nem nagy szám ez a brifkó mert egy sima tárca és rábigyesztettek egy logót és ennnyi. De legalább lenne izgibb ha zöld fekete fehérbe pompázna a bőrözése. és arany logóval vagy ezüst logóval na akkor az mondom az igen :)))
legalább most már tudni fogom hogy hogy kell állítani a vezérlést :) amúgy alakulgat az eszterga gépem. csináltam rá fix morzekúp fúrótokmányt.... most a marógépre fáj a fogam ami rá tudnék szerelni az esztergára. fogok csinálni olyat. csak idő kérdése.. :)
eh... ilyet még hogy mennyire rühellem a pit blokkoknál a vezérlést hangolni. mert a barna ktm cometben volt 70-es pit blokkom. ami nem rég lett teljes felújításon átesett. és nna a hengerfejnél is van egy jelzés és a lendkeréknél ahol lehet összehangolni a vezérlést. nna itt basztam el. Mert a hengerfejnél a jelzés a elég hülye módon van jelölve és negéz volt megtalálni. jó féléve és a röhej hogy működött akkoris tőle a motor semmi csattogás zörgés. csak kicsit gyengébb volt a kompresszió.És most nem régvettem egy sachsmadass replika motort ami full 50-es fojtott pitblokkal volt. és itt meg le cseréltem a hengerszettet. a barnacometről a hengerszettet rá. a 70-esnek a hengerfejekicsit beverődött a szívószelep de szerencsém volt mert volt hozzá tartalékba. és a hengerfejet becsiszolva és ellenőrizve és így most egyáltalán nem fúj ki se semmi a szelepeknél. és most megtaláltam a jelzést a hengerfejen és végre pontossabban tudtam beállítani. és így kibasszott erős lett a kompresszió hogy aligbírtam átforgatni. és be is indul így és szebb lett a hangja. :) majd folytatás következik :) még a vezetékelés van még meg a kipudob... stb..
Az rsl sokkal rizikósabb játéknak indult. Pozitív oldalon a fajtiszta származás, közeli lelõhely és az elfogadható ár volt. Motorja hiányos és üzemképtelen volt. A hátsó fék hibás, kipufogó nincs. Egy nagy ládában rengeteg alkatrészt adott a tulaj hozzá. Ebben volt henger, hengerfej, blokk oldalak, fedelek, vadiúj dugó, csapszeg, telók, váltóalkatrészek stb. A mellékelt henger nikasilja hibátlan volt, ezért az új dugóval raktam össze. A másiknak is jó volt a belseje, csak a kipufogó tõcsavar volt kiszakadva. Karbi nem volt hozzá, emiatt a másik 19-esét tettem rá. Hiányzott a motoplat, hát azt is áttettem. Kifufogót szint úgy. Érdekes, hogy az, Ulobox viszont megvolt és jó. Ezek után - kb. 3 nap munka végén - jött az indítás. Simán indult, szépen járt. Ezután már csak a hátsóféket kellett rendbe tenni. Most szépen megy.
,.
2,,.zx, .we, .
,
Öblösebb a hangja, mint az ötvenesnek. A karaktere pedig minden sebességi fokozatban egy kissé erõteljesebb, de végül is egy alomból származnak, tehát nagyon hasonló az rsl és rsw 50-hez.
Rick szava a nép szava, hát legyen; mindkét gép sima hirdetés volt, tehát bárki elmehetett volna értük. Az rlw 80 Csepregen volt, jó messze, viszont játékpénzt kértek érte. Ott beindult, nem csörgött és megvolt az öt sebesség. A sárvédõket a srác új design-nal faragta, de sebaj. A hátsókerék lyukas volt, ezért kipróbálni nem tudtam. Itthon derült ki, hogy a súbertû egy alu drót volt, az úszó, meg heggyel lefelé volt betéve. 2 óra szerelés és gumi ragasztás után, már az elsõ úton 100-at mentem vele. Jelenleg cafattá szedve várja a felújítást. Fojt.köv.
Első bajom ami SLH karbival történik. Valamiért mindig folyik a túlfolyón (folyiiik? ÖMLIK) a benzin. Akár hová állítom a benzinszintet vagy a tűszelepet forgatom stb. Benzinmentesen tök jól tart a tűszelep de amúgy meg mintha nem. De legalább a gyújtás kezd összeállni.
puch pénztárca
Van valakinek elfekvőben Monza kuplungba rugója?
,.
2,,.zx, .we, .
,