlítani. Sajna a gyári már randa, nemigen lehet rendbehozni.
ebben az a poén, hogy ez nem a gyári rendszerű, hanem ez csak kívülről hasonlít rá.
A gyéri a széthúzott karakterisztika érdekben lukasztott hátsó kúppal műkszik.
Ez megy akár 1500-as fordulattól is, de lehet vele 8 at is forgatni akár.
(ilyen elvü kipuk vannak a fixes gokartokon is,azokban meg nincs váltó, csak ótómata puklung és 1sebesség, oszt alapjárattól kell menniük 16+ezerig.)
Ebben az utángyártottabn meg semiylen hátsó kúp sincsen, ezért is írtam, hogy a simson ezzel nem megy sehogy .
az emlékeim szerint hogy ez a motor meg lett csinálva blokkja (generálozva)) és fojtás kiiktatva, azaz 75 a végsebessége előtte 45 körül volt, akkor újra vart gyárihoz közel üléshuzat. akkor totál kitakarított dobok. újra festett idomok tankok. és gyári méretre csináltatott matricák. és így durván 95%-os eredeti mindenecsak a fordmérő hiányzik róla csak.
MIndkét fajta amire gondoltam szétszerelhető a könyöknél.
(és belül 28-as:)
De értem, neked a hátsó kúp nélküli van.
Furi, hogy a te motorodra stimmel, mert voltaképpen azzal semmiyen tartományban nem megy a simson.
(se kicsi, se nagy, se széria, se reszelt)
A kupások a széria kategóriában a gyári kiput úgy stokták átalakítani, hogy az eredetielg rögzített hátsó kúpot kívülről állíthatóv teszik úgy, hogy ki-be lehet huzigálni cuccot.
Ezzel némileg hozzá lehet állítani a motor karakterét az adott pályához.
Lehet, hogy megérne egy misét egy iylen utángyártott cuccot pukkátéemzündappra hasonlóan átalakítani, mert például a zündi kipuja vagy a monza sebringje nem egy nagy eresztés.
Majd ha mozgóképes lesz a zündim akkor mókulok valamit.
Létezik a gyérihoz külsőre nagyon hasonló cucc, aminek 32es a könyöke (kívül) belül ez 28-as.
(a gyári meg 26)
Ez a fajta teljesen egyenes, és nincs benne smeiylen konfuzor:)
A másik tipus amire a 28as könyök (kívül 32) stimmel, az a vagyobb hasú cucc, az külsőre sem egy egyenes cső, látszik, hogy valamiféle hátsó kúp van benne.
Az első snem sokat ér gyári állapotában, a msodik egészen hazsnálható, csak szerintem fura alakú.
Hej, ha egyszer lenne egy Sámsonom... apropó Zoli az lenne a kérdésem; hogy melyik típuson van 32-es kipufogó? Tudniilik kínomban muszály voltam dobot venni és az eladó sem tudta melyik Simsonra való, de igen jól megy vele a Ktm.
Van valakinek használható állapotú első teló crómos felső szár párja Monzához? Esetleg komplett telószárak is érdekesek lehetnek, Akár tárcsa, akár dobfékes verzióhoz! Köszi!
Egy kis segítség kellene. Haverom árul egy 125-ös Laverdát, igen olcsó pénzért, szaladgálni a városban jó lenne ( Laverda LZ1).
Zündapp blokkos, 125-ös. Valakinek volt már ilyen blokkja?
Tapasztalatok?