XVI. Ker. Nagyvárad u. Mennich István kipufogós. A szomszédja a Jonódob adta a csövet. A flanschnit én vittem, de seperc alatt azt is kivágják, ha kell.
Ha csak lehet, nem szoktam kisipari cuccal pótolni az eredetit, de most nem volt más választásom. Ma készült ez a könyök az rsl-hez. Ami spéci rajta, az a 32-es cső felső íve, amihez szinte senkinek nincs hajlítóíve. Ja és olcsó volt. A bal oldali az eredeti.
Holnap élesztem fel a Daytonámat hosszantartó álmából. Nem volt vele semmi csak ki kellett pucolni mindent. Van rajta valami rezsőkipufogó is meg van hozzá a műszaki rajz is.:)
Nem nagy tudomány, németben a futter, az tokmány, vagy befogóalkalmatosság, tehát kb bármire rá lehet modani amivel valamit befogsz, hogy az egy futter kéremszépen D:)
Ha még ravaszabb vagy, akor az iylen tárgyat úgy készíted el, hogy belül a gyűrű felütközik egy vállra, így kés akkor sem kezdi el tolni, ha csak egészen gyengén van megszorítva.
(erősen ugye nem is lehet :)
Az iylen cuccot amúgy úgy kell készíteni, hogy fogsz egy csődarabot aminek a bel és külmérete kiadja a befogandó gyűrű alakú tárgyat,( a külsejét lehúzod értelemes felületűre) és azt első lépésben felhasítod mondjuk prosztó vazsfűrésszel.)
UTÁNA befogod, és összeszorítod annyira, hogy a felhasításnál összeérjen.
Nyilván, iylenkor kívül oválisra deformálódik kissé, de ez em baj, mert megjelölöd a nullás diót és mindig ugyna oda fogod vissza, akkor kb futni fog.
Namst így megszorítva megcsinálod a gyűrű méretét átmérőben, minusz pár század, hogy amikor belefogod akkor szorítsa.
Ha az oldalával is szretnl manipulálni, akkor a fészket úgy érdemes csinálni, hogy a futtrből a gyűrű végleges mérete kiálljon pár tizedet.
(én egy iylen segédszerszámmal szoktam lesorjázni a műanyagból készült teleszkóp belső gyűrűket)
Üdv.
Keresek Ktm Comet RS, MS , MSS , RSL , RSW Első - Hátsó sárvédőket, Láncvédőt(Aluminium), Műszereket tartó műanyag "dobozt". Amibe mennek a műszerek. Csak szép állapotú érdekel.
Sajnos itt a főtengely tűgörgős kosár darabjai gyalulták le a cuccot. Nem a gyűrű volt a hibás. Mindenképp meg kell csináltatnom a főtengelyt, mert a másik 50-es blokk főtengelye is kuka. A 80-as blokk főtengelye is gatya... tehát most megrekedtem... De ha Zündapp barátunknak lenne egy eladó... Abból a kisebb rakásból, amit otthon rugdos, mert nem fér tőle....
remélem nem tett kárt a blokkban a többi részein? egyébként házileg nem mindig jó a gyűrű sufningolása. bár jobban járnál ja max ezerft-os gyűrűt tennél bele és olcsóbban jönne ki mint a teljed generál...
Köszi, bár ismerem az ilyen megoldásokat, a szaknevét nem tudtam.
A gyűrű nem volt hosszú életű...
Hiába takarítottam ki mindent az összeszerelés előtt, az alsó hajtókarcsapágyból darabok estek ki, amit nem vettem észre, mert teljesen hibátlannak tűnt az egész. Összeszerelés után, amint beindult, elszabadult a pokol. Pedig az első percben olyan gyönyörű hangja is volt. Eddig tartott a cucc.
50-es 100 lovas dzsopper félelmetes eladó.
Friss hirdetés..
itt egy igen döglött főci felélesztése látható pár képen
Ha még ravaszabb vagy, akor az iylen tárgyat úgy készíted el, hogy belül a gyűrű felütközik egy vállra, így kés akkor sem kezdi el tolni, ha csak egészen gyengén van megszorítva.
(erősen ugye nem is lehet :)
Az iylen cuccot amúgy úgy kell készíteni, hogy fogsz egy csődarabot aminek a bel és külmérete kiadja a befogandó gyűrű alakú tárgyat,( a külsejét lehúzod értelemes felületűre) és azt első lépésben felhasítod mondjuk prosztó vazsfűrésszel.)
UTÁNA befogod, és összeszorítod annyira, hogy a felhasításnál összeérjen.
Nyilván, iylenkor kívül oválisra deformálódik kissé, de ez em baj, mert megjelölöd a nullás diót és mindig ugyna oda fogod vissza, akkor kb futni fog.
Namst így megszorítva megcsinálod a gyűrű méretét átmérőben, minusz pár század, hogy amikor belefogod akkor szorítsa.
Ha az oldalával is szretnl manipulálni, akkor a fészket úgy érdemes csinálni, hogy a futtrből a gyűrű végleges mérete kiálljon pár tizedet.
(én egy iylen segédszerszámmal szoktam lesorjázni a műanyagból készült teleszkóp belső gyűrűket)
Utána befogod
Keresek Ktm Comet RS, MS , MSS , RSL , RSW Első - Hátsó sárvédőket, Láncvédőt(Aluminium), Műszereket tartó műanyag "dobozt". Amibe mennek a műszerek. Csak szép állapotú érdekel.
A gyűrű nem volt hosszú életű...
Hiába takarítottam ki mindent az összeszerelés előtt, az alsó hajtókarcsapágyból darabok estek ki, amit nem vettem észre, mert teljesen hibátlannak tűnt az egész. Összeszerelés után, amint beindult, elszabadult a pokol. Pedig az első percben olyan gyönyörű hangja is volt. Eddig tartott a cucc.