Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te milyen kipud van? polini vagy mi? bár elég pici lesz hozzá. ennek legalább kicsivel kövérebb kell hogy legyen akkor jobban pörögne.
így igaz! mert egy ilyen blokk nem is tudna 10 ezer fölé pörögni egyáltalán ha gyári. bár legalább 20-35 ezret kéne hogy pörögjön a blokk ahhoz hogy elérje a babszi a 200-at ha gyári blokknál meg a áttételei is. így cáfolat dolog :)
Van egy közmondás: Szarból nem lehet várat építeni. Hát itt a cáfolat. Még nincs kész, de már megy. (Csak a gyújtás van direktben bekötve) Ha kell a történet is akkor leírom.
Mosoglyál ne nevess!
Már a múltkor is körberöhögtünk most talán már sírni kéne... :D :D :D
a gyakorlatban meg 30-40 %-kal lehet "felmetánozn" már eléggé nagy alkohol-nitro arány esetén is.
Namost, ha a babetta nem egészen 2 loerejét mondjuk megnegedem 100% kal "felmetánozzák" akkor lesz ugye 3,6 loerő, ami gyakorlatulag széria simson, az meg nem fogja letépni a karját senkinek:)
http://www.grando.hu/dugattyu-...

Ezt ismeritek? 172.-FT ?
Mi ez? papírgyűrű?
Olyan olcsó, hogy kipróbálni sem merném.
Ok, már értem CH3NO2 magyarul nitrometán folyadék. Elvben minden átalakítás nélkül 2,3-szoros teljesítménynövekedést produkál.
na és milyen volt a nitrometánnal menni?
Én mentem a 80as évek elején nitrometánnal izélt simsonnal.
(a modellezőklubból hoztam:)
Nem lesz tőle 10 loerős a babetta, több meg főleg.
igen itt nem agázról van szó hanem vmi rc- autós nitróval töltöttek be.
tudod mire célzok ? na azzal csak nem tudom hogy műxik az.
jóvanna elfelejtettem bazki nna.
Hopp, itt logikai bukfenc van, mert a full gyári gépen nincs lehetőség a dinitrogén-oxid gáz bevezetésére az égéstérbe. Láttam a távolkeletiek mókáznak gyorsulási versenyeken átalakított gépeken és inkább metanollal, vagy más spéci alkoholos anyaggal mennek. Ezek 105 oktán felett vannak és igencsak jól tűrik a sűrítést. Mondjuk azok mind vizes hengerek voltak, bazi nagy hűtővel, mert igen nagy lehet a hőtermelésük.
Ezt a zöldságet már egyszer leírtad, és akkor is lehordtalak érte, hogy nem kő minden marhaságot elhinni.

Mikulás, Fogtündér, Jézuska sincs.
A 90es évek elején, mielőtt bezárták a Simson gyárat, az utsó mtorok már 1/100-as olajzoási ajánlással jöttek ki, mert az utsó 15 évben eléggé jelentősen nőttek az olajokkal szembentámasztott követelmények, így a minőség is.

Én 1/70 be küldtem egy nem annyira széria motort 10+ezer kilométerikg és nem volt baja, a főcit is láttam belólről, azon semvolt rendellenes semmi.
igaz. DE egy kérdés hogy nem tom hogy hallottál e hogy egy gyorsuláson ment egy full gyári babetta. nitróval (mint a távirányítós robbanós kocsikban teszik) azzal a babszi ment állítólag 200-at csak végén a motor totálkáros lett mert a blokkja szétolvadt. és a srác elcsúszoptt mert a pedál nagyon bepörgött. a srácnak gerinctörése lett de felépült. és állítólag van vidi fent de én kurvára sehol nem találok.
csak számottevő mértékben fog idő elött tönkremenni..
Itten, ha jól értem a hollandot, 1/100 as benzinel mentek az eurpai motorok.
(a yamaha ebben a tekintetben is más, mert olajpumpás.)

A kevesebb olajtól meg nem fog jobban menni számottevő mrtékben
Tisztelt Motoros Társaim!

Először is Bocsi az OFFért!

Szakdolgozatomhoz kérném segítségeteket az alábbi motoros kérdőív kitöltésében!
Csak 2 perc az egész!
Köszönöm szépen azoknak akik kitöltik!

(A RIPET PONT HU-S RÉSZ KÖZÜL TÖRÖLD A SPACE-T!.. máshogy nem tudtam belinkelni!)

ripet. hu/feedback.php?kid=e08390d00aff53e039a3961ec13998b4
de sztem itt is számít a benzin keverék arány. gondolom itt 1:33-as keverékkel mentek. de hogy ha mi lenne ha 1:50-es keverékkel menne akkor esetleg nem 90 lenne a végsebessége hanem valamivel kicsit több nemde?
egy megtörtént példa, hogy anno nekem volt egy jawa mustangom átlagban 1:33-as keverékkel ment alattam durván 60-at, és amikor elfelejtettem olajat önteni a benzinbe és mentem tiszta benzinnel. és persze meglepődtem hogy milyen kurvajól ment és a végsebessége volt 85 csak! utána persze besült a dugó. és tolhattam 500 métert hazáig :D. utána jött a fúrás új dugó és akkor már eladtam. ez tapasztalatból írom :)
Érdekes kísérlet lehetett..
Akkoriban még lehetett iylanaket csinálni, ma már sokkal macerásabb volna, nálunk itthon meg egyneesen lehetetlen, mert pereskedés lenne belőle.
Amúgy érdekes ez az egész összevetés, jól kiviláglik belőle, hogy ették meg a Japán gyárak a teljes európai motorpiacot.
A kis Rd nyilvánvalóan a leg gynegébb műszakialg.
Bár a konstrukció nagyon hasonló, mindehol sokkal vékonyabb, kissebb, könnyedebb, könnyebben kezelhető.
A yamaha váz-futómű geometriája is sportosabb, könnyebben fordul, kevésbé nehézkes.
Teljesítményre majdnem uygan azt tudja mint az európaiak, de membrános, ami jó merketing szöveg lehetett akkoriban.
(mellesleg a sűrítése japán módszer szernt 6 akármennyi, európai módon mérve 10 valaemennyi, kb mint a többinek)
Amit viszont a fehasználó nem lát elsőre, hogy a jóval alacsonyabb véteárnak ára van: vashegeres, és úgy egyáltalán mindehol "kevesebb" mint az eurpai motorok.
Ennek ellenére, amikor a hanzi kitolta a boltból, vélhetően inkább azt látta, hogy sokkal olcsóbb, (szinte) ugyan azt tudja, és jó 15 kilóval könynebb, mint egyes európai modellek.
csak a tényszerüség kedvéért: ezek a gépek max. 90-93km-h sebességre képesek,és nem 120-ra... http://www.kreidler.nl/forum/v...
szia tudnál adni egy tel számot?
engemet komolyan érdekelne
csak kérlek küldj egy tel számot
ide vagy inkább privátba emial címem: zabel@citromail.hu
előre is köszönöm
http://e-motorparts.addel.hu/3... ez az L profilos
http://e-motorparts.addel.hu/3... ez pedig normál oldaltstiftelt, árakkal pedig nincsenek elszállva, nekem bevált
Hát kérlekszépen, ha ragaszkocc hozzá, tehetek az alsó görgőbe gyurmát:)