Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt eg olyan úgynevezett futter nevű cuccban szokás csinálni, ami voltaképpen egy felhasított cső, aminek a belmérete azonos a megesztergálni kívánt vékony gyűrű alakú izé külméretével.

Ezt, ha befogod a tokmányba, mivel fel van hasítva, meg lehet vele szorítani körkörösen a gyűrű alakú izét.
Abba a hengerbe, amelyikkel össze is akarom rakni. Hátulról egy dugóval betámaszottam. Nagy fordulaton, finoman és szépen meg lehet dolgozni.
lécci csinálj pár képet hogy mibe fogtad bele a gyűrűt. :)))
nem teljesne értem hogy fogtad meg, de sebaj.
Olyan 175forintos grandós szart nem mertem beletenni. Úgy csináltam, hogy beraktam a hengerbe a gyűrűt, egy dugót betettem és beszorítottam hátulról megfordítva, hogy legyen helyem dolgozni. Kitoltam a henger tetejéig az egészet, majd kimartam belőle az anyagot, hogy L-profilt kapjak. Mértem-forgácsoltam-próbáltam.... majd ez lett belőle. Méretre tökéletes, a többit az összeszerelés után látom majd meg. Egyébként tényleg jó anyagnak tűnik.
Izé, csinltál neki egy felhasított fészkes befogót, és abban csináltad?
Jut eszembe:
Valamelyik Tomoshoz élből ilyen L gyűrű van, felteszem olcsóbb mint az eredeti, összefutottam már vle több dugattyús cégnél is.
Rossz hírem van:
A simson gyári gyűrűje Mahle volt vagy olasz meteor.

Utángyártott kínaiból meg a Cobrához való is ugyn olyn szar.
Haverom egy tompa szöggel csinálta.. :D
Lám-lám... :D A primitív simsony gyűrűből micsoda professzionális L-gyűrűt csináltam....

Tökéletessé varázsoltam a gyári hulladékot! Így már mehet a Cobrába.
puch alkatrészek eladók tank belül nem rozsdás!egyben 25000ft 06304906559
28mm, 3 ezer/db
Az első telók milyen átmérőjűek, és mennyit kérnél értük?
Ez igen, valóban elképesztő, de nem tudom feltűnt-e, hogy minden balesetnél AZONNAL vannak akik segíteni akarnak?! Annak idején, az én balesetem reggel 1/2 6 kor volt a Ferihegyi gyorsforgalmi szervízutján, ami elég forgalmas, és csak 10 után állt meg egy doki segíteni, pedig a moci félig kidöntötte a betonkandelábert, és én is jól látható helyen "pihengettem" a nyílt lábszártörésemmel. Ja, és ott járt a 93-as busz is kb 15 percenként! Szép, nem?
Teljesen gyári 6,25 lovas, ötsebességes. A többit mailen.
hánygangos? és a hengerben hány felömlős van?
22
a komplett blokk mennyi lenne volna?
leesett. gondolom a karbi behorpadt hogy annyira nem kapott mi? :)
Ahogy szoktam, mielőtt a Képesmotorra felteszem a forum tagjai szabadon csemegézhetnek az alábbi cuccokból. Egyetlen értékes tétel van benne, a hibátlan nicasilos henger vadi új dugóval, hengerfejjel 15 ezer. A váz kompletten 5, a többi 2-3 ezer darabonként. Tehát, ez egy 1977-es Ktm rsl 50 maradványa. Email: bmw3@freemail.hu
azért ez durva,ami ott megy..
ha te nem kapsz levegőt,hogy viselkedsz?
bázz de kemény :D de működött vele a motor vagy hogy viselkedett? :D
gyerekek,hogyan lehet fúvókaméretet a leggyorsabban csökkenteni? hát igy....ha nem én szereltem volna szét,másnak el se hiszem a magyar gányolási fantáziának nincs határa..
Eredetileg ez az rsl 50-en volt és csak azért vettem le, mert arra találtam egy eredetit. Hogy ezt miről koppitották, fogalmam sincs, de nagyon hasonlít, egy Simonini siklóernyőmotor rezójára, amit persze kiegyenesítettek. Egyébként azon kívül, hogy kicsit hangos, nagyon egyenletes a karakterisztikája egészen 8000-ig. Ez persze szubjektív vélemény, fékpadon nem vizsgáltam.