Látatlanban nehéz mondani bármit is, nem tudom, hogy milyen állapotú, eredeti vagy fénymásolt-e, Bp.-en átvehető vagy a postaköltséget is hozzá kell számolni? Tehát jobb a fix ár, ha tetszik megveszem, ha soknak tartom nem.
A Kreidlernek csak a Florett rs változatai az izgalmasak, mert ezek teljesítménye 6.25 Le, vagy több. Kevés jött be az országba, mert ezeknél nem-igazán volt olyan ár-hullámvölgy, ami a legtöbb veterán motorra jellemző. Magyarán a működő példányok mindig kurva drágák.
Ebben az évben két eladó Rs is volt, ráadásul egyszerre, ez kivételes. Ha megnézed, mondjuk a Wilhaben.de oldalt, ott 1000 és 3500 Euró között találni jó gépet.
Igaz amit írtál, mivel én benne vagyok a korban rendesen, ezért én is egy KTM COMET - motort hajtok. Persze azért tetszik a Kreidler és érdekelne, hogy mi az ára egy ilyen gépnek, feltéve ha egyáltalán van aki ilyet eladna.
Titokban mindenki szeretne ilyen gépet magának.
De, ez sport gép. Ennek pörögni kell, különben mi értelme tartani? Továbbá úgy van kialakítva, hogy előre kell hajolni menet közben, a légellenállás miatt. A kormány is azért van olyan alacsonyan. A csuklót aránytalanul nagy terhelés éri menet közben. Fiatal srácoknak élvezni a tempót ideális motor. A vénebbeknek meg ott van a Ktm rsl, rlw, vagy a Zündapp Ks, Herkules Ultra stb., ahol a testtartást a tempóhoz lehet igazítani. ( Ha sietsz ráhajolsz a tankra. )
Figyelem, holnap veterán találkozó és börze a Bp. XIV. ker. Mogyoródi út 130. szám alatti sportpályán. Tavaly 4-5 Zündapp és más kismotorral is jöttek, talán ők is fórumosok voltak. Ha jó az idő, gyertek minél többen. Ne csak a Zündapp Józsi és én képviseljük a társaságot. Dzsanesz?
egyébként nekem is olyan 1983-as még a dobfékes lefutott verseny suzuki rm 125-ösöm volt ami malissi cuccal 40 lovat produkált. na azon sem volt leállító gomb, és a alapjáratot a csuklód tartotta. és ha elengeded akkor lefullat. ha tiednél is így kénne lennie.
Örülhetnek a rosszakaróim mert 2 napja sikeresen becsípődött a derekam amikor indítottam egy frissen vett KTM MC 495 öt....:D
Nem szólt senki hogy a 189 es magasságotmmal ezt sámlin állva kell indítani...:D Bitang egy gép ez azthiszem. Elvileg a leggyorsabb crossgép amit valaha gyártottak mert 200 fölött van kicsivel a végsebessége. Mondjuk elég sokat kajál az biztos de nagyon csúnya a festése de szerkezetileg ép meg műszakilag is.
ebbből létezik 4 sebességes levegőshengeres is meg vizes hengeres 5-6 os sebis. De a utóbbi azért kicsit más a felnije sztem. De a első képen lévő megegyezhet a rs 40-esl ami az 4 sebis. nna az volt nekem csak még mindig bánom hogy eladtam...
https://fbcdn-sphotos-f-a.akam...
Ebben az évben két eladó Rs is volt, ráadásul egyszerre, ez kivételes. Ha megnézed, mondjuk a Wilhaben.de oldalt, ott 1000 és 3500 Euró között találni jó gépet.
De, ez sport gép. Ennek pörögni kell, különben mi értelme tartani? Továbbá úgy van kialakítva, hogy előre kell hajolni menet közben, a légellenállás miatt. A kormány is azért van olyan alacsonyan. A csuklót aránytalanul nagy terhelés éri menet közben. Fiatal srácoknak élvezni a tempót ideális motor. A vénebbeknek meg ott van a Ktm rsl, rlw, vagy a Zündapp Ks, Herkules Ultra stb., ahol a testtartást a tempóhoz lehet igazítani. ( Ha sietsz ráhajolsz a tankra. )
bár ma nem tudok menni sajnos mert sok a dolgom...
Nem elírás.:D
Nem szólt senki hogy a 189 es magasságotmmal ezt sámlin állva kell indítani...:D Bitang egy gép ez azthiszem. Elvileg a leggyorsabb crossgép amit valaha gyártottak mert 200 fölött van kicsivel a végsebessége. Mondjuk elég sokat kajál az biztos de nagyon csúnya a festése de szerkezetileg ép meg műszakilag is.
Amúgy okt 5.én akár el is lehetne jönni kétórás menetre.
Kakucsring, kb 3-4 rugó a pálya.