Volt idõ, amikor bizonyos optikai eszközök készítésénél alkalmazták a kloroformot, mint ragasztót. Az a ragasztás optikailag tökéletes volt olyan mintha egybe lett volna öntve. A MOM-ból csempészték ki a melósok és adták el pl. Optikusoknak.
Sajna magamnak sem tudnék kloroformot szerezni, mert spéci engedély kell hozzá. Viszont akkor leírtam, hogy vannak átlátszó epoxi ragasztók, amivel úgy kell javítani a törött plexit, hogy a repedés teljes hosszában belülrõl felragasztasz egy kb. 5 cm széles csíkot. A csík anyaga lehet plexi, pvc stb. Elõtte a repedèst egy 2 mm-es furattal lezárod, különben tovább fut.
Nemtom mit akarsz kloroformmal, de azt kb sehol nem fogsz szerezni...
H plexit ragasztani, akkor a plexit nem csak az oldja, hanem még egy sor másik oldószer is, aceton, metil-etil keton satöbbi, de az egyszerű nagy benzoltartlamú nitrohígító is.
Viszint nem teljesne értem miért akarsz ezekkel bajlüdni, sima zselés pillanatragasztóval megragasztható.
(azért zselké, mert az nem folyik el)
A ragasztás mindenképpen látszani fog, a beszerezhetetlen kloroformmal is melátszana.
T. rep20!
Honnan a viharból tudnék kloroformot beszerezni? A környékben a dokik már rég nem használnak ilyet, és receptre sem tudnak beszerezni nekem a patikusok sem! Segíts légyszi, ha tudsz! Köszi!
Kicsit szétkaptam a motort. Már rájöttem honnét gondoltam a vajszínt. Sajna a motorszám nem passzol a vázszámmal. Egyik blokk sem. Megpróbálok még szerezni másik motort valahonnét kompletten, ha nem jön össze akkor ezt fogom lassanként felújítani.
Lábvédő csak kétféle van a DS-eknek? Gondolom a tanktól is függ.
Másikat szerezni nem tudok most hirtelen. Készül a homokfúvóm, ez lesz a tesztdarabja. Lábvédőm van új a motor meg jó. Festést megoldom, láncvédőm van, másik első sárvédőm is van, váltókar nincs, markolatok nincsenek. Kipufogó nem gyári stb.
Tisztán látszik, hogy DS 50 L de nagyon romos.
Ebből szépet csinálni hatalmas meló lesz!Színe az ez ami rajta van amire te gondolsz az DS 50 V de az elég ritka.Annyira nem ritka gép ez ha van rá módod szerezz egy jobbat ezt meg donornak elhasználod!
Eredeti állapotba szeretném hozni. Most kicsit lepukkant, de 3 év után ma beindítottam. Sok cuccom van hozzá de asszem gázkar, meg ilyen apróságok nincsenek meg eredetiben. Meg kell néznem azt is, hogy melyik az eredeti blokkja, meg asszem ez vajszínű volt először, sok króm dologgal.
Ha csinálsz belőlev alami értelmeset egy két infóval szolgálhatok majd.Légterelőről az a kis darab nem minden szérián volt rajta...Ha már láttam mid van talán egyszerűbb lesz beazonosítani.
Az enyém most kb ilyen mint ez az osztrák, csak romosabb. Hamarosan lefotózom, aztán szétszedem. Az enyémen a kormány nem ilyen, hanem a sima kemping biciglis forma. Volt egy másik vázam, de a kormányt nem tudtam róla leszedni, uh kuka lett.
Csomagtartóm nincs, lábváltó kar hiányzik, a hengeren levő légterelőről hiányzik az a pici darab. Jah meg a felnik nem küllősek, azok igen rozsdásak voltak így félreraktam őket. Nem gyári a benzincsapom sem, nemtom miről vettem le már (talán verhovináról).
Kormányból melyik szebb (eredetibb) a burkolt, vagy a merevítős kempingkormány?
Lábvédőt tudtam szerezni, esetleg ha van valamelyikőtöknek valami eladó a hiányzó cuccok közül, tárgyalhatnánk róla.
Sziasztok! Puch DS 50-hez keresek a blokk feletti műanyag takaró idomot. Nemtom milyen légszűrő van bent, ha más mint az oldalsó szûrő akkor azt is. Nyomok fel képet, milyen alakú érdekelne:
H plexit ragasztani, akkor a plexit nem csak az oldja, hanem még egy sor másik oldószer is, aceton, metil-etil keton satöbbi, de az egyszerű nagy benzoltartlamú nitrohígító is.
Viszint nem teljesne értem miért akarsz ezekkel bajlüdni, sima zselés pillanatragasztóval megragasztható.
(azért zselké, mert az nem folyik el)
A ragasztás mindenképpen látszani fog, a beszerezhetetlen kloroformmal is melátszana.
Honnan a viharból tudnék kloroformot beszerezni? A környékben a dokik már rég nem használnak ilyet, és receptre sem tudnak beszerezni nekem a patikusok sem! Segíts légyszi, ha tudsz! Köszi!
Lábvédő csak kétféle van a DS-eknek? Gondolom a tanktól is függ.
Ebből szépet csinálni hatalmas meló lesz!Színe az ez ami rajta van amire te gondolsz az DS 50 V de az elég ritka.Annyira nem ritka gép ez ha van rá módod szerezz egy jobbat ezt meg donornak elhasználod!
Csomagtartóm nincs, lábváltó kar hiányzik, a hengeren levő légterelőről hiányzik az a pici darab. Jah meg a felnik nem küllősek, azok igen rozsdásak voltak így félreraktam őket. Nem gyári a benzincsapom sem, nemtom miről vettem le már (talán verhovináról).
Kormányból melyik szebb (eredetibb) a burkolt, vagy a merevítős kempingkormány?
Lábvédőt tudtam szerezni, esetleg ha van valamelyikőtöknek valami eladó a hiányzó cuccok közül, tárgyalhatnánk róla.
Köszönöm!