hali kellene nekem 60 - 90 ig fúvóka mert nem birom beállítani sportlégszűrővel tudom hogy nem kéne de na x) nem pörög ki felül 1 esbe még igen 2 3 4 nem nagyon
Sajna bérmunkát nem vállalok, de itt felkészült népek vannak, simán megoldják maguk is. Tehát, megfelelő méretű táblából, ami nem sokkal nagyobb a mintánál, max 2 mm-es, mert azt még könnyű kivágni. A védő fóliát fennt hagyva, golyós tollal körberajzoljuk a mintát. Egy félbetörött vas fűrészlappal, ( a fogak visszafelé állnak ) bekarcolod a formát, jó mélyen, többször áthúzva, utána óvatosan letörögeted a leeső részeket. Reszelővel, vagy köszörűvel eltisztázod az éleket, utána beteszed a 130 fokra hevített sütőbe. Jó, ha van benne hőmérő, mert 125 alatt nem történik semmi 140, meg sok. Olyan lesz, mint a rétestészta. Cérnakesztyűvel kiveszed, beleteszed a formába (régi karcos, törött vagy repedt plexi) és bele simítod. Ha elsőre nem sikerül, újra be a sütőbe addig míg jó nem lesz. A plexi bírja.
Persze, érdekel, meg az is, hogy egyébként bérmunkában beválalsz-e egy ilyet?
A "tisztességes " magyar kisválalkozások ezért mennek villámgyorsan csődbe, mert már nem is egy nap, hanem tíz perc alatt akarnak meggazdagodni! Persze tisztelet a kivételnek, (én kb 20 éve találkoztam az utolsó ilyenn) !
Gorcsának elsősorban, de tulajdonképpen mindenkinek, akinek szélvédő, vagy bármilyen plexi gondja van. Neten találtam egy tököli céget, aki motorplexit is vállal.Elvittem a mintát, másnapra kész volt az ajánlat, egy hónap és 150 rongy.
Viccesen megkérdeztem, 100-ért nem megy? A manus kikérte magának, mert hogy ez milyen bonyolult meló. Elmentem a Kerepesi útra 1100 ft-ért vettem egy tábla 2mm-es plexit és 2 óra alatt megcsináltam a szélvédőt. Akit érdekel, annak leírom, hogy kell.
A fokozatkiválasztó: érdekes hogy ha nem a váltókarral teszem 3.-ba hanem kézzel tolom a váltórudat, akkor megtalálja a sebességet.Viszont a váltón állítani már nem lehet hogy beljebb menjen a rúd.
A hézagoláshoz nem értek, de robbantott ábra alapján raktam össze (az utolsó alátétig).Persze ettől még lehet ez a gond.Amire én gondoltam: lehet hogy valamelyik fogaskereket fordítva fűztem fel (a 3. sebességét).
Sikerült valószínűleg nem jól összerakni a váltó fogaskerekeket a Herculesemben (K50RLC).A váltót nem lehet úgy beállítani hogy a 3, 4, 5-ös sebességet is vegye.Valaki járt már így?
(oszt vagy nem:)
A szerzés az elég bonyi: bemeész amotorosboltba és kérsz babszikarbihoz főfuvit:)