Nemtudom moteleket nézem de fogalmam sincs mi baja lehet. Jónak néz ki teljesen minden megvan feljön onnan a villany de mégsem. Holnap kicserélem egy újabb szériás jóra azzal működie kell majd.
Tiris gyula leállítása úgy szok műkszeni, hogy vagy a gerjesztő, vagy a jeladó testelődik le kikapcsolt állapotban.
Nyilván, a tiriegység után testelgetni nem annyira fing sui, mert semiylen elektornika nem szeret zárlatra dolgozni.
A trafó szekunderét (gyertyakábel) meg pláne nem szokás testelni leállításhoz.
Én eztet nem értem...
(pl:A fekete az a szekunder tekercset testeli)
Azt biztosan nem testeli.
Továbbá azt sme értem, hogy az oylan trafót, amiben benne van a zelektronika, hogy méred ki?
HA külön van zündbox, meg meztelen rtafó, meg elktoronikus alkaltrész nélküli alaplap, azon mérhetsz ellenállatot, más esetben sem a trafón sem az alaplapon.
jelentem. ma elkészült a villanmocimhoz a tengely ami a kocsinak a kardántengelyből készült (kibasszott erősacélből van) legalább ráment félnapom. és összeraktam a ruszki motort és jól működik most. holnap felszerelem a esztergára:)
Tudományos anomáliát észleltem egy Bosch tirisztoros gyújtásnál. Megvan minden a fehér és piros vezetéken eljön az áram a "zündboxba" a tirisztoros trafó ellenállása rendben próbáltam másik trafóval is de valamiért nincs szikra:( És nemtudom miért. A fekete az a szekunder tekercset testeli az fölösleges egyenlőre a barna meg adja a testet az egésznek Mi lehet a baj? Lehet cserélek egy alaplapot.
igen tudom. látom. de ahhoz legalább elsó nagyobb kerék kéne meg ilyenek De azért tervbe van véve is hogy építek egy komolyabb scramblert a caferacer mellett. mert van még egy vázam :) csak kéne vmi bika motor bele.
Ez jelenleg ideiglenes megoldás amig le nem gyártom avillanymocihoz uj tengelyt esztergálok bele mert a másik eltört.
Másik kérdés hogyehhez a esztergához volt e opcionálisan maróállvány mert mögötte láttam hogy van két csavarhelye a középen ha igen akkor csinálok hozzá egyet. :-) ma börzén szereztem a géphez morzekop furoszárakat meg fix morze kupot. Lassan lesz tele extrákkal persze kivéve a cserekek deaz is beszerzem majd.
Üdv Uraim még mindig eladó Puch maxi alkatrésznek és 1 Simson s51b motorkerékpár üzemképes állapotban érdeklődni a 06302297943-as telefonszámon vagy e-mail-ben hammerl_kristof@freemail.hu
tűt műanyagból? istenőrizz. ilyet még nem láttam De a maga sűberhengert az lehet műanyagból De a tűt ne használj mert nem jó. max rézből vagy bronz vagy saválló acél is megteszi DE az szívás lenne kiesztergálni.
igen ezaz! pont ez akartam megnézni hogy a villanymotorról való lehajtás a ékszíjfeszítő görgőre voltam kiváncsi hogy hogy nézki gyárilag. mert ami nekem van rajta az totálisan kúposra kopott. nna akkor fogok majr rá gyártani másikat. és akkor jó lesz. :)
köszi a képekért bár most javítom a villanymocit mert a motornak a tengelye törött. De sikerült kiütnöm a vasmagból a tengelyt. és gyártok bele egy másik tengelyt és akkor működhet továg remélhetőleg :) most röhögni fogtok mert olyan megoldást csináltam ideiglenesen. :D hogy most fúrógéppel hajtom a esztergát. amúgy a villanymoci az 550 wattos. a makita fúrógépem meg 650 wattos és vígan vitte a esztergát. :D De nem maradhat így amíg gyártok le a villanymocihoz tengelytr és akkor visszakerül a helyére és régi lesz minden aminek kell lennie :)
Keresek Emblémát puchhoz. A tank oldalán lévőre gondolok.
Első lánckereket is keresek!
Ilyen 12-es Bing karburátort.(nem az utángyártottat):http://puch-x30.ch/artikel.php...
Ilyen km órát (48mm átmérő 60-as óra) :http://puch-x30.ch/artikel.php...
Ilyen kuplung kiemelőt ami csapágyazva van :http://puch-x30.ch/artikel.php...
Akinek van az irjon a roland_@freemail.hu-ra.
Nyilván, a tiriegység után testelgetni nem annyira fing sui, mert semiylen elektornika nem szeret zárlatra dolgozni.
A trafó szekunderét (gyertyakábel) meg pláne nem szokás testelni leállításhoz.
(pl:A fekete az a szekunder tekercset testeli)
Azt biztosan nem testeli.
Továbbá azt sme értem, hogy az oylan trafót, amiben benne van a zelektronika, hogy méred ki?
HA külön van zündbox, meg meztelen rtafó, meg elktoronikus alkaltrész nélküli alaplap, azon mérhetsz ellenállatot, más esetben sem a trafón sem az alaplapon.
a maróadapterröl teszek fek képet.
Másik kérdés hogyehhez a esztergához volt e opcionálisan maróállvány mert mögötte láttam hogy van két csavarhelye a középen ha igen akkor csinálok hozzá egyet. :-) ma börzén szereztem a géphez morzekop furoszárakat meg fix morze kupot. Lassan lesz tele extrákkal persze kivéve a cserekek deaz is beszerzem majd.
http://aprod.hu/hirdetes/puch-...
bmw3@freemail.hu
köszi a képekért bár most javítom a villanymocit mert a motornak a tengelye törött. De sikerült kiütnöm a vasmagból a tengelyt. és gyártok bele egy másik tengelyt és akkor működhet továg remélhetőleg :) most röhögni fogtok mert olyan megoldást csináltam ideiglenesen. :D hogy most fúrógéppel hajtom a esztergát. amúgy a villanymoci az 550 wattos. a makita fúrógépem meg 650 wattos és vígan vitte a esztergát. :D De nem maradhat így amíg gyártok le a villanymocihoz tengelytr és akkor visszakerül a helyére és régi lesz minden aminek kell lennie :)