hallod? neked van e a géphez gépkönyved?
és másik hogy tudnál képet csinálni a ékszíjak felfogatásról meg a szíjfeszítőről.. mert nekem ami van az sajna hiányos vagy nem rávaló...
és a válaszodat nagyon köszönöm. esetleg vannak eladó pár cuccod róla?
Á dehogyis.:) Ez a blokk ki lesz belőle tessékelve és megy a helyére egy 5 vagy 6 sebességes Kreidler erőforrás. SLH karbival van szerelve 20mm el. Jól fog menni érzem.
egyébként anno kb 13 éves lehettem akkor a romet pony-mon sikeresen eltörtem a sűbertűt. és persze nem volt pénzem hogy vegyek másikat. és akkor a apám lakatos volt és a garázsában annyiféle hegesztőpálcája volt. és egy saválló pálcából csináltam meg de úgy hogy először lesalakoltam a pálcát aztán köszörűn addig köszörűltem ami olyan nem lesz mint a másik. és a tűtartó alátét részeket meg háromszögű reszelővel bevágtam és 3 helyett 4-et csináltam.
és meglepő módon jobban ment tőle :D:D véletlenül..
Nalam négy féle bing van egyik sem ilyen. Az utóbbi idõben én is rájöttem, a motor teljesítményétõl kezdve a karakterisztikán át az alapjárat beállításáig minden összefügg ennek a kis tûnek a pontos méretétõl. Bár ezzel kapcsolatos az eddigi legnagyobb meglepetésem is; nemrég vettem egy rlw 80-at. A tulaj állította a telefonba, mûködik és valóban beindult, bár nem szólt valami fényesen. Itthon megnéztem és egy alu drótdarab volt belefaragva subertû gyanánt... ( eltettem emlékbe)
Végre megvan az összes alkatrész hogy az RS Kreidler blokkom Kreidler vázba kerüljön vissza. Lassan elkészülök vele majd. De elöl csak dobfékes valami Holland betekerőslábváltós gépezet volt valamikor. Festése gyári elfogadható. Blokk meg megy a polcra majd valamire jólesz alapon
köszi de nem az a típus. bár régen volt hogy vmi szakrajzféle volt a tűszeleptről hogy milyen vastag és milyen hosszú és mekkora kúposága meg a állító részén bemarások,és közötti távolságok. na azt keresem.....
srácok segítsetek!
anno régen a bingpower.de-n találtam vagy hol. olyan technikai adatot hogy a karbiba való tűszelep pontos paraméterei voltak leírva mert szeretnék párat legyártani itthon. legfőképpen kéne a 18-as és a 19-es bingkarbikhoz...
Biztos gányolta már eleget, ezért egyedi! Különben a Monza 4 sebességes blokkjára is mondták már nekem, hogy kis darabszámban gyártották. Persze, ha a licencben gyártókat is hozzáadjuk, alig több mint 2.000.000. db- ot csináltak világszerte, Volt év amikor csak a sógorok 220.000-et! Szóval a tudatlannak ez kevés!
Ennél sokkal röhejesebb, amikor sima kopottas Puch Rangereket kínálnak 275-ért, vagy Monzát 220-ért összeollózva, nem rendesen újjáépítve! Ilyen is volt mostanában kicsiny honunkban!
és másik hogy tudnál képet csinálni a ékszíjak felfogatásról meg a szíjfeszítőről.. mert nekem ami van az sajna hiányos vagy nem rávaló...
és a válaszodat nagyon köszönöm. esetleg vannak eladó pár cuccod róla?
Itt van pár méret a táblázatban.
és meglepő módon jobban ment tőle :D:D véletlenül..
az egyik 19-es de képen 17-es van de ugyan olyan.
http://auto-motor.vatera.hu/ve...
a másik meg 18-as
http://www.kupindo.com/Do-50-c...
A hossza itt van egy fajtának.
anno régen a bingpower.de-n találtam vagy hol. olyan technikai adatot hogy a karbiba való tűszelep pontos paraméterei voltak leírva mert szeretnék párat legyártani itthon. legfőképpen kéne a 18-as és a 19-es bingkarbikhoz...